Onko Jeesus ilmestynyt avaruusolioille näiden omassa muodossa?
Voidaan ajatella, että maailmankaikkeus on niin iso paikka, että älyllistä elämää on muuallakin. Onko siis Jeesus ilmestynyt näiden avaruusolioiden keskuudessa itsekin muukalaisen näköisenä? Ehkä ennen maapallon elämää, ehkä maan päällä täytetyn tehtävän jälkeen. Sanooko Raamattu tällaisista tapahtumista mitään edes rivien välissä?
Kommentit (9)
Tunnettu amerikkalainen kristitty Ken Ham sanoi että jos avaruusolentoja on olemassa niin ne joutuvat helvettiin vaikka Jumala loi ne.
Totisesti minä sanonyt teille: " VITTU MITÄ PASKAA!"
Painakaa tuo sydämiinne ja tutkiskelkaa sitä, lapseni.
Däniken tulkitsee että Raamatussa kuvataan avaruusraketteja ja ufoja. Pidän uskottavana.
No, Jumala on kakkivaltias ja lienee hän ajatellut muidenkin luotujensa asiat. Eli tämä asia on sellainen jota mun ei tarvitse miettiä. Eikä lähteä vienään evankeliumia eteenpäin ulkoavaruuteen. Pidän huolta omista asioistani ja läheisistäni, riittää tälle elämälle.
Jeesus oli itse humanoidi. "Taivaaseenastuminen" tapahtui kun Jeesus palasi alukselleen. Me ollaan ulkoavaruuden tyyppien huviksi luotu ihmiskoe.
Täytyy muistaa että ne ilmestymiset mitä Raamatussa kuvataan on monesti kuvattu vertauskuvina ja sen ajan käsityskyvyn mukaan. Savuava pasuuna taivaalla ei ollut muuta kuin se mitä nykyajan ihminen kutsuisi moderniksi häivelentokoneeksi. Tai enkelit siipineen eivät ole muuta kuin silloisen ihmisen kuvaus avaruusolennosta joiden päällä oli jonkinlainen antigravitaation mahdollistama lentopuku happilaitteineen.
Eikö joku vatikaanin kardinaali taannoin spekuloinut, että muiden planeettojen olennot eivät ole välttämättä tehneet syntiinlankeemusta ja elävät paratiisimaisisissa oloissa sovussa Jumalan kanssa.
Osuit ap asian ytimeen.
Asian tiimoilta on tehty laaja vertaisarvioitu tutkimus jota hiljattain käsiteltiin kansainvälisessä metafoorumissa ja totta tosiaan, näin oli käynyt, että vaahtomaista sieneä muistuttavien olentojen planeetalle Jumala oli ilmestynyt... vaahtomaisen sienen näköisenä!
Asia siis loppuunkäsitelty, siirrytään muihin aiheisiin.
Minusta on luonnolista, että esimerkiksi apinoiden planteella esiintyy apinajeesus.