Nyt on perjantai. Oletko selvinpäin ja vastaatko lapsista?
Niin että onko sinulla tällä hetkellä lapsia hoidossa (omia tai perheen ulkopuolisia) ja oletko nauttinut alkoholia?
Kommentit (45)
Ei ole luojan kiitos kakaroita. Olen ihan selvinpäin.
Poika on nukkumassa. Ihan selvinpäin olen, mies ottaa tänään, mä saan sitte huomenna vapaaillan. :)
Selvinpäin ja lapset iltapalalla. Mies töissä.
Olen selvinpäin ja kohta menen taaperon seuraksi nukkumaan.
Lapset on isällään. Just laitoin LSD-lapun kielen alle ja kohta ajattelin huitaista ekstaasinapin huiviin ja lähteä baariin.
Selvin päin ja 11v:n passitin just nukkumaan.
Olen vielä lähes selvinpäin ( 6 olutta juonut) mutta kohta kun lapset 5v ja 7v menee nukkumaan niin sitten korkkaan kossun ja humallun, mies töissä.
Pienissä häissä ja 17 vuotias on kavereineen paikalla. Ihan turvallista on kalsareita vedellä, kun on -laskee- seitsemän teiniherraa paikalla.
Olen selvinpäin, mies lähti veljensä kanssa jonnekkin, taaperon ja mahan (raskaana olen) kohta kömmitään sänkyyn. Tyttö pääsee aina äitin viereen kun isi on menossa.
Melkein. Hörpin illan aikana 2 isoa tölkkiä olutta ja piti seuraavaksi avata kuohuviini, mutten jaksaksaan. Menen kohta nukkumaan. On 3 lasta kotona.
Selvinpäin, molemmat kotosalla ja lapset nukkuu :)
Tänä vuonna tainnut kerran ottaa laivalla , joo ihan selvinpäin ja lapseni kanssa joka kohta täysi-ikäinen, vaihteeksi kotona.
Selvinpäin ja 5 lasta nukkumassa.
T. Raitis isä
Lapsi tulossa vastsa parin kk:n päästä. En ole selvinpäin, olen jounut tänään jo pari kaljaa ja punkkupullon.
2-vuotiaamme nukkuu, olemme juoneet viinipullon yhdessä miehen kanssa ja nyt minä menen nukkumaan.
Olen humalassa, ja lapsikin on kotosalla. Hoitolapsia ei ole. 18-vuotias lapseni meni juuri nukkumaan.