Mulla ei ole ollut yli kuukauteen pitkiä housuja jalassa
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:24"]Minulla ei ole ollut melkein kymmeneen vuoteen pitkiä housuja jalassa.
[/quote]
Voipi olla lämmintä Suomen -30 asteessa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:24"]Minulla ei ole ollut melkein kymmeneen vuoteen pitkiä housuja jalassa.
[/quote]
[/quote]
On lämpimiä hameita ja mekkoja. Kokeile joskus, jos miesmäinen tyyli alkaa kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:24"]Minulla ei ole ollut melkein kymmeneen vuoteen pitkiä housuja jalassa.
[/quote]
[/quote]
En ole äskeinen kommentoija, mutta paksut sukkikset kyllä lämmittävät mukavasti myös talvella. Housut vaan tuntuvat pahalta päällä, toki talvella lenkillä käytän pitkiä housuja mutta niissäkin on oltava mahdollisimman kapeat lahkeet.
En ole käyttänyt minäkään pitkään aikaan pitkiä housuja. Talvella paksut sukkahousut ja joku ihana villamekko ovat paljon mukavampi vaihtoehto kuin housut.
Varmaan 4-5 shortsit ja tuntuu että niitä pitäisi ommella lisää.
Talveen varauduttu tänään ja osallistuttu villasukkakeräykseen, ajatus viilentää kivasti.
Minä käytän aina pitkiä housuja. Tai nyt onneksi tänä kesänä, kun kerrankin oli tarpeeksi lämmin, saattoi maalla käyttää collegehousuista leikattuja shorteja viikon ajan. Siistejä t-paitojakin piti kaivaa kaapin syövereistä, sillä normaalisti niille ei ole käyttöä.
mä käytän paljon farkkuja, tosin en nyt kesällä. niin ja talvella paksuja pyjamahousuja kotona. ihana kesä kyllä ollut :)
Minä en pidä koskaan pitkiähousuja. En pitänyt niitä murkkuiässäkään. Minusta ne on inhottavat päällä. Ja koska olen nainen haluan myös näyttää naiselta.
Ei mullakaan ja "periaatepäätöksen" olen tehnyt jo aikoja sitten, että ennen syyskuuta en tunge jalkaani farkkuja enkä sukkia =)
Mietin eilen itse ihan samaa! Poikkeuksena työpaikka, josta lähtiessäni vaihdan takaisin shortseihin. Eikä kyllä oo yhtään ikävä pitkiä housuja :)
Mulla oli viikonloppuna. Oltiin mökillä ja illalla lämpötila laski +22 ja mua alkoi jo paleltaa ja piti jo pitkät housut etsiä jalkaan :(
Mä jouduin pistään eilen sukat ekaa kertaa jalkaani kesän jälkeen, varpaille tuli ahtaanpaikankammo!
Täällä on +18 nyt ja edelleen shortseissa. Mäkin tosin laitoin just sukat ensimmäistä kertaa aikoihin, kun lattia tuntui vähän kylmältä. Tosin lähtevät kyllä pois jos/kun ulos menen.
Minulla ei ole ollut melkein kymmeneen vuoteen pitkiä housuja jalassa.