Uskaltaisitteko päästää teinin poikaystävän kanssa mökille?
Tyttö väittää osaavansa saunanlämmitykset ja muut välttämättömyydet, mutta on aina ollut niin laiska tekemään niitä, etten oikein usko. Poikaystävä on jonkun kerran ollut mukana, mutta ei hänkään ole niillä reissuilla ollut kovin kiinnostunut käytännön töistä. Ymmärrän, että he haluavat olla kahdestaan ja hyväksyn sen kyllä. Huolestuttaa vaan tuo käytännöllinen puoli. Mutta kun toivomus on nimenomaan, että he pääsevät mökille, kotiin jääminen kahdestaan ei nyt tunnu kiinnostavan ainakaan niin paljon.
Kommentit (56)
Mukavia saunahetkiä tiedossa. Kapulaa pistetään pesään monessakin mielessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tyttö tietää, että lauteilla olisi patukkaa tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien kanssa ei ehkä aina kiinnosta osallistua mökkihommiin, mutta ihan eri asia kun pääsee tekemään itsenäisesti. Jos tyttö on kuitenkin ollut mökillä mukana ja osallistunut edes jollain lailla, niin eiköhän tuo ihan hyvin pärjää. Muistuta siitä, ettei laita peltiä kiinni liian aikaisin ja sano että soittavat jos tarvitsee neuvoa jossain, niin eiköhän tuo suju. Tuskin ne mitään tulipaloa oikeasti aikaan saa jos eivät aivan huithapeleita ole...
Pellin voi hyvin jättää auki niin ei ainakaan käy mitään vahinkoa. Metsäpalovarotus kannattaa kyllä ottaa tosissaan, kun on niin kuivaa, eli mitään nuotioita ei kannata nyt tehdä.
Siis apua, AP:n tytär harrastaa seksiä poikaystävänsä kanssa?!? OMG paheksuttavaa! Miten voi olla näin?
Vuokramökille neuvoisin menemään. Jos mökki palaa tai vene karkaa, niin ovat vastuussa vuokranantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tyttö tietää, että lauteilla olisi patukkaa tarjolla
Mutta tyttö ei taida tietää että patukka on nysä ja laukeaa jo reisille.
Voi hyvänen aika! Ite olin jo 14-vuotiaana yksin mökillä, missä ei ollut mitään mukavuuksia, puut hakkasin, vedet kannoin, saunaa lämmitin ja kaasuvaloa ja hellaa käytin, poikia ei siellä silloin vielä ollut mukana, vasta kun olin vanhempi ja seurustelin.
Itsellehän annettiin 18. v. autokoulun ekan vaiheen jälkeen viikonlopuksi myös porukoiden auto käyttöön ohjeilla sunnuntaina saarimökiltä sitten takaisin nukkumaan ennen lukioaamua. Olin tosin samana vuonna myös kesäleirillä ekaa kertaa vähän vastaavia hommia myös töissä ohjaamassa, veneiden moottorit yms. patologisena kalastajana tulleet tutuiksi jo vuosia aiemmin. Toki ehtona oli, että koira mukaan porukkaan, tarvitsee uintia ja virikkeitä...Jälkikäteen sitten porukat myönsivät, että halusivat tarjota myös ajorutiinin ylläpitämistä ajotuntien päättymisen jälkeen ja pidemmän matkan treeniä jollakin itselle motivoivalla reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v vai 25v?
17 ja 20
Anteeksi, mutta nauroin ääneen. Toinen on täysi-ikäinen ja toinen on kohta.
Oma 18v tyttö ei osaisi yhtikäs mitään jos menisi mökille omineen. Ei osaisi laittaa tulia uuniin tai hoitaa vesiä sisään. Eli ei se 18v syntymäpäivä ole tae pärjäämisestä. Kyse ei ole meillä siitä, että ei oltaisi annettu tehdä niitä. Mutta kun ei kiinnosta ja puhelin on kasvanut käteen kiinni. No ainakin pystyisi soittamaan apua nopeasti😆
Eli en laskisi mökille ellei poikaystävä olisi joku tyyliin partiolainen 😁
Mua ei kyllä sinuna naurattaisi yhtään, jos olisin kasvattanut noin kädettömän AIKUISEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v vai 25v?
17 ja 20
Mä en päästäisi 44v miniääni mökille ilman valvontaa. Se ei osaa lämmittää saunaa, kantaa vettä tai edes laittaa roskiaan roskikseen. Palaksi koko mökki ellei olisi viisaampia valvomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v vai 25v?
17 ja 20
Mä en päästäisi 44v miniääni mökille ilman valvontaa. Se ei osaa lämmittää saunaa, kantaa vettä tai edes laittaa roskiaan roskikseen. Palaksi koko mökki ellei olisi viisaampia valvomassa.
Hän ei mökkeilyyn tietysti kenenkään lupaa tarvitse. Toivottavasti hänellä on edunvalvoja, kun kuulostaa niin kovin toistaitoiselta.
En tässä tapauksessa. Fiksun poikaparin voisi päästääkin.
Onko poikaystävällä tuuhea musta parta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v vai 25v?
17 ja 20
Hän ei mökkeilyyn tietysti kenenkään lupaa tarvitse. Toivottavasti hänellä on edunvalvoja, kun kuulostaa niin kovin toistaitoiselta.
Ai minä saa mennä anopin mökille kuin omalleen?
Ei ole syytä epäillä, että Ap:n tytär lankeaisi esiaviolliseen seksiin.
Luulis että riittää kun kerran ohjeet sanoo? Loput opitaan kantapään kautta. Jos saunan pelti jää kiinni, savut tulee sisälle ja pesä sammuu. Sitten sen voikin avata.