Kerro tarinasi
Kirjoitan (huvikseni ja itselleni) kirjaa jossa on lyhyitä tarinoita. Jokaisen tarinan aiheena on aina erilainen, jonkun tuntemattoman elämä.
Nyt tarvitsisin teidän apuanne inspiraatiokseni:
Kerro minulle elämäsi tarina anonyymisti. Voit kertoa jonkun tietyn päivän tapahtumat tai vaikka koko elämäsi lyhyesti. Voit kertoa mikä on elämäsi surullisin hetki tai elämäsi onnellisin muisto. Tai vaikka kaikki.
Kerro se juuri niin kuin haluat. Omalla tavallasi.
Minä kuuntelen ja kiitän jo etukäteen.
Kommentit (14)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4247419/ketju/haluan_jakaa_osan_elamantarinaani_kanssanne
Nainen, 21v, sinkku
Isäni oli väkivaltainen alkoholisti. Minusta tuli väkivallaton alkoholisti.
Mies, 29, naimisissa
Minulla oli tunnistamaton päänsärky, määräsivät vahvat kipulääkkeet ja olen jäänyt niihin koukkuun.
Nainen 20, sinkku
Isä alkoholisti, joi meidän kaikki rahat. Äiti nykyään yh, päällä sadan tonnin velat, jotka mun isä meille aiheutti omalla juomisellaan ja pelaamalla rahapelejä. Olen vahinkolapsi.
Diagnisoituna syvä masennus psykoottisin piirtein ja paniikkihäiriö. Syömishäiriökin yrittää iskeä päälle. Vuoroin oksennan, vuoroin jumppaan niin pitkään, että jalat romahtavat alta.
Asun lastenkodissa. Suljetulla olen ollut aina välillä ja yläaste meni sairaalakoulusta käsin. Olen viillellyt vuosia, mutta nyt olen pystynyt lopettamaan sen. Mulla on poikaystävä, on ollut jo päälle vuoden. Poikaystävä on mun syy jaksaa tätä elämää. Harrastan myös kuorolaulua ja sähkökitaraa, ne kans helpottaa mua jaksaa. Elän päivä kerrallaan.
Tyttö, 16v
pah
Ei henkilögalleriaa näin voi luoda eikä puhaltaa henkiin minkäänlaista tarinaa. Olet vain utelias.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:35"]pah
Ei henkilögalleriaa näin voi luoda eikä puhaltaa henkiin minkäänlaista tarinaa. Olet vain utelias.
[/quote]
Voi, jos on mielikuvitusta. Sinulla ei ilmeisesti ole.
Nainen, 23v, parisuhteessa narsistin kanssa. Niin alhaalla ettei tietä pois löydy.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:35"]
pah
[/quote]
Kyllä voi. Jokainen elää omanlaisensa elämänsä ja näkee maailman eri tavalla.
Mielestäni keskustelu on erittäin mielenkiintoinen näin minunkin (ei siis aloittajan) näkökulmasta ja saa miettimään sekä oma elämää että myös sitä että muillakin on omat harminsa... Niitä ei aina tule ajatelleeksi.
Nainen, 26v, naimisissa alkoholistin kanssa. Suhde työkaverin kanssa jo vuoden päivät. Etsii itseään ja rohkeutta erota.
Haluaisin myös tietää kirjoittajasta hieman, esimerkiksi siviilisääty, sukupuoli ja ikä. Ikää ei tarvitse kertoa niin tarkasti mutta suurinpiirtein (esimerkiksi ei tarvitse sanoa 35 vaan kolmekymppinen riittää). Kiitos. - AP