Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffiasu helteillä, antakaa vinkkejä?

Vierailija
31.07.2014 |

En haluaisi näyttää tyrkyltä, mutta en myöskään hikoilla missään toppapuvussa. Onko lyhyt hame ok vai shortsit? Entä hihaton toppi? Pitääkö laittaa korkkarit vai onko matalakantaiset sandaalit ok?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että miehet arvostavat enemmän shortseja/lyhyttä mekkoa kuin maksimekkoa. Eli itse laittaisin jonkun kivan lyhythihaisen paidan ja siistit shortsit tai hameen, jotain tämäntyylistä mutta ballerinoilla: http://3.bp.blogspot.com/-2hmiojINUvA/T87sc9WxBUI/AAAAAAAABHU/ORBw6MSFt50/s1600/1.jpg

Vierailija
2/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti hellemekko on ihan hyvä asu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin hellemekon ja sandaalit.

Vierailija
4/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mekko! Mikäs sen romanttisempaa :)

Vierailija
5/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekko, sandaalit/baltsut ja pieni laukku. Onnea matkaan! :)

Vierailija
6/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään korkkareita. Ihan rento, siisti asu riittää.

Vierailija
7/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni maksimekolle, sandaaleille ja kivalle laukulle.

Vierailija
8/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan huomenna lyhyehkön mustan kello-tyyppisen hameen ja valkoisen kauluspaidan, jossa pienet, olkapäille tulevat hihat. Paidan saatan sitoa edestä niin, että vatsa juuri ja juuri vilahtaa tai sitten jätän paidasta auki myös herutusnapin. Ballerinat tai pienet korkokengät, pieni nahkalaukku. Tykkään pukeutua kohtalaisen klassisesti helteestä huolimatta. Menen kylläkin treffeille aviomieheni kanssa mutta kai se lasketaan?

Vierailija
9/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin shortsit (eikä mitään pakarapöksyjä vaan säädyllisen mittaiset) ja jonkun rennon t-paidan, en mitään kroppaa myötäilevää makkarankuorta kun riittää että jaloista näkyy niin paljon ihoa.

Jalkaan laittaisin ballerinat (en tykkää sandaaleista, mutta nekin kuulostavat hyvältä). En oikein pidä mekoista/hameista mutta muilla en niissä näe mitään vikaa, joku kiva eikä liian paljastava/tiukka hellemekko voisi myös olla oikein passeli :)

Vierailija
10/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko, mullakin oli eilen ja oli ensitreffit päivällä, tuli viestiä jo yöllä, että haluaa nähdä uudestaan, juttu luisti ja tuntui, että miellytin myös silmää. Kemiaa oli...mies oli shortseissa ja Vau :)

Vierailija
11/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekko on ihana! :)

Vierailija
12/12 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli hellepäivän ensitreffeillä yllä oranssi, kevyt puuvillainen pitkä pusero n. puolipituisilla hihoilla, farkkushortsit (säädyllisen mittaiset), mustat ballerinat ja rento kesäkassi. Jätskillä käynti venyi yli vuorokauden mittaisiksi treffeiksi ja nykyään, kolme vuotta myöhemmin ollaan naimisissa.