Kerro rehellisesti haetko vierellesi kumppania jonka kanssa jakaa arki vai haetko vierellesi oikeata rakkautta?
Ja tämä siis suhteen ensivaiheissa, en puhu nyt siitä mitä jotkut tulevat luultavasti sanomaan että "olin mieheni kanssa 10 vuotta yhdessä ja kyllä se rakkaudeksi kehittyi". Tarkoitan suhteen alkuvaihetta, haetko kumppania vierellesi vaiko ihmistä johon oikeasti tunnet vetoa ja isompaa yhteyttä alkumetreiltä lähtien?
Kommentit (54)
En ole kuullutkaan että joku hakisi kumppania johon ei tunne vetoa heti alussa.
Kumpaakin. Pääasiassa oikeaa rakkautta. En jaksaisi jakaa arkeani ihan kenen tahansa kanssa.
Miten nämä kaksi eroavat toisistaan?
Kunhan saisi edes pillua!
Kalle 57vee Joensuusta
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne kaksi eri asiaa.
Rakkautta. Arjen jakaminen on toisarvoista, enkä tällä hetkellä edes kaipaa sellaista.
Mieluummin keskityn muistelemaan vanhoja aikoja ja nuoruuteen jääneitä naisia, tulee hyvä fiilis. En siis hae mitään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne aika isosti eroaa monissa tapauksissa ::DDD
Vierailija kirjoitti:
Sekä että.
Ei se rakaus nimittäin pitkälle kanna jos ei myös arki suju.
Rakkautta, ehdottomasti. Silti otti yli 30 vuotta ja useita parisuhteita ennen kuin sen löysin. Jos olisin tiennyt mitä rakkaus voi olla, en olisi luovuttanut ja lähtenyt aiemmin jakamaan arkea "ihan hyvän" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että.
Ei se rakaus nimittäin pitkälle kanna jos ei myös arki suju.
Saman olen todennut
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta. Arjen jakaminen on toisarvoista, enkä tällä hetkellä edes kaipaa sellaista.
Eli omat kämpät ja elämät arkena. Rakkautta silloin kun eletään intohimoisia hetkiä tai panettaa. Toimiihan se noinkin
Rakkautta. Jos hakisin pelkkää arjen jakajaa, olisin seurustellut koko aikuisikäni sen sijaan, että olisin torjunut niin monia miehiä etten edes muista. Olen kohta 30 enkä ole koskaan varsinaisesti ollut parisuhteessa.
Näin 60 vuotiaana elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta. Jos hakisin pelkkää arjen jakajaa, olisin seurustellut koko aikuisikäni sen sijaan, että olisin torjunut niin monia miehiä etten edes muista. Olen kohta 30 enkä ole koskaan varsinaisesti ollut parisuhteessa.
On hyvin todennäköistä, että et ole parisuhteessa nelikymppisenäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin todennäköistä, että et ole parisuhteessa nelikymppisenäkään.
Mitä sitten, onko se sinun ongelmasi?
Jos en löydä rakkautta niin ihan mielelläni olenkin hautaan saakka yksin. Se toinen vaihtoehto on paljon epämiellyttävämpi.
Haluan oikeaa rakkautta ja kumppanuutta.