(Vuittonin) nahkaosien hoito
Mulla on tollanen Vuittonin Pochette vuodelta 2001 ja sen nahkahihna on aika kuivassa kunnossa. Millähän sitä kannattaisi kosteuttaa niin, ettei jää rasvatahroja?
Kommentit (21)
Suutarilta kannattaa ostaa asianmukaista ainetta. Itse käytän myös mehiläisvahaa, on ollut hyvää. Ps. Täällä ei kannata kysyä mitään, mikä koskee "ylellisyystuotteita", saat vaan paskaa niskaan harpuilta :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:02"]Suutarilta kannattaa ostaa asianmukaista ainetta. Itse käytän myös mehiläisvahaa, on ollut hyvää. Ps. Täällä ei kannata kysyä mitään, mikä koskee "ylellisyystuotteita", saat vaan paskaa niskaan harpuilta :)
[/quote]
Niin justiinsa.
Terv. Justiina
Mulla on kans toi Siwan muovikassi ja mä ole ajatellut että mä ostaisin uuden. Mitä olette mieltä, kantsiiko?
Itse pyyhin aloe vera-baby wipeseilla, puhdistaa ja vähän kosteuttaa, tisin jos on tosi korput, voi olla ettei riitä.
Mulla on kaks Vuittonia, ostettu 2000 luvun alkupuolella ja ne ovat ainoat paremmat laukut mitä omistan. Sitten on erikseen huonompi mikä menee rantakassina tai muualla missä voi likaantua. En ole ostanut laukun laukkua Vuittonien jälkeen ja ehjinä ovat pysyneet, nyt vaan hieman kuiva tuo nahka. Tekeekö se musta huonomman ihmisen etten kulje jonkun vaatekaupan laukku kainalossani? Kauniita malleja niissäkin, mutta eivät kestä päivittäistä käyttöä 10 vuotta. Onnea teille Guessienne ja Marimekkojenne kanssa :) Ja jos siinä Siwan kassissa on reikä tai on muuten huonossa kunnossa niin osta ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:02"]
Suutarilta kannattaa ostaa asianmukaista ainetta. Itse käytän myös mehiläisvahaa, on ollut hyvää. Ps. Täällä ei kannata kysyä mitään, mikä koskee "ylellisyystuotteita", saat vaan paskaa niskaan harpuilta :)
[/quote]
Ap kyllä taisi kyllä ihan tietoisesti haluta paskaan niskaansa, kun mainitsi, että oikein Vuitton ja vielä Pochette 2001.
Mitä nää jotkut pirkot kuvittelee - että se on jotenkin erilaista se nahan hoito, kun on LV kyseessä? :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:09"]
Tekeekö se musta huonomman ihmisen etten kulje jonkun vaatekaupan laukku kainalossani?
[/quote]
Ei se, vaan se, että tunnet ylemmyyttä muihin ja sidot itsetuntoasi materiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:02"]
[/quote]
Ap kyllä taisi kyllä ihan tietoisesti haluta paskaan niskaansa, kun mainitsi, että oikein Vuitton ja vielä Pochette 2001.
Mitä nää jotkut pirkot kuvittelee - että se on jotenkin erilaista se nahan hoito, kun on LV kyseessä? :D
[/quote]
Urpo. Malli on pochette ja taisi tarkoittaa että on vuodelta 2001, eli iäkäs laukku jo ja kaipaa huoltoa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:12"]
Urpo. Malli on pochette ja taisi tarkoittaa että on vuodelta 2001, eli iäkäs laukku jo ja kaipaa huoltoa.
[/quote]
Mikä malli tää Urpo on? Joku kalsarikuvioitu LV custom?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:09"]
Tekeekö se musta huonomman ihmisen etten kulje jonkun vaatekaupan laukku kainalossani?
[/quote]
Ei se, vaan se, että tunnet ylemmyyttä muihin ja sidot itsetuntoasi materiaan.
[/quote]
Miten se että haluisin pitää laukun kunnossa seuraavatkin vuodet liittyy mihkään ylemmyydentuntoon? Ja aikanaan noi laukut on ollu samassa hintaluokassa kun vaikka Kors nyt, että joo... Ihme kinastelua kun yrittää kysyä neuvoa.
AP
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:09"]
[/quote]
Miten se että haluisin pitää laukun kunnossa seuraavatkin vuodet liittyy mihkään ylemmyydentuntoon?
[/quote]
Ei varmaan ollut sinusta kyse tuossa, vaan tosta leijailijasta. Lukutaito?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Miten se että haluisin pitää laukun kunnossa seuraavatkin vuodet liittyy mihkään ylemmyydentuntoon?
[/quote]
Ei varmaan ollut sinusta kyse tuossa, vaan tosta leijailijasta. Lukutaito?
[/quote]
Mulla on Audi mut se on 15v vanha. Mitä leijailua tossa on? Itku teiän kaa
AP
Ei kyllä alottajaa vissiin älykkyys liikaa rasita. Vai hellekö se laiskistaa.
Jos sitä olisi suotu, kysymys olisi kirjoitettu hakupalvelimen hakukenttään -
ei tänne. Ja sitten vielä jotain ihme jankkaamista ja nimittelyä.
Me ei olla mikään sun henkilökohtanen palvelija, mee pois mun netistä, heippa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:29"]Ei kyllä alottajaa vissiin älykkyys liikaa rasita. Vai hellekö se laiskistaa.
Jos sitä olisi suotu, kysymys olisi kirjoitettu hakupalvelimen hakukenttään -
ei tänne. Ja sitten vielä jotain ihme jankkaamista ja nimittelyä.
Me ei olla mikään sun henkilökohtanen palvelija, mee pois mun netistä, heippa.
[/quote]
En ole ainakaan itse nimitellyt ketään. Ja toiseksi, juuri siitä syystä miltä tääkin keskustelu nyt näyttää, ei netistä löydy kuin just tälläsiä keskustelua. Ennemmin kyseenalaistaisin sun älynlahjoja kun ite sä sen internettis tähän keskusteluun ohjasit :)
AP
Mitenkäs joku hevosten valjaille tarkoitettu valjasrasva? Ne kyllä imeytyvät niin, ettei jää rasvaiseksi.
Onks rahat loppunu 2000-luvun alkupuolella, kun ei oo sittemmin ollut varaa ostaa vuiskia eikä audeja?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:38"]Mitenkäs joku hevosten valjaille tarkoitettu valjasrasva? Ne kyllä imeytyvät niin, ettei jää rasvaiseksi.
[/quote]
Tätä pitänee kokeilla :) Tai pyytää joltain kaverilta liraus, pieneen hihnaan sitä ei paljoakaan kulu. Kiitti!
Ap
Tummeli.