Kysymys miehille aiheesta nuoret naiset
Jos kotiisi tulisi hoitamaan lapsiasi hyvin kaunis ja hyväkroppainen nainen, haluaisitko harrastaa seksiä hänen kanssaan? Ja jos haluaisit, kehtaisitko flirttailla? Onko siis riski tuoda miehen kotiin sellainen nainen vakituisesti pyörimään?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:01"]Minä en pane kuin sitä nuorta kaunista hyväkroppaista naista joka asuu meillä...
[/quote]
Sitähän panee muutkin. Kylän polkupyörä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:03"]
Ja totta kai se hyväkroppainen kotiapulainen antaa ihan onnesta AP:n miehelle, niin sitähän tässä ei tarvitse edes pohtia, vai? :D
[/quote]
Juuri näin. En voi käsittää naisia, jotka näkevät jokaisen naaraan potentiaalisena miehennielijänä. Ei useimpia nuoria naisia kiinnosta vanhemmat miehet, vaikka toisia toki kiinnostaakin. Lastenhoitaja on kuitenkin vain tekemässä työtään.
Tietenkin haluaisin :D
Mutten yrittäisi jos olisi vaimo.
No sanotaanko näin, että kullini sanoisi minulle, että "haluan". Se on biologiaa. Mutta aivoni sanovat "en halua". Koska olen naimisissa ja rakastan vaimoani.
Aivot ja kulli sitten väittelisivät sisäisiä viestiyhteyksiäni pitkin aikansa. Ei ole vaikea arvata, kumpi voittaa väittelyn. Aivot totta kai, koska niillä on enemmän järkeä.
P.S. Varoitus! Yllä oleva pätee minuun ja moniin muihinkin, mutta on myös miehiä, joiden aivoissa on vähemmän järkeä kuin kullissa. Heillä kulli voittaa väittelyt!
P.P.S. Joillakin on taas ihan järkevät aivot, mutta kulli on puolestaan niin ovela, että se sammuttaa vaivihkaa vintiltä valot. S
No mistä meinaat jonkun kauniin ja hyväkroppaisen naisen löytää? Älä vaan yritä väittää että Suomesta.
Pöh, ei kai ne miehetkään KAIKKIA hyvännäköisiä halua panna?
Jos nainen olisi minusta kiinnostunut, ja minä tuntisin vetoa. Muuten en.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:51"]
[/quote]
Kyllä me halutaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:51"]
[/quote]
Kyllä me halutaan.
[/quote]
Puhu vaan omasta puolestasi!
Ihan yhtä paljon kuin sinä haluaisit panna sellaista nuorta komeaa lihaksikasta remppamiestä, joka tulisi kotiin pyörimään ilman paitaa päivettyneenä... Mmmm...
Minä en pane kuin sitä nuorta kaunista hyväkroppaista naista joka asuu meillä...
Ja totta kai se hyväkroppainen kotiapulainen antaa ihan onnesta AP:n miehelle, niin sitähän tässä ei tarvitse edes pohtia, vai? :D
hah!