Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa vetää puoleensa vain pelimiehiä?
Kommentit (113)
Ei pidä olla helppo nakki että heti levittää raajansa. Ei mies sellaista arvosta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:01"]
Tästä ongelmasta kärsivien jotka ei löydä miestä kannattaisi lähteä Etelä-Eurooppaan etsimään ;) Siellä nimittäin kulttuuriin kuuluu että naisen kuuluu esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja miehen murtaa jääkuori työllä ja vaivalla. Siellä miesten mielestä sellainen ujous ja torjuvuus ei ole miinus vaan päinvastoin osoittaa että nainen on kunnollinen eikä mikään "horo". Ja sellaistahan kannattaa tavoitella oikein kunnolla!
Asuin itse kerran 2 vuotta Espanjassa ja minusta se oli aivan ihanaa, että erilaiset miehet jaksoivat minuakin piirittää, vaikka tosiaan Suomessa olin erittäni vieroksuttu juuri siksi että olen ujo ja introvertti ja sen takia hyvni torjuvan oloinen. Suomessa tuntui että miesten ajatukset minusta oli että hyi mikä kylmä ylimielinen akka, jolta ei varmaan helposti saa, ei viitsi vaivautua. Espanjassa tuntuivat miettivän, että mikä ihana kunnollinen vakavaluontoinen nainen, joka varmasti on hyvää vaimomateriaalia eikä kevytkenkäinen ;-)
[/quote]
Sama kokemus. Etelä-Euroopassa asuessa mulla oli ihania tarjokkaita tungokseksi asti. Yleensä katolisissa maissa mies näkee sen jääkuningatarkuoren läpi ja kaikki on niin yksinkertaista. :) Suomessa naisen pitäisi olla reipas ja ulospäinsuuntautunut, enkä minä vaan ole. :( Olen enemmän se jäämadonna, mikä sikäläisille miehille on täysin luonnollista.
t. forever alone
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:22"]Eikö nykyaikana ole enää niin että mies haluaa siveellisen naisen ja ole ylpeä itsestään jos sellaisen saa iskettyä joka ei roiku joka miehen lahkeessa? Entinen mieheni ajatteli näin ja kiinnostui enemmän kun en ollut heti menossa sänkyyn. Ehkä hieman kärjistettyä jajuttuni menee ääripäästä toiseen mutta miten löytää se kultainen keskitie?
-25[/quote]
Tuollaisia miehiä löytyy edelleen. Tosin tuppaavat olemaan samaa porukkaa joka haukkuu lortoksi ja näkevät punaista kun kaksi miestä pussaa.
Itse en koe kokemusta deittailu- tai seksirintamalla miinuksena, jollei ne exät tule mukaan parisuhteeseen. En myöskään ole mikään metsästävä alfauros, joka saa kiksit siitä että murtaa jääkuningattaren puolustukset. Tuosta johtuen olen varmasti ohittanut ujoja neitoja, joita olen luullut jääkuningattariksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:20"] Jos ujo vaikuttaa ylimieliseltä jääkunigattarelta, niin miten Pertti Perusinsinööri sen voi tietää, kun ei ole pelimiehen kokemusta ja näkee vaan sen jäisen ulkokuoren?
[/quote]
Yrittämällä tutustua ja miettiä muutakin kuin naisen ulkokuorta? Mulla itsellä alkaa olemaan jo sellainen olo, että turha yrittää kun miehet jotka kiinnostuu hullaantuu vaan siitä miltä näytän, ei siitä millainen olen. Pelaavia miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö eniten ja se saa aina aikaan sen, että juuri sen tyyppiset miehet lähestyy mua.
Tavalliset miehet ei jaksa pelkästään ulkonäön perusteella lähestyä, ellei tiedä että nainen on luonteeltaan sopiva (mikä on ujon kohdalla aika työn takana saada ensin selville).
Kannattaa muistaa, että tässä keskustelussa viitataan kuitenkin ujoihin ja introvertteihin naisiin paljolti, ei siis sosiaalisesti täysin kömpelöihin tai avuttomiin...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:27"]
Ei pidä olla helppo nakki että heti levittää raajansa. Ei mies sellaista arvosta.
[/quote]
Ehkä se on ollut noin joskus vanhaan aikaan ja joillekin harvoille on vieläkin, mutta mitä olen elämäni varrella omaa tuttavapiiiriä seurannut, niin tuo ei päde nykyisin pääosin ollenkaan.
On nimittäin näyttänyt olevan niin, että pareja löytää helpoiten ne, jotka vaikuttavat siltä että niiltä helposti saa seksiä, ja yleensä jostain näistä "kertaseksikumppaneista" on sitten tullut se loppuelämän kumppanikin, jonka kanssa on menty naimisiin ja perustettu perhe. Eli ei ole ollut miehelle selvästi mikään este naisen vakavasti ottamiselle se, että suhde alkoi niin että baarista lähdettiin tuntemattoman kanssa panemaan.
Mutta tunnen taas monia fiksuja naisia, joiden ainoa ongelma tuntuu olevan se, että eivät halua tai pysty tuollaiseen seksiin ilman tunteita, ja niinpä on aika vaikea päästä tutustumaan miehiin. Nettideitit tosin on helpottaneet tällaisten tilannetta verrattuna vanhaan aikaan kun baareista olisi pitänyt löytää tai tanssipaikoilta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:27"]Ei pidä olla helppo nakki että heti levittää raajansa. Ei mies sellaista arvosta.
[/quote]
Parisuhdepelaaja. Jos kemiat kohtaavat, niin itse en koe mitään väärää päätyä petiin nopeastikkin. Ei siellä jalkojen välissä mikään liiton arkki ole. Ja en todellakaan tarkoita, että kaikkien kanssa pitää petiin hypätä!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:03"]
Minä olen ujo ja introvertti. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta vaikutan siltä. Olen sellainen jääkuningattaren oloinen, vaikka oikeasti tosiaan vain arka näissä asioissa. Niinpä minun saldoni onkin pari narskua ja pelimiestä, ja vain yksi kunnollinen mies, jonka tyhmyyttäni ja nuoruuttani karkoitin.
Haluaisin olla avoimempi ja rohkeampi, ja osoittaa kiinnostusta, mutta se on vaikeaa. Eikö löytyisi ketään mukavaa, tavallista miestä, joka olisi valmis näkemään vähän vaivaa ja murtamaan suojamuurini? Eipä kai. Mutta narskuja osaan jo varoa.
t. forever alone
[/quote]
Miten se kuori murretaan? Miten sä muuten käyttäydyt, jos sua ei oikeasti kiinnosta?
[/quote]
Miten? Sinnikkyydellä, ymmärtäväisyydellä, kärsivällisyydellä. Ennen muuta hyvällä itsetunnolla, niin että ymmärtää, ettei se näennäinen torjuvuus oikeasti tarkoita sitä ettei kiinnostaisi, vaan etten vaan voi sille mitään. Se on jonkinlainen suojamekanismi ja automaattinen. En pysty kääntämään sitä pois päältä, ennen kuin luottamus on luotu. Hymyile ja ole läsnä, ja tule lähemmäs. Kannattaa rohkeasti kysyä ulos. Kaikenlainen pelailu ja manipulaatio pois, ole vaan oma itsesi. Vikoineen kaikkineen. Olen hyvin empaattinen. Ennen muuta osoita minulle, että olen kaunis ja haluttava.
Miten käyttäydyn jos en ole kiinostunut? Huomattavasti rennommin. Joudun työssäni ihmisten kanssa tekemisiin, enkä jäädy silloin ikinä. Tämä koskee vain parisuhdeasioita, ja sitä, jos todella tunnen vetovoimaa miestä kohtaan. Ikävä juttu. :(
t. forever alone
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:27"]Ei pidä olla helppo nakki että heti levittää raajansa. Ei mies sellaista arvosta.
[/quote]
Parisuhdepelaaja. Jos kemiat kohtaavat, niin itse en koe mitään väärää päätyä petiin nopeastikkin. Ei siellä jalkojen välissä mikään liiton arkki ole. Ja en todellakaan tarkoita, että kaikkien kanssa pitää petiin hypätä!
[/quote]
Liiton arkki xD
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:04"]
Miten se kuori murretaan? Miten sä muuten käyttäydyt, jos sua ei oikeasti kiinnosta?
[/quote]
Olen tuollaisen kuoren murtanut. Siinä täytyy uskoa toisen pitävän sinusta, vaikka näyttää siltä, ettei pidä. Hyvä tapa saada selvää on pyytää treffeille. Jos nainen tulee, hän pitää sinusta. Eräs tällainen tapaus vaikutti melko kylmältä minua kohtaan. Ei juuri puhunut tai huomioinut mitenkään. Itse piti olla paljon äänessä, ettei ollut hiljaista. Usein treffien jälkeen ajattelin, että se taisi oli siinä. Hän ei pyytänyt jatkoa tapaamisille, mutta minä pyysin ja hänen suostuessa tuli aina uusi kipinä siitä, että hänen täytyy pitää minusta edes vähän.
Lopulta suli sitten se kuori ja alta paljastui ihan erilainen nainen, puhelias, iloinen, rento ja rakastava. Siinä vaiheessa sain itse palata tavalliseen rooliini kuuntelijaksi, helpotus minulle. Mutta olipas aika kovan työn takana, ihan työstä kävi. Olin hänen ensimmäinen poikaystävänsä ja uskoisin hänen olevan minulle vähän kiitollinenkin siitä, että mursin ujouden kuoren siinä missä muut miehen luovuttivat hänen kanssaan.
[/quote]
Voi kun sun kaltaisias miehiä olis enemmän! Olen itsekin todella ujo ja introvertti ihmisten keskuudessa, vaikka todellisuudessa olen iloinen, aurinkoinen ja fiksu ihminen, huumorintajua löytyy ja toimitankin meidän perheen pellen virkaa... :D En vain uskalla tuoda tätä omaa minääni julki vieraille ihmisille, kestää todella kauan ennen kuin uskallan raottaa suojakuortani. Jos jostain vain löytäisi miehen, joka jaksaisi yrittää eikä heti luovuttaisi :( Tiedostan että ongelma on pääosin minun, enkä voi velvoittaa ketään yrittämään ja odottamaan loputtomiin, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:22"] Eikö nykyaikana ole enää niin että mies haluaa siveellisen naisen ja ole ylpeä itsestään jos sellaisen saa iskettyä joka ei roiku joka miehen lahkeessa? Entinen mieheni ajatteli näin ja kiinnostui enemmän kun en ollut heti menossa sänkyyn. Ehkä hieman kärjistettyä jajuttuni menee ääripäästä toiseen mutta miten löytää se kultainen keskitie?[/quote]
Nykyaikana ei voi sanoa, että "mies haluaa jotain". Miesten halut vaihtelevat laidasta laitaan. Jotkut haluavat helppoutta ja suoraviivaisuutta, jotkut piirittää vaikeasti tavoiteltavaa ja useimmat jotain siltä väliltä. Päätä mitä itse haluat ja toimi niin, että saat sellaisia kuin haluat. Ja jos haluat harvinaisuuksia, varaudu siihen, että sitten se vain on vaikeaa. Perussääntö lienee, että jos ei toisilla tai kolmannella treffillä päädytä seksiin, moni mies tulkitsee sen naisen haluttomuutena ja jättää homman kesken. Sekin on vain epävarman itsen suojelua, joka on nuoruudessa katkerasti opittu, kun on turhaan piiritetty kauan ja hartaasti jotain usein ujoa ja epävarmaa tyttöä, joka ei ehkä uskalla antaa tylysti pakkeja ennen kuin on pakki. Mitä enemmän projektiin panostaa, sitä enemmän sen epäonnistuminen syö miestä.
Sekä avioliittotilastojen, että katunäkymän perusteella nuo väitteet, että suomalaisille miehille kelpaavat vain seksikkäät kaunottaret ja naisille menestyvät miljonäärit ovat aika erikoisia. Aika tavanomaisia pariskuntia sitä kävelee vastaan. Luulen, että niillä kaunottarilla ja miljonääreillä vakavampien suhteiden luominen voi olla jopa vaikeampaa, kun on niitä helppoja ja huonoja mutta pinnalta kiiltäviä tyrkkyjä tarjolla.
42
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:20"] Jos ujo vaikuttaa ylimieliseltä jääkunigattarelta, niin miten Pertti Perusinsinööri sen voi tietää, kun ei ole pelimiehen kokemusta ja näkee vaan sen jäisen ulkokuoren?
[/quote]
Yrittämällä tutustua ja miettiä muutakin kuin naisen ulkokuorta? Mulla itsellä alkaa olemaan jo sellainen olo, että turha yrittää kun miehet jotka kiinnostuu hullaantuu vaan siitä miltä näytän, ei siitä millainen olen. Pelaavia miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö eniten ja se saa aina aikaan sen, että juuri sen tyyppiset miehet lähestyy mua.
Tavalliset miehet ei jaksa pelkästään ulkonäön perusteella lähestyä, ellei tiedä että nainen on luonteeltaan sopiva (mikä on ujon kohdalla aika työn takana saada ensin selville).
Kannattaa muistaa, että tässä keskustelussa viitataan kuitenkin ujoihin ja introvertteihin naisiin paljolti, ei siis sosiaalisesti täysin kömpelöihin tai avuttomiin...[/quote]
Itse en lähtisi luokittelemaan jääkuningattareksi ihmistä pelkän ulkokuoren mukaan. Siinä mielessä huono sanavalinta tuo "näkee", kokee olisi ehkä sopinut paremmin. Mutta Pertti ei jää piirittämään tai väkisin tutustumaan, jos ei saa mitään positiivista palautetta tai vastakaikua. Pelimies vetää rankaa suoremmaksi ja ottaa haasteen tyytyväisenä vastaan.
Myönnän, että moni Pertti jättää kauniin tai näyttävän naisen lähestymisen kokonaan väliin, kun ei oma itsetunto anna mitään mahdollisuuksia kyseiselle kohtaamiselle.
t: ex-Pertti, edelleen insi nörtti
[/quote]
Kannattaa muistaa, että tässä keskustelussa viitataan kuitenkin ujoihin ja introvertteihin naisiin paljolti, ei siis sosiaalisesti täysin kömpelöihin tai avuttomiin...
[/quote]
Miten kukaan voi sinua lainkaan tuntematta tietää, että sinuun kannattaa tutustua. Vain ulkonäkö merkitsee alussa tuntemattomien kesken. Jos näytät liian hyvältä, olet tavisten markkinoiden ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:39"]En vain uskalla tuoda tätä omaa minääni julki vieraille ihmisille, kestää todella kauan ennen kuin uskallan raottaa suojakuortani. Jos jostain vain löytäisi miehen, joka jaksaisi yrittää eikä heti luovuttaisi :( Tiedostan että ongelma on pääosin minun, enkä voi velvoittaa ketään yrittämään ja odottamaan loputtomiin, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu...
[/quote]
Jeesaa vähän? Ota itsekkin kontaktia. Kerro rohkeasti millainen olet. Et edes viittäkymmentä sanaa kirjoittanut tuossa, mutta se voisi jo riittää kannustamaan niitä, jotka sitä kannustusta siihen yrittämiseen ja odottamiseen tarvitsevat. Toisaalta silloin olet jo raottanut sitä suojakuortasi... eli ymmärrän kyllä, että voi olla liikaa vaadittu.
ex-Pertti
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:41"]
Itse en lähtisi luokittelemaan jääkuningattareksi ihmistä pelkän ulkokuoren mukaan. Siinä mielessä huono sanavalinta tuo "näkee", kokee olisi ehkä sopinut paremmin. Mutta Pertti ei jää piirittämään tai väkisin tutustumaan, jos ei saa mitään positiivista palautetta tai vastakaikua. Pelimies vetää rankaa suoremmaksi ja ottaa haasteen tyytyväisenä vastaan.
Myönnän, että moni Pertti jättää kauniin tai näyttävän naisen lähestymisen kokonaan väliin, kun ei oma itsetunto anna mitään mahdollisuuksia kyseiselle kohtaamiselle.
t: ex-Pertti, edelleen insi nörtti
[/quote]
Tuskin se nyt ulkonäöstä kiinni on, meinaan vaan että jos on tosiaan ujo ja aivan normaalilta näyttävä nainen, niin ei jää jäljelle muita kuin niitä rohkeita, vain ulkonäköä tuijottavia miehiä joita ei kiinnosta sisältö. Tavalliset miehet ei näe ujon naisen kohdalla mitään syytä ottaa riskiä aloitteiden tekemiseen, sillä sen lisäksi että näyttää tavalliselta ujous saa aikaan sen, ettei tiedä sisällöstäkään mitään.
Tuskin kyllä jaksaisin itsenikään kohdalla ottaa vastaan sitä työmäärää...Kuka jaksaa deittailla naista jolla kestää puoli vuotta olla oma itsensä toisen seurassa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Miten kukaan voi sinua lainkaan tuntematta tietää, että sinuun kannattaa tutustua. Vain ulkonäkö merkitsee alussa tuntemattomien kesken. Jos näytät liian hyvältä, olet tavisten markkinoiden ulkopuolella.
[/quote]
Miksi kauniita ihmisiä pidetään pinnallisina? Monelle kauniille ulkonäkö ei merkkaa yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:35"]
Jep, tykkäävät haasteista. Kun saavat, se on sulka hattuun ja uusille apajille. Jos haluaa normaalin perusmiehen, kannattaa olla oma-aloitteellinen, ystävällinen ja helposti lähestyttävä.
[/quote]
Oma-aloitteisuus siis sitä, että ujosti luo katseita tai muuten on miehen silmissä likainen lortto. Ellei mies ole jo sitä ennen ollut kiinnostunut ja olet tosi hyvännäköinen.
[/quote]
Kukin käsittäkööt termin miten haluaa, mutta tarkoitin oma-aloitteellisuudella siis ihan sitä, että nainenkin voi iloisesti mennä juttelemaan tai moikata baaritiskillä tms. Esim. kiinnittää miehen huomion puolihuolimattomasti / viattomasti moikkauksella tai small talkilla. Jos mies kiinnostuu, hän tietää naisen olevan mukava eli on siis matalampi kynnys tulla juttelemaan tälle naiselle.
Vertailukohtana naiset, jotka leiriytyvät koko illaksi baarin hämärimpään nurkkaan, imeytyvät seinätapettiin ja valittavat sitten, ettei koskaan käy flaksi, kukaan ei tullut juttelemaan.
T. 4
En allekirjoittisi väitettä. Mulla on tuttava, joka on hyvin avoin, iloinen, hektinen, sosiaalinen jne kaikkea niin kyllä sellanen näkyy saavan ukkomiehet, pelimiehet, aremmatkin miehet ja sanotaan ihan kenet vaan miehen jos mies on vain jotenkin sillä mielellä. Tuttavani ei ole kaunis tai mitenkään viehättävä, mutta aivan uskomatonta miten hän saa kenet vaan matkaansa. Kun olen hänen kanssaan liikkunut niin ei mua kukaan lähesty tai mitään vaan tätä mun tuttavaa. Olen yrittänyt nähdä onko otsassa jokin leima vai mikä ihmeen signaali kertoo kaikille miehille, että hänen kanssaan on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:06"]
En allekirjoittisi väitettä. Mulla on tuttava, joka on hyvin avoin, iloinen, hektinen, sosiaalinen jne kaikkea niin kyllä sellanen näkyy saavan ukkomiehet, pelimiehet, aremmatkin miehet ja sanotaan ihan kenet vaan miehen jos mies on vain jotenkin sillä mielellä. Tuttavani ei ole kaunis tai mitenkään viehättävä, mutta aivan uskomatonta miten hän saa kenet vaan matkaansa. Kun olen hänen kanssaan liikkunut niin ei mua kukaan lähesty tai mitään vaan tätä mun tuttavaa. Olen yrittänyt nähdä onko otsassa jokin leima vai mikä ihmeen signaali kertoo kaikille miehille, että hänen kanssaan on hauskaa.
