En edelleenkään ymmärrä sitä, miksi miehet eivät lähesty livenä arjessa
Uskaltauduin monen vuoden arpomisen jälkeen yhteen sinkkuryhmään (sellaiseen, jossa etsitään kumppania tositarkoituksella) ja sain todella suitsuttavia viestejä itselleni. Olin täällä palstalla monta vuotta jauhanut siitä, miksi kukaan mies ei lähesty livenä ja mitä muutoksia mun pitäisi tehdä itselleni, jotta miehet kiinnostuisivat.
Olen jotenkin hämmentynyt tästä epäsuhdasta normaalin arkielämän ja "deittailuskenen" välillä.. Miksi kukaan ei lähesty livenä tai sano livenä noita kauniita sanoja, mutta sitten viestillä sanovat? Yhden kanssa kävin jopa treffeillä ja luulin, että hän suunnilleen inhoaa minua, kun oli aika hiljainen ja näytti vakavaa naamaa, eikä keksinyt jutun juurta oikein ja siis mä pidin lähinnä keskustelua yllä. Olikin sitten kuulemma ihastunut (viestillä kertoi). Jotenkin käsittämätöntä.
Sanotaan aina, että naiset ovat mystisiä olentoja, mutta ainakin vähäinen deittikokemus miehistä väittäisi, että miehet ovat vieläkin mystisempiä ainakin Suomessa.
Kommentit (154)
Jos naisia nykyään lähestyy spontaanisti, niin vaara on suuri, etttä tulee huutoo, sylkee ja räkää enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Parempi olla hiljaa vaan...
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006697628.html
Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.
– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v**uun rumiIus”.
Tutustuminen jäi siihen.
Unohtui oma kommenttini Mikon juttuun. Eli nykynaisten halveksunta muita kuin komeita tai rikkaita miehiä kohtaan on erittäin ankaraa. Nainen luultavasti pelastaisi palavasta talosta mielummin tuolin tai ruokapöydän kuin tavismiehen.
Oikeuteen joutuminen ahdistelusta estää lähestyä ketään naista, jopa kaupan kassajonossa on syytä olla varovainen ja pitää pitkä turvaväli naisiin.
No eikai nyt ketään kiinnosta jos ruma ja vanha lähestyy. Pitää lähestyä omantasoisia.
Nykymiehet eivät enää uskalla lähestyä naisia torjunnan peloltansa, ainoastaan ne halutuimmat miehet uskaltavat. Muut eivät oikein tiedä edes missä seisovat.
Taas se oma ikä ja taso otettava huomioon kun aikoo lähestyä.
8-kymppinen pappa jahtaa puolta nuorempaa. Hyi oksennus!
Peili ja allakka käteen. Pääsee jo pitkälle sillä.
Koska 99,999999%:n todennäköisyydellä se nainen, jota lähestyy, on onnellisesti parisuhteessa.
Eiköhän naisten ja miesten välisistä suhteista tule laitonta tulevaisuudessa ja lisääntyminen tapahtuu jatkossa keinohedelmöityksen avulla.
Unohda naisten jahtaaminen. Lue kirjoja ja retkeile luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
#metoo
Koomista akoilta ulista huomioo ja sit kun saavat sitä haastavat oikeuteen.
Itse en ole koskaan käsittänyt näitä lievempiä metoo-juttuja. Niiden joukossa on oikeasti vakavia tapauksia, jotka ovat raiskaamisia, pahoinpitelyitä tai raiskaamisen rajalla, mutta ihan neutraali huomio tai ihastumisestaan viestiminen on omasta mielestäni ihan asiallista ihmisten välistä kanssakäymistä. Ehkä sitten olen poikkeus naiseksi.
Voi olla, että jotkut ihan huippukauniit, poikkeuksellisen omanarvontuntoiset ja isorintaiset jne. ovat ihan kypsiä jatkuviin aloitteisiin ja yleensä ovat varattujakin, mutta useimmille muille naisille huomio on ihan tervetullutta.
T. Ap
Laske rimaa. Tyydy naiseen joka on ihan tavis kaikin puolin. Siinä aukee sulle markkinat.
Se yksi mimmi Big Brotherissa oli kyllä oikein järjen jättiläinen näissä asioissa. Oli varattu, mutta tykkäsi flirttailla miesten kanssa. Oli hänelle kivaa peliä. Jos mies lähestyi niin sitten kauhisteli, että "en mä, mähän olen varattu ja kaikkea. Herranen aika sentään". Ei tullut mieleen, että miehiä saattaa alkaa vi**tamaan tuollainen pelleily.
Vierailija kirjoitti:
Peili ja allakka käteen. Pääsee jo pitkälle sillä.
Mitä tämä tarkoittaa? Meni ihan ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Unohda naisten jahtaaminen. Lue kirjoja ja retkeile luonnossa.
Olen nainen ja miehen haluaisin kohdata.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se yksi mimmi Big Brotherissa oli kyllä oikein järjen jättiläinen näissä asioissa. Oli varattu, mutta tykkäsi flirttailla miesten kanssa. Oli hänelle kivaa peliä. Jos mies lähestyi niin sitten kauhisteli, että "en mä, mähän olen varattu ja kaikkea. Herranen aika sentään". Ei tullut mieleen, että miehiä saattaa alkaa vi**tamaan tuollainen pelleily.
Ymmärrän täysin. Tuollainen ei ole reilua, vaan pelaamista ja miesten hyväksikäyttämistä/harhauttamista. Harmillista, kun yleensä miehet lähestyvät ainoastaan näitä player-naisia, joista monet ovat varattuja tai ainakin todella lyhyen aikaa oikeasti sinkkuina. Eli siis sama toistuu sekä naisten että miesten kohdalla ja niitä pahimpia pelureita lähestytään ja muut saavat olla yksin.
T. Ap
Harvoin näkee komean miehen tavallisen harmaavarpusnaisen kanssa.
Karu fakta on että iso osa lisääntymisikäisistä naisista pitää ~80%:ia miehistä ihmisjätteenä joka ei saisi edes hengittää samaa ilmaa heidän kanssaan.
Juhlapuheissa ihmiset toki ovat samanarvoisia, mutta nimbyily näkyy omassa elämässä. Se ei ole sellaista välinpitämättömyyttä vaan inho paistaa monesta naisesta läpi kun aloitteen tekijä ei ole komeakasvoinen ja pitkä.