Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kolmatta päivää juomassa, minä kotona

Vierailija
29.06.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko moumou?

Vierailija
2/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en! Luin kyllä juuri samaa ketjua tylsyyksissäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et oo mukana juomas

Vierailija
4/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käytä enää alkoholia. Lopetin vajaa kaksi vuotta sitten, samoin mies. Hänenkin käyttö aluksi väheni, mutta jatkui sitten ihan samanlaisena. Mies haluaisi mennä naimisiin, mutta minä olen tullut siihen tulokseen, että eiköhän tämä ollut tässä. Haluan tehdä elämässäni jotain muuta, kuin viettää aikaani baarissa tai odottaa toista baarista.

Vierailija
5/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos se jatkuvasti on juomassa niin eihän se kiva ole toista vaa ootella ja ootella. Hieno päätös olla juomatta. Itekki oon raitis ja niin mun kultaki:)

Vierailija
6/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet erillailla, kun miehesi ei ole kotona?

Vierailija
7/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi levoton. Joko siivoan maanisesti tai sitten passivoidun ja katselen koko illan telkkaa ja syön irtokarkkeja. Ei ole hyvä mieli, enkä osaa käydä ajoissa nukkumaan. Pelästyn ja herään, kun mies tulee kolistaen kotiin. Sillä on välillä myös tapana haastaa riitaa humalassa.

Vierailija
8/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana sentään mikä juoppo kanttura.

Vierailija
9/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:18"]

Voi saatana sentään mikä juoppo kanttura.

[/quote]

Kuka? Sinä?

Vierailija
10/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvalintakysymys.

Oliko sitten tyystin eri meininki, kun tapasitte?

On niitä sellasiakin äijiä, jotka ei könyä baareissa jatkuvasti...

Vaan ovat esim. tylsyyttään yksin himassa lukemassa Vauva -lehden av-palstaa... ;*)

Tiedä sitten mikä on parempi. Parenpaa loppukesää kaikille!

Vierailija
11/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa tilanteessa ap vielä vuosi sitten. Erosin. Nyt saan nukkua rauhassa, viettää illat ja yöt tehden asioita joista pidän jne. Olen erosta edelleen rikki, mutta kun luin viestisi, tuli vanhat tunteet pintaan ja oli hyvä kun läksin. Tuon väkivaltaisuuden ja pettämisen pelon vuoksi valvoin ja olin itsekin kuin krapulassa seuraavan viikon.

oletko miettinyt eroa?

Vierailija
12/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:51"]

Minä olin samassa tilanteessa ap vielä vuosi sitten. Erosin. Nyt saan nukkua rauhassa, viettää illat ja yöt tehden asioita joista pidän jne. Olen erosta edelleen rikki, mutta kun luin viestisi, tuli vanhat tunteet pintaan ja oli hyvä kun läksin. Tuon väkivaltaisuuden ja pettämisen pelon vuoksi valvoin ja olin itsekin kuin krapulassa seuraavan viikon.

oletko miettinyt eroa?

[/quote]

Hyvä kun läksit! Ite olen kans useampi vuosi sitten lähtenyt ja sittemmin olen lopettanut myös juomisen. Eipä tarvi pelätä koska tulee turpaan tai ei tule. Hermot lepää.

Vierailija
13/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kattoa vierestä kuinka alkoholi pilaa ihmisten elämää. Itsekin olen nykyään aivan raitis vaikka en ikinä mitää hirveitä ole juonutkaan. Alkoholi aiheutti minulle masennusta ja paniikkihäiriöitä.

Vierailija
14/14 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 06:38"]

Inhottavaa kattoa vierestä kuinka alkoholi pilaa ihmisten elämää. Itsekin olen nykyään aivan raitis vaikka en ikinä mitää hirveitä ole juonutkaan. Alkoholi aiheutti minulle masennusta ja paniikkihäiriöitä.

[/quote]

Minulle alkoholi ei aiheuta mitään negatiivista vaan rentouttaa ja "nollaa pään", krapulaakaan ei juurikaan tule. En juo kun kerran tai kaksi kuukaudessa joten alkoholiongemaa ei ole.