Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edelleenkään ymmärrä sitä, miksi miehet eivät lähesty livenä arjessa

Vierailija
23.07.2021 |

Uskaltauduin monen vuoden arpomisen jälkeen yhteen sinkkuryhmään (sellaiseen, jossa etsitään kumppania tositarkoituksella) ja sain todella suitsuttavia viestejä itselleni. Olin täällä palstalla monta vuotta jauhanut siitä, miksi kukaan mies ei lähesty livenä ja mitä muutoksia mun pitäisi tehdä itselleni, jotta miehet kiinnostuisivat.

Olen jotenkin hämmentynyt tästä epäsuhdasta normaalin arkielämän ja "deittailuskenen" välillä.. Miksi kukaan ei lähesty livenä tai sano livenä noita kauniita sanoja, mutta sitten viestillä sanovat? Yhden kanssa kävin jopa treffeillä ja luulin, että hän suunnilleen inhoaa minua, kun oli aika hiljainen ja näytti vakavaa naamaa, eikä keksinyt jutun juurta oikein ja siis mä pidin lähinnä keskustelua yllä. Olikin sitten kuulemma ihastunut (viestillä kertoi). Jotenkin käsittämätöntä.

Sanotaan aina, että naiset ovat mystisiä olentoja, mutta ainakin vähäinen deittikokemus miehistä väittäisi, että miehet ovat vieläkin mystisempiä ainakin Suomessa.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu fakta on että iso osa lisääntymisikäisistä naisista pitää ~80%:ia miehistä ihmisjätteenä joka ei saisi edes hengittää samaa ilmaa heidän kanssaan.

Juhlapuheissa ihmiset toki ovat samanarvoisia, mutta nimbyily näkyy omassa elämässä. Se ei ole sellaista välinpitämättömyyttä vaan inho paistaa monesta naisesta läpi kun aloitteen tekijä ei ole komeakasvoinen ja pitkä.

Vierailija
22/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia nykyään lähestyy spontaanisti, niin vaara on suuri, etttä tulee huutoo, sylkee ja räkää enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Parempi olla hiljaa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006697628.html

Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v**uun rumiIus”.

Tutustuminen jäi siihen.

Vierailija
24/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui oma kommenttini Mikon juttuun. Eli nykynaisten halveksunta muita kuin komeita tai rikkaita miehiä kohtaan on erittäin ankaraa. Nainen luultavasti pelastaisi palavasta talosta mielummin tuolin tai ruokapöydän kuin tavismiehen.

Vierailija
25/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuteen joutuminen ahdistelusta estää lähestyä ketään naista, jopa kaupan kassajonossa on syytä olla varovainen ja pitää pitkä turvaväli naisiin.

Vierailija
26/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai nyt ketään kiinnosta jos ruma ja vanha lähestyy. Pitää lähestyä omantasoisia.

Vierailija
27/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet eivät enää uskalla lähestyä naisia torjunnan peloltansa, ainoastaan ne halutuimmat miehet uskaltavat. Muut eivät oikein tiedä edes missä seisovat.

Vierailija
28/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se oma ikä ja taso otettava huomioon kun aikoo lähestyä.

Vierailija
29/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-kymppinen pappa jahtaa puolta nuorempaa. Hyi oksennus!

Vierailija
30/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili ja allakka käteen. Pääsee jo pitkälle sillä.

Vierailija
31/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 99,999999%:n todennäköisyydellä se nainen, jota lähestyy, on onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
32/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naisten ja miesten välisistä suhteista tule laitonta tulevaisuudessa ja lisääntyminen tapahtuu jatkossa keinohedelmöityksen avulla.

Vierailija
33/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda naisten jahtaaminen. Lue kirjoja ja retkeile luonnossa.

Vierailija
34/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo

Koomista akoilta ulista huomioo ja sit kun saavat sitä haastavat oikeuteen.

Itse en ole koskaan käsittänyt näitä lievempiä metoo-juttuja. Niiden joukossa on oikeasti vakavia tapauksia, jotka ovat raiskaamisia, pahoinpitelyitä tai raiskaamisen rajalla, mutta ihan neutraali huomio tai ihastumisestaan viestiminen on omasta mielestäni ihan asiallista ihmisten välistä kanssakäymistä. Ehkä sitten olen poikkeus naiseksi.

Voi olla, että jotkut ihan huippukauniit, poikkeuksellisen omanarvontuntoiset ja isorintaiset jne. ovat ihan kypsiä jatkuviin aloitteisiin ja yleensä ovat varattujakin, mutta useimmille muille naisille huomio on ihan tervetullutta.

T. Ap

Vierailija
35/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa. Tyydy naiseen joka on ihan tavis kaikin puolin. Siinä aukee sulle markkinat.

Vierailija
36/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi mimmi Big Brotherissa oli kyllä oikein järjen jättiläinen näissä asioissa. Oli varattu, mutta tykkäsi flirttailla miesten kanssa. Oli hänelle kivaa peliä. Jos mies lähestyi niin sitten kauhisteli, että "en mä, mähän olen varattu ja kaikkea. Herranen aika sentään". Ei tullut mieleen, että miehiä saattaa alkaa vi**tamaan tuollainen pelleily.

Vierailija
37/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peili ja allakka käteen. Pääsee jo pitkälle sillä.

Mitä tämä tarkoittaa? Meni ihan ohitse.

Vierailija
38/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda naisten jahtaaminen. Lue kirjoja ja retkeile luonnossa.

Olen nainen ja miehen haluaisin kohdata.

T. Ap

Vierailija
39/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi mimmi Big Brotherissa oli kyllä oikein järjen jättiläinen näissä asioissa. Oli varattu, mutta tykkäsi flirttailla miesten kanssa. Oli hänelle kivaa peliä. Jos mies lähestyi niin sitten kauhisteli, että "en mä, mähän olen varattu ja kaikkea. Herranen aika sentään". Ei tullut mieleen, että miehiä saattaa alkaa vi**tamaan tuollainen pelleily.

Ymmärrän täysin. Tuollainen ei ole reilua, vaan pelaamista ja miesten hyväksikäyttämistä/harhauttamista. Harmillista, kun yleensä miehet lähestyvät ainoastaan näitä player-naisia, joista monet ovat varattuja tai ainakin todella lyhyen aikaa oikeasti sinkkuina. Eli siis sama toistuu sekä naisten että miesten kohdalla ja niitä pahimpia pelureita lähestytään ja muut saavat olla yksin.

T. Ap

Vierailija
40/154 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee komean miehen tavallisen harmaavarpusnaisen kanssa.