Onko mielestänne 167cm nainen lyhyt?
Tuli vaan mieleen ku kaverini on 167cm samoin itse olen ja on omasta mielestään niin niin lyhyt ettei yllä mihinkään.
Muutenkin aina huvittaa nämä reippaasti yli 160cm jotka valittaa lyhyyttäään :D tormänny useesti. Kaipa se on sitten makuasia ja miten näkee omista silmistä.
Kommentit (33)
musta alle 160 cm on lyhyt. eli 167 ei ole lyhyt.
olen 167cm ja tunnen oloni lyhyeksi sisarusteni seurassa ja todella pitkäksi ystävieni seurassa. yleisesti olen varmasti aika keskipituinen.
Normaalin mittainen. Ihan hyvä mitta, vähän samanlainen mitta naiselle kuin reilu 180cm on miehelle eli ihan normaali pituus. 163cmja alle on minusta lyhyt ja 172....173 ja sitä pitemmät pitkiä naisia.
mun miehen mielestä oon lyhyt ja oon joku ton mittanen mut se on ite 185cm. Varmaan siksi
Ei mun mielestä. :D Terveisin 162, itse asiassa tahtoisin olla vieläkin lyhyempi, joku siinä kiehtoo.
Ei. Minusta kaikki 160-170-senttiset on aika keskimittaisia. Taitaa juuri tuo 167 olla virallinen suomalaisnaisten keskipituus ainakin nuoremmilla, joten ei nyt lyhyt ole. Itse olen 165 cm enkä pidä itseäni lyhyenä enkä pitkänä, tavallisena.
No ei nyt kauhean lyhyt, mutta jos alle 165cm on, niin on tosi lyhyt.
Ei ole lyhyt, keskipituinen. t. 154cm
Suomalaisten naisten keskipituus on noin 165, joten eihän 167 pitkää lyhyenä voi pitää. Ei tosin ole kaikkein pisimpien joukossakaan, vaan hieman yli keskipituuden.
No aika keskipituinen, ei lyhyt. T. 149cm
No ei ole:) Itse oon 162 ja pidän itseäni lyhyenä. Ja tosiaan voisi olla muutama sentti lisää niin paremmin yltäisi nykyajan standardien mukaisiin keittiökaappeihin yms.
oon ite just aika lailla ton pitunen ja mun kaveri reilu 170cm sanoo mua joskus lyhyeksi :O Eihän keskimittainen muutu lyhyeksi jos ite on pitkä :D vähän sama kuin 150cm mielestä olisin piitkä...
Kaikki on suhteelista