Mielestäsi kaunein bloggaaja?
Kertokaa kuka on teidän mielestä kaunein bloggaaja ulkoisesti! Älkää siis antako tässä "sisimmän" vaikuttaa vastaukseen, mikäli mahdollista.
Kommentit (55)
hmm.. strictly stylen hanna, kalastajan vaimon johanna ja xenia's dayn xenia, ovat ainakin mielestäni kauneimpia niistä, kenen blogeja seuraan.
mungo on kyllä yksi kauneimmista, vaikka en hänen ehostuksestaan tai kaikesta muustakaan hänessä aina välitä (hiukset, meikit).
natalie vilen on myös aivan uskomattoman persoonallisen ja kauniin näköinen.
Mä en oikeestaan tiiä mitään oikeesti omasta mielestä kaunista bloggaajaa. Luonne vaikuttaa varmaan liikaa siihen miltä ihminen näyttää mun silmissä. Just Strictly Style Hanna on kyllä tyylikäs ja kaunis, vaikka en hänestä pidä blogin perusteella erityisemmin.
Nämä jo mainitut bloggaajat eivät ihan kaikki tee oikeutta blogiminälleen luonnossa mutta ilmeisesti kysytään blogin antaman kuvan perusteella. Silloin sanon Adalmiina vaikkei olekaan lempparibloggarini. Kaunis ja sopusuhtainen, siisti ja tyylikäs. Kaunis suomalaisnainen.
Paikka auringossa
Kalastajan vaimo
Lilou's crush
Uuden kuun Emilia
Stella Harasek
Pinjan tyyli ei iske, mutta hän on kieltämättä tosi kaunis.
colour me- blogin IA, eli oikea nimi tais olla Julia :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:38"]
hmm.. strictly stylen hanna, kalastajan vaimon johanna ja xenia's dayn xenia, ovat ainakin mielestäni kauneimpia niistä, kenen blogeja seuraan.
[/quote]
mä en ymmärrä teitä alapeukuttajat.. tässä lukee selvästi, että "mielestäni". kiitos että lyttäsitte mielipiteeni :)
En kyllä ymmärrä tuota kalastajan muijan hehkutusta. Onko muikki itse tehtailemassa näitä ylistyksiä? Joo, onhan siinä potentiaalia, mutta on niin kuolleen kesän orava ryppyisine ihoineen, verisuonineen ja kärsivine ilmeineen, ettei se nyt näissä skaboissa pärjää.
Life of Silja myös erittäin kaunis.
Focus on fashionin Salla ja Kalastajan Vaimo.
Niin ja ap lisää että omaan makuun kaunein on varmaankin Asking for trouble Pinja!