Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomamatka ahdistaa

Vierailija
01.08.2014 |

Auttakaa, olisin lähdössä huomenna lomamatkalle ja piti tehdä lähtöselvitys töissä mutta sain hirveän paniikkikohtauksen kun piti varata istumapaikat koska on tapahtunut niitä onnettomuulsia enkä osaa järjellä selittää itselleni että se on harvinaista, nyt tuntuu että joudun jäämään kotiin ja kaikki maksetut rahat menee hukkaan, en pysty kertomaan perheelleni että olen lähdössä koska he pelottelevat minua . en uskalla kertoa miehelleni koska hän lähtee kavereiden kanssa, olen ihan hirveäbän stresaantunut koska tunnen etten hallitse tilannetta ollenkaan, haluaisin lähteä töistä kotiin koska pelkään että kohta joku huomaa että itken enkä saa henkeä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdisti, mut päätin lähteä kuitenkin ja hyvin meni. Älä stressaa turhaan, kaikki on hyvin!

Vierailija
2/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat sitten paikan päällä , että pelkäsit turhaan. Itse otin yhteyttä finnairiin ja moneen kertaan olin varmistanut , ettei lentokone lennä Ukrainan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varaa mitään paikkoja. Hätätilanteissa parempi , että käytäväpaikassa istuu miehet, pystyy reagoimaan tilanteeseen nopeammin kuin naiset. Itse menisin shokkiin, eikä musta olis apua

Vierailija
4/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä juo lasillisen punaviiniä , se rentouttaa.

Vierailija
5/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kato kavereiden lomakuvia esim Facebookissa , joka pv joku lähtee johonkin ja myös palaa turvallisesti takasin. Ala pakkaamaan niin turha stressi lähtee. Ajattele positiivisesti ,laita joku kiva biisi soimaan ja kuvittele itseäsi rantatuolissa drinksun kaa

Vierailija
6/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok että pelottaa. Anna tunteiden olla, mutta älä anna niiden määrätä käytöstäsi. Menet sinne vaan vaikka pelottaa. Tarvittaessa tosiaan otat lasin tai pari viiniä lääkkeeksi, se rauhoittaa. Jos sinulla on usein taipumusta tällaiseen reagointiin, lääkäriltä on saatavissa ihan lääkkeitä myös, joita voi ottaa vain tarvittaessa paniikin iskiessä. Mutta tähän hätään alkoholi on hyvä ensiapu, kunhan pysyt kohtuudessa annostuksen kanssa.

Vierailija
7/7 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelotti meidän lento Espanjasta Suomeen. Oli vähän turbulenssia ja lentokone heilui jonkun verran. Yksi nainen alkoi itkee ja huusi , että kohta kuollaan niin kaikki muut alkoi rauhoittelee häntä , siihen loppui omat pelot. Sillä oli oikeasti hätä, mulla ei. Turbulenssille ei voi mitään , pitää sen hetken kestää. Yritä lukea jotain ja juo viiniä samalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän