Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edelleenkään ymmärrä sitä, miksi miehet eivät lähesty livenä arjessa

Vierailija
23.07.2021 |

Uskaltauduin monen vuoden arpomisen jälkeen yhteen sinkkuryhmään (sellaiseen, jossa etsitään kumppania tositarkoituksella) ja sain todella suitsuttavia viestejä itselleni. Olin täällä palstalla monta vuotta jauhanut siitä, miksi kukaan mies ei lähesty livenä ja mitä muutoksia mun pitäisi tehdä itselleni, jotta miehet kiinnostuisivat.

Olen jotenkin hämmentynyt tästä epäsuhdasta normaalin arkielämän ja "deittailuskenen" välillä.. Miksi kukaan ei lähesty livenä tai sano livenä noita kauniita sanoja, mutta sitten viestillä sanovat? Yhden kanssa kävin jopa treffeillä ja luulin, että hän suunnilleen inhoaa minua, kun oli aika hiljainen ja näytti vakavaa naamaa, eikä keksinyt jutun juurta oikein ja siis mä pidin lähinnä keskustelua yllä. Olikin sitten kuulemma ihastunut (viestillä kertoi). Jotenkin käsittämätöntä.

Sanotaan aina, että naiset ovat mystisiä olentoja, mutta ainakin vähäinen deittikokemus miehistä väittäisi, että miehet ovat vieläkin mystisempiä ainakin Suomessa.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän naiset ovat viimeiset 50 jotain vuotta pyrkineet että miehet eivät ahdistelisi arjessa. Älähän nyt valita saavutetuista etuisuuksista.

Näin juuri!!

En lähesty naisia enää koskaan, ahdistelusyytösten pelossa.

Helpompi viestitellä ja tavata sitten .. Ehkä.

Ette sitten ymmärrä ahdistelun ja tutustumisen eroa.

Montakos päivää olet elänyt miehenä? -eri 

Mitähän väliä sillä on mitä jalkovälistä löytyy tässä tapauksessa? Ihminen se nainenkin on, vai? Jos kysyt asiallisesti koskettelematta naista, vaikkapa ruokakaupassa treffeille, ei siinä ole mitään ahdistelua. Jos sieltä tulee tökerö vastaus niin et menetä mitään, paitsi treffit tökerön naisen kanssa. Jos sitä nyt menettämiseksi voi edes kutsua.

Vierailija
62/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvotusten heillä ei ole Googlea käytössään josta voivat käydä kopioimassa tilanteeseen sopivat lirkuttelut.

Meitä aitoja, supliikkeja alfoja ei tule vastaan kovin usein, emmekä me varsinkaan käytä aikaa sinkkupalstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia kuin ap:lla. Mutta en mitään semmosia yllättäen keskellä katua tai kirjastossa lähestymisiä kaipaakaan. Mutta kaipaan että treffeillä ei oltais niin tönkköjä. Oon käyny treffeillä joista ei ota mitään selvää mitä se ajattelee. Esim. yhdillä treffeillä mies jotenkin häkeltyi tosi kovin ku tulin paikalle. Ei kuitenkaan sanonut mitään. Ajattelin että ok toi on pettynyt siihen miltä näytän, en vastannut odotuksia… No jatkettiin kuitenkin tutustumista kun oli kiva jutella ja vasta pitkän ajan päästä mies paljasti että häkellyin sillon ekalla kerralla koska näytit vielä kauniimmalta kuin kuvissa. No miksei sanonut sitten heti vaikka jotain että ”hei näytät hyvältä/kivalta”. Toisen miehen kanssa kun kävin treffeillä, oli vähän sama tilanne ja vaikutti siltä ettei hän minusta ehkä ole kiinnostunut. Minä taas ihastuin mieheen heti ja hän oli minusta tosi suloinen. Vaikka en ottanut miehestä mitään selvää niin päätin olla rohkea ja tehdä oman kiinnostukseni selväksi. Sanoin siinä treffien päätteeksi että hän on mielestäni todella söpö ja haluaisin tavata hänet uudelleen. Sitten hänkin uskalsi ujosti sanoa, että olen hänen mielestään kaunis ja hänkin haluaisi tavata uudelleen. Onneksi avasin pelin koska hänestä tuli sitten rakkaani ja lasteni isä ❤️

Vierailija
64/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan haluan sanoa, että #metoo:lla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Siinä puhutaan hiukan vakavammista vahingonteoista kuin tervehtimisestä ja kuulumisten kyselyistä.

Ei nyt olla tyhmiä.

Vierailija
65/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vaan haluan sanoa, että #metoo:lla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Siinä puhutaan hiukan vakavammista vahingonteoista kuin tervehtimisestä ja kuulumisten kyselyistä.

Ei nyt olla tyhmiä.

Ei se ole niin yksinkertaista. Nykyään ei vain voi mennä juttelemaan vieraalle vastakkaista sukupuolta olevalle henkilölle mitä sattuu. Meitä on moneen junaan ja se, mitä toinen voi pitää normaalina small talk'ina, voi toisesta ollakin häirintää (varsinkin, jos alkoholi on kuvassa mukana).

Vierailija
66/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan naisten iskemiset Tinderin kautta. Onneksi naamani on sillä tasolla että saan siellä mätsejä ja treffejä.

