Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukeittiön (1000 asiakasta) suurtalouskokki vastaa, kysy mitä vain!

Vierailija
01.08.2014 |

Anna palaa.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta työssäsi?

Vierailija
2/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnoh, alotetaanpas vaikka että pidätkö työstäsi? Parhaimmat/paskimmat puolet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö vielä tillilihaa?

Vierailija
4/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pullea? Laihaan kokkiin ei ole luottamista.

Vierailija
5/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku selvä inhokkiruoka, jota heitetään hukkaan paljon?

Vierailija
6/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon saat rahaa käteen kk?

Vierailija
7/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko syödä lautanen tyhjäksi?

Vierailija
8/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö mitään ruokaa itse alusta pitäen

Vierailija
9/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaaliruokia/niitä tillilihoja/kanaviillokkeja/maksalaatikoita tarjota enää=

Vierailija
10/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin!

-parasta työssäni ovat minusta asiakkaat. Meillä on yhtenäiskoulu, eli luokat 1-9. Pienet ovat ihania, mutta niin äänekkäitä! :) Isot taas osaavat jo jutella ja antaa rakentavaa kritiikkiä. Olen kaupungin palveluksessa ja meillä on hyvät työolot, joita korjaillaan kunnan rahatilanteen mukaan. Tykkään myös siitä, että työtä on paljon ja päivät kuluvat nopeasti.

-tillilihaa ei enää tarjota. Meillä on ruokaraateja ja niiden sekä palautteen perusteella laaditaan lista. Inhokit poistetaan ja uusia tulee tilalle.

-En ole pullea, normaalipainon rajoissa. Nyt olen alkanut lihoa, kun terveydellisistä syistä liikunta on jäänyt vähemmälle.

-Inhokkiruokaa ei suoranaisesti meillä ole, kaikki pitävät jostain. Ehkä Chili sin carne, jossa on paljon papuja ja chiliä, on sellainen uutuus, jota jätetään eniten. Uunimakkara ja uunilohi ovat suosikit.

-Palkka on vähän yli 2000 e brutto, minun verotuksellani käteen jää n. 1500 e/kk

-kaikkea ei ole pakko syödä, mutta siihen åyritään, että lapsi ottaa vain sen verran, minkä syö. Lisää saa ottaa. Meillä jää ruokasalissa biojätettä n. 20 l/päivä.

- teemme alusta asti kaiken muun paitsi kappaletavaran eli lihapullat, kalapuikot/-pihvit, broilerpyörykät/-pihvit jne. Kastikkeet, keitot, laatikot, salaatit ja puurot teemme itse.

Vierailija
11/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:42"]

Eikä kaaliruokia/niitä tillilihoja/kanaviillokkeja/maksalaatikoita tarjota enää=

[/quote]

Noista kaalilaatikko on ainoa, jota teemme joskus teemapäivänä (sadonkorjuuviikko tms), koska sitä toivotaan todella paljon!

Vierailija
12/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitättekö perunat vedessä

Vierailija
13/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunta antaisi mahdollisuuden a) paljonko lisärahaa per annos ja b) mitä tällä rahalla tarjoaisit?

Saat siis itse määritellä summan joka tulisi extraa per naama ja miten ruokaa muuttaisit :)

Ps. Kouluruoka on mielestäni edelleen hyvää - mitä olen poikani 9v ruokalistoja katsellut! Teet tärkeää työtä!

Vierailija
14/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kesän työttömänä?

Vierailija
15/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko hävikki pahalta? Olisitko itse valmis jakamaan tätä ruokaa esimerkiksi 1 euro/annos työttömille sen jälkeen mikä muuten menisi hävikiksi?

Vierailija
16/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeestä perunasta saa semmoisen kumipallon? terv. 80-luvulla koulua käynyt.

Vierailija
17/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitättekö keskuskeittilöltä tulevan ruuan vai valmistatteko itse?

Vierailija
18/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei saanko kysyä vähän ohi aiheen, kerta olet ammattilainen? Järjestän 20 hlön juhlia, kuinka paljon tarvitsen salaattia, suolaisia piirakoita (ajattelin tyyliin kinkku ja vege), lihapullia, patonkia ja pullaa (kahvin kanssa)?

Vierailija
19/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruokasi?

Vierailija
20/83 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:42"]

[/quote]

Noista kaalilaatikko on ainoa, jota teemme joskus teemapäivänä (sadonkorjuuviikko tms), koska sitä toivotaan todella paljon!

[/quote]No sepä on harmi. Meillä lapset tykkäävät vaikkapa maksalaatikosta, josta itsekin olen aina tykännyt, toisin kuin vaikka makaronilaatikosta. Ja se viillokkikin meni koulussa. Moni ruoka on sellainen etten niitä ikinä itse olisi maistanut jollei koulussa olisi ollut pakko syödä, ja siksipä saatan niitä nykyisinkin tehdä ja tarjota lapsilleni, vaikken itse olekaan tullut syöneeksi vuosikymmeniin.

Samaten olen ihmetellyt niitä kaaliraasteita, lapset kertovat että koulussa on salaatinlehdet, paprikat ja kurkut, mutta ilmeisesti vähemmän kaalia, kun taas meillä kaikki syövät mielellään coleslawia.

Kaaliruoistakin kyselin, kuulemma vain opettajat syövät niitä jos joskus on, koulussa on aina vaihtoehtoja. Kannatan suorastaan entisaikojen pakkomaisteluja.