Mulla on Grandiosa pizza uunissa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, et osaa tehdä itse pizzaa, eikä sinulla ole varaa ostaa kunnon pizzaa.
Tai no, jotkut tykkäävät kovan murenevan pohjan päälle täytetystä pitsasta joten siitä vaan.
Haahaaa hhaaa..sinäkin oot syönyt koska tiedät että se on kova pohja ja murenee :D
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, et osaa tehdä itse pizzaa, eikä sinulla ole varaa ostaa kunnon pizzaa.
Tai no, jotkut tykkäävät kovan murenevan pohjan päälle täytetystä pitsasta joten siitä vaan.
Sää oot vaan paistanu liian kauan. Ei se pohja muuten kovaksi mene. Mutta kerro toki, mitä sinulle on kunnon pizzaa, mihin meillä köyhillä ei ole varaa.
Hmmm grandioosa pitsa uu jeah. Henki haisee leuhkalle juustolle, hienoston juustolle.
Olen vain nenä pystyssä silmät puolitangassa ja nytkyttelen bassorytmin tahtiin nuuhkien grandioossa pitsan tuoksuja.
Uujeah. Kesä lähiössä on kuuminta taloa.
Lähiön porukka hakkaa kaikki hienostokulman hienoautoperseet. Ihan koska vain ja ihan missä vain ja ihan miten päin ain.
Basson tahtiin mään. Jou mään.
Pizza meni jo ja ny siemaillaan vähän viiniä.
Nyt fak sitä pitsaa däämn kirjoitti:
Hmmm grandioosa pitsa uu jeah. Henki haisee leuhkalle juustolle, hienoston juustolle.
Olen vain nenä pystyssä silmät puolitangassa ja nytkyttelen bassorytmin tahtiin nuuhkien grandioossa pitsan tuoksuja.
Uujeah. Kesä lähiössä on kuuminta taloa.
Lähiön porukka hakkaa kaikki hienostokulman hienoautoperseet. Ihan koska vain ja ihan missä vain ja ihan miten päin ain.
Basson tahtiin mään. Jou mään.
ohu jeah mään
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitä moskaa te syötte.
Anna kun arvaan 20-40v. "omillaan" asuva poikamies.
Pidä huoli omista syömisistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa harjoitella paistamaan pakastepizza paremmin, kokeile, ei ole vaikeaa edes!
Mulla oli joku iso pizza rustica