Alkoholisoitunut vanhalta viinalta haiseva työntekijä vain pysyy täällä, olen muka ainut joka huomaa asian.
Kukaan ei haista mitään. Tyyppi lehahtelee päivittäin vanhalta viinalta jos tulee lähelle hengittelemään.
Pitäisikö kannella?
Kommentit (14)
Voi olla, että olet ainoa jonka lähelle hän on tullut. Alkoholistit pitää usein tietoisesti turvaväliä muihin. Eli voi todella olla niin, ettei kukaan ole haistanut.
Alkoholismin vuoksi ei voi irtisanoa, vaan ohjataan hoitoon. Hoito ei yleensä heti korjaa tilannetta, vaan ihmiset saattaa vuosia käydä hoidoissa ja silti kyetä raitistumaan vain hetkellisesti. Kannattaa puhua esihenkilöiden kanssa kuitenkin. Se ei tarkoita jatkossakaan sitä, että se alkoholiongelmainen poistuu työpaikaltanne.
Mikäli hän ei ole töissä päihtyneenä eikä päihteiden käyttö vaikuta työtehtävien hoitamiseen, ei asia kuulu työnantajalle - saati työtovereille - lainkaan.
Sinulla kai on kokemusta vanhan viinan hajusta, että et sekoita partaveteen tai käsidesiin?
Ja jos eilinen dokaus haisee mutta on duunissa selvinpäin niin missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli hän ei ole töissä päihtyneenä eikä päihteiden käyttö vaikuta työtehtävien hoitamiseen, ei asia kuulu työnantajalle - saati työtovereille - lainkaan.
Tämä. Kunnolet selvinpäin töissä, eikä vapaa-ajan asiat vaikuta työhösi, niin turha nuristi. Kummallisia draamaa etsiviä löytyy kaikista työpaikoista, keskittykööt omaan täydelliseen elämäänsä, kuten siihen, miksi yleensä draamaan taipuvaiset on sinkkuja
Aika monessa paikassa asioita on katsottu läpi sormien. Itse olen alkoholistiperheestäja huomaan monia asioita, joita muut eivät näe ja olen käräyttänyt yhdessä työpaikassa kännissä olevan. Ei ohjattu hoitoon. Sai ilmeisesti varoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa paikassa asioita on katsottu läpi sormien. Itse olen alkoholistiperheestäja huomaan monia asioita, joita muut eivät näe ja olen käräyttänyt yhdessä työpaikassa kännissä olevan. Ei ohjattu hoitoon. Sai ilmeisesti varoituksen.
Joo se on outoa miten kukaan ei sano. Minäkin olin joskus alkoholisoitunut ja olin jatkuvasti promilleissa, edes läheiset eivät huomauttaneet tai sitten eivät edes huomanneet. Outoa miten ihmiset eivät puutu noihin, mutta olen todennut saman, kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se on outoa miten kukaan ei sano. Minäkin olin joskus alkoholisoitunut ja olin jatkuvasti promilleissa, edes läheiset eivät huomauttaneet tai sitten eivät edes huomanneet. Outoa miten ihmiset eivät puutu noihin, mutta olen todennut saman, kuin ap
No ei sitä välttämättä tajua jos ei älyä edes epäillä. Eikä tyyppi vaapu kännissä tai höngi nenään löyhkää.
Myös kynnys ottaa tuollainen henkilökohtainen asia puheeksi.
Eikai hajun perusteella voi erottaa??
Sinähän voit haista hiivavalkovuotoVitulle sen nenään ja miettii miksi olet vielä töissä.
Erotan kolinan, Mennenin ja alkoholin hajun kyllä.
ap
Meilla oli toissa yksi myyntipaallikko, jonka tyohuoneen ala-laatikko oli taynna viinapulloja. Tyohuoneen ovi aina suljettuna ja han naukkaili siella pitkin paivaa
Vain promillet ratkaisee. Jos työt hoituu krapulaisena ja nollat puhaltavana, niin ei voi tehdä mitään.
Kyllä. Ehkä asia on todella niin, että olet ainut joka huomaa.