Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Grandiosa pizza uunissa.

Vierailija
23.07.2021 |

Näläkä on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku iso pizza rustica

Vierailija
22/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, et osaa tehdä itse pizzaa, eikä sinulla ole varaa ostaa kunnon pizzaa.

Tai no, jotkut tykkäävät kovan murenevan pohjan päälle täytetystä pitsasta joten siitä vaan.

Haahaaa hhaaa..sinäkin oot syönyt koska tiedät että se on kova pohja ja murenee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, et osaa tehdä itse pizzaa, eikä sinulla ole varaa ostaa kunnon pizzaa.

Tai no, jotkut tykkäävät kovan murenevan pohjan päälle täytetystä pitsasta joten siitä vaan.

Sää oot vaan paistanu liian kauan. Ei se pohja muuten kovaksi mene. Mutta kerro toki, mitä sinulle on kunnon pizzaa, mihin meillä köyhillä ei ole varaa.

Vierailija
24/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm grandioosa pitsa uu jeah. Henki haisee leuhkalle juustolle, hienoston juustolle.

Olen vain nenä pystyssä silmät puolitangassa ja nytkyttelen bassorytmin tahtiin nuuhkien grandioossa pitsan tuoksuja.

Uujeah. Kesä lähiössä on kuuminta taloa.

Lähiön porukka hakkaa kaikki hienostokulman hienoautoperseet. Ihan koska vain ja ihan missä vain ja ihan miten päin ain.

Basson tahtiin mään. Jou mään.

Vierailija
25/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza meni jo ja ny siemaillaan vähän viiniä.

Vierailija
26/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt fak sitä pitsaa däämn kirjoitti:

Hmmm grandioosa pitsa uu jeah. Henki haisee leuhkalle juustolle, hienoston juustolle.

Olen vain nenä pystyssä silmät puolitangassa ja nytkyttelen bassorytmin tahtiin nuuhkien grandioossa pitsan tuoksuja.

Uujeah. Kesä lähiössä on kuuminta taloa.

Lähiön porukka hakkaa kaikki hienostokulman hienoautoperseet. Ihan koska vain ja ihan missä vain ja ihan miten päin ain.

Basson tahtiin mään. Jou mään.

ohu jeah mään

Vierailija
27/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mitä moskaa te syötte.

Anna kun arvaan 20-40v. "omillaan" asuva poikamies.

Pidä huoli omista syömisistäsi.

Vierailija
28/28 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa harjoitella paistamaan pakastepizza paremmin, kokeile, ei ole vaikeaa edes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi