Treffiasu helteillä, antakaa vinkkejä?
En haluaisi näyttää tyrkyltä, mutta en myöskään hikoilla missään toppapuvussa. Onko lyhyt hame ok vai shortsit? Entä hihaton toppi? Pitääkö laittaa korkkarit vai onko matalakantaiset sandaalit ok?
Kommentit (12)
Nätti hellemekko on ihan hyvä asu.
Mä laittaisin hellemekon ja sandaalit.
Joo, mekko! Mikäs sen romanttisempaa :)
Maximekko, sandaalit/baltsut ja pieni laukku. Onnea matkaan! :)
Ei mitään korkkareita. Ihan rento, siisti asu riittää.
Täältä ääni maksimekolle, sandaaleille ja kivalle laukulle.
Mä laitan huomenna lyhyehkön mustan kello-tyyppisen hameen ja valkoisen kauluspaidan, jossa pienet, olkapäille tulevat hihat. Paidan saatan sitoa edestä niin, että vatsa juuri ja juuri vilahtaa tai sitten jätän paidasta auki myös herutusnapin. Ballerinat tai pienet korkokengät, pieni nahkalaukku. Tykkään pukeutua kohtalaisen klassisesti helteestä huolimatta. Menen kylläkin treffeille aviomieheni kanssa mutta kai se lasketaan?
Itse laittaisin shortsit (eikä mitään pakarapöksyjä vaan säädyllisen mittaiset) ja jonkun rennon t-paidan, en mitään kroppaa myötäilevää makkarankuorta kun riittää että jaloista näkyy niin paljon ihoa.
Jalkaan laittaisin ballerinat (en tykkää sandaaleista, mutta nekin kuulostavat hyvältä). En oikein pidä mekoista/hameista mutta muilla en niissä näe mitään vikaa, joku kiva eikä liian paljastava/tiukka hellemekko voisi myös olla oikein passeli :)
Mekko, mullakin oli eilen ja oli ensitreffit päivällä, tuli viestiä jo yöllä, että haluaa nähdä uudestaan, juttu luisti ja tuntui, että miellytin myös silmää. Kemiaa oli...mies oli shortseissa ja Vau :)
Itsellä oli hellepäivän ensitreffeillä yllä oranssi, kevyt puuvillainen pitkä pusero n. puolipituisilla hihoilla, farkkushortsit (säädyllisen mittaiset), mustat ballerinat ja rento kesäkassi. Jätskillä käynti venyi yli vuorokauden mittaisiksi treffeiksi ja nykyään, kolme vuotta myöhemmin ollaan naimisissa.
Olen melko varma että miehet arvostavat enemmän shortseja/lyhyttä mekkoa kuin maksimekkoa. Eli itse laittaisin jonkun kivan lyhythihaisen paidan ja siistit shortsit tai hameen, jotain tämäntyylistä mutta ballerinoilla: http://3.bp.blogspot.com/-2hmiojINUvA/T87sc9WxBUI/AAAAAAAABHU/ORBw6MSFt50/s1600/1.jpg