Mikä Suomessa tapahtunut rikos on jäänyt mieleesi?
Kommentit (157)
Kun nisti pölli kaupasta jauhelihan.
Kun Ronald McDonald kidnapattiin ja siitä vaadittiin lunnaita. Se oli jännittävää aikaa.
Eräs palkittu raiskaaja ajalta jolloin poliisille ei ilmoitettu. Tietäisitte vaan
Jammu Siltavuori. Olin itse tapahtuman aikaan hyvin lähelle surmattujen lasten ikäinen.
Helsinkiläislapsena pelotti Myllypuron lapsimurhat 😳
Kaikki rikokset, joiden uhrit ovat lapsia.
Aino nykopp, myrkytti,tappoi iäkkäitä, toinen tapAus, Hausjärven hiekkakuoppasurma!
Ehkä se Myyrmäen postinkantajan surma joka vieläkin ilmeisesti selvittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se Myyrmäen postinkantajan surma joka vieläkin ilmeisesti selvittämättä.
Mulla myös. Oudon pimeä keissi.
Vierailija kirjoitti:
Jammu Siltavuori. Olin itse tapahtuman aikaan hyvin lähelle surmattujen lasten ikäinen.
Tämä on kyllä kaikkein kaamein tapaus. Uudemmista se Vilja-Eerikan tapaus yltää lähelle.
Kyllikki Saari
Tulilahti
Bodom-järvi
Kaakun rääppijä. Tämäkin on vielä selvittämättä.
Koskela häiritsee mua vieläkin, jotenkin niin julmaa pitkäaikaista toisen ihmisen kaltoinkohtelua. Ei pysty ymmärtämään.
Monet rikokset on pikaistuksissaan tehty tai huumeporukoissa, jotka on sekaisin kuin seinäkellot. Toi tapaus jotenkin täysin käsittämätön ja tulee mieleen, että voiko kehenkään enää luottaa ja mistä nuori saisi turvaa, koska meidän systeemi ei toimi.
Se äiti, joka kääri nukkuvat lapset peittoon ja pudotti kaivoon. Karmi pahasti selkäpiitä, kun lapsena satuin näkemään uutisen.
Joku pölli mun fillarin