En koskaan lähtisi tosielämässä kadulla/kaupassa/kirjastossa tms juttelemaan tuntemattomalle naiselle. Suomessa ainoastaan mielenvikaiset ihmiset juttelevat tuntemattomille, sellainen kulttuurimme vaan on.

Mies, 38v

Vierailija
67/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän naiset ovat viimeiset 50 jotain vuotta pyrkineet että miehet eivät ahdistelisi arjessa. Älähän nyt valita saavutetuista etuisuuksista.

Näin juuri!!

Mitähän väliä sillä on mitä jalkovälistä löytyy tässä tapauksessa? Ihminen se nainenkin on, vai? Jos kysyt asiallisesti koskettelematta naista, vaikkapa ruokakaupassa treffeille, ei siinä ole mitään ahdistelua. Jos sieltä tulee tökerö vastaus niin et menetä mitään, paitsi treffit tökerön naisen kanssa. Jos sitä nyt menettämiseksi voi edes kutsua.

Jaadajaajda.

Sinä et naisena tiedä mitään miesten kokemuksista. Ja sinä implikoit, että miesten lähestymiset on kourimista. Hyvin sä vedät. Montako aloitetta olet itse tehnyt miehille? 

Vierailija
68/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!!

Näin.

Vierailija
69/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!!

Jaadajaajda.

Sinä et naisena tiedä mitään miesten kokemuksista. Ja sinä implikoit, että miesten lähestymiset on kourimista. Hyvin sä vedät. Montako aloitetta olet itse tehnyt miehille? 

Muutamia, koen kuitenkin että se on miehen tehtävä tehdä aloite. Ihan jo biologiankin takia.

Vierailija
70/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt olla tyhmiä.

Niinhän sinä sanot. Seksuaaliseksi häirinnäksi kun väitetään jopa sitä, että kysytään jatkoille.

Ihan tällä palstalla naiset ovat tämänkin lukuisia kertoja sanoneet itse. 

Vierailija
71/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!!

Jaadajaajda.

Muutamia, koen kuitenkin että se on miehen tehtävä tehdä aloite. Ihan jo biologiankin takia.

No siinähän odottelet niitä aloitteita. Ei ole minun ongelmani 

Vierailija
72/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne miehet lähestyneet edes ennen tuota meetoota, palstapeikkojen ul inaa taas tuokin.

N38

Vierailija
73/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!!

Jaadajaajda.

No siinähän odottelet niitä aloitteita. Ei ole minun ongelmani 

Niin odottelenkin.

Vierailija
74/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne miehet lähestyneet edes ennen tuota meetoota, palstapeikkojen ul inaa taas tuokin.

N38

Niinpä. Metoon taakse on nyt helppo uhriutua ja selitellä omaa vässykkäisyyttään. Siinähän sitten panevat nukkeja.

Vierailija
75/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä viimeksi olen lähestynyt naista ja ohan niin typerästi että sanoin moi.

Tosin moikkailua kesti vähän aikaa kun tavattiin aina samassa paikassa. Ja siitä sitten jutustelemaan etc.

Vierailija
76/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Kommenttisi perusteella en ihmettele ollenkaan, miksi sinua ei lähestytä. 

Vierailija
77/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet eivät enää uskalla lähestyä naisia torjunnan peloltansa, ainoastaan ne halutuimmat miehet uskaltavat. Muut eivät oikein tiedä edes missä seisovat.

Halutuimmat miehet :D:D:D Tietäisitpä millaisilta miehiltä olen saanut (tai ehkä ennemmin, joutunut ottamaan vastaan) livelähestymisiä tässä viime vuosien aikana. Voin sanoa että aika kaukana niistä halutuimmista.

Vierailija
78/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee sanomaan naiselle ihan vaan "moi", niin tulee vihaista torjumista ja syytteet ahdistelusta. Eihän tässä uskalla enää mitään tehdä

Apua, onko tosiaan nykyjään tuollaista? Itse olen jo 60,v ja kun olin nuori ja ihan nättikin niin niin miehet teki tuttavuutta tansseissa, työpaikoilla, urheiluharrastuksissa, ja ihan vaan kadullakin ja muualla on tultu juttelemaan ja sitä kautta tutustuttu.Itsekin löysin aviopuolison urheiluseuralta, kun oltiin samalla kurssilla ja siellä juteltiin ja treenailtiin.

.

Vierailija
79/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee sanomaan naiselle ihan vaan "moi", niin tulee vihaista torjumista ja syytteet ahdistelusta. Eihän tässä uskalla enää mitään tehdä

Apua, onko tosiaan nykyjään tuollaista? Itse olen jo 60,v ja kun olin nuori ja ihan nättikin niin niin miehet teki tuttavuutta tansseissa, työpaikoilla, urheiluharrastuksissa, ja ihan vaan kadullakin ja muualla on tultu juttelemaan ja sitä kautta tutustuttu.Itsekin löysin aviopuolison urheiluseuralta, kun oltiin samalla kurssilla ja siellä juteltiin ja treenailtiin.

.

No ei ole. Jos saa syytteet ahdistelusta, silloin on täytynyt kyllä tehdä aika paljon muutakin kuin vain moikata.

Vierailija
80/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan seuraa deittisaittien kautta, joten en koe tarvetta ottaa riskiä ja mennä iskemään tuntematonta naista julkisella paikalla.

Tiedän että Tinderit sun muut jakavat mielipiteitä, mutta itselleni ne on kyllä ollut paras asia sitten valmiiksi viipaloidun leivän.