[/quote]
Minusta sinä et kommentoinut tuota väitettä ollenkaan nyt. Väite kun oli että vaikeasti tavoiteltava vetää puoleensa vain pelimiehiä. Sinä vaan totesit, että hyvin avoin ja sosiaalinen, hauskanoloinen ihminen vetää puoleensa ihan kaikenlaisia. Se on minustakin ihan fakta, niiden seuraan miehet mieluiten hakeutuu. Mutta ei se sulje pois sitä, että jos sattuu olemaan 'jääkuningatar' niin lähes ainoat jotka silloin lähestyy, ovat niitä pelimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:36"]Miten? Sinnikkyydellä, ymmärtäväisyydellä, kärsivällisyydellä. Ennen muuta hyvällä itsetunnolla, niin että ymmärtää, ettei se näennäinen torjuvuus oikeasti tarkoita sitä ettei kiinnostaisi, vaan etten vaan voi sille mitään. Se on jonkinlainen suojamekanismi ja automaattinen. [/quote]
Ajattele asiaa miehen kannalta. Miksi sosiaalisesti taitava ja aktiivinen mies tekisi noin? Saisiko hän ujosta itselleen sopivan naisen? Sellaisen, joka ei alkaisi valittaa miehen sosialiseeraamisesta laajan kaveripiirin kanssa milloin missäkin. Kyllä minä suuntaisin tuollaisena miehenä huomion ennemmin sosiaalisesti avoimiin naisiin, jotka todennäköisemmin olisivat samalla aaltopituudella minun kanssani siinä, minkä verran aikaa ja resursseja sosiaaliseen kanssakäymiseen uhrataan eikä alkaisi mankua koti-iltoja ja mökkilomia kahdestaan.
Ujona miehenä olen aina valinnut yritysteni kohteeksi samanoloisia naisia ja sellaisen saanutkin, ja yhteiselo toimii siltä osin hyvin. Mutta ujo mies ei osaa tai uskalla alkaa mihinkään kuorenmurtamisprojektiin, vaan luovuttaa. Ujot miehet pariutuvat yleensä lapsentekoiän kynnyksellä, kun useimmat ujot naiset alkavat höllentää suojamuurejaan tajutessaan, että jäävät muuten lapsettomiksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:17"]
Ainoa neuvoni ujona miehenä on, että tuossa tapauksessa pitää tehdä niin kuin miehet, eli olla itse aloitteellinen. Tiedän kokemuksesta, että se on helvetillisen vaikeaa. Ainakin minulle pariutuminen on ylivoimaisesti vaikeimmaksi kokemin asia, mitä olen koskaan elämässäni tehnyt. Paljon vaikeampaa kuin esimerkiksi väitöskirjan teko luonnontieteen alalta. Mutta se onnistuu kun pakottaa itsensä aloitteellisuuteen ja sietämään epäonnistumisia (joita miehille tulee ylensä kymmeniä jokaista onnistumista kohti). Todisteena sille, että kirjoitan asiaa on se, että suurin osa ujoista ja sosiaalisisesti kömpelöistä mutta muuten kunnollisista ja mieleltään terveistä miehistä pariutuu 30 ikävuoden tienoilla ja yleensä lopullisesti. Eivätkä todellakaan naisen aloitteesta, vaan itse he joutuvat sen aloitteen tekemään.
Olen pitänyt ujon naisen osaa helppona verrattuna mieheen, mutta ehkä se, että ujolle miehelle ei ole niitä helppoja ja huonoja vaihtoehtoja tarjolla, on lopultakin suuri etu, jota en vain osannut arvostaa. Varmasti olisin nuorena haksahtanut jos jonkinlaiseen sekopäänaiseen, jos he olisivat tehneet sen minulle helpoksi tekemällä aloitteen, ja voinut kyvinkin katkeroitua epäonnistuneiden suhteiden seurauksena.
T: keski-ikäinen mies, pian 20 v ensimmäisessä parisuhteessa.
[/quote]
Nimenomaan. Koko ajan taistelen kyynistymistä vastaan.
t. forever alone