Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa vetää puoleensa vain pelimiehiä?

Vierailija
31.07.2014 |

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:03"]Minä olen ujo ja introvertti. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta vaikutan siltä. Olen sellainen jääkuningattaren oloinen, vaikka oikeasti tosiaan vain arka näissä asioissa. Niinpä minun saldoni onkin pari narskua ja pelimiestä, ja vain yksi kunnollinen mies, jonka tyhmyyttäni ja nuoruuttani karkoitin. 

Haluaisin olla avoimempi ja rohkeampi, ja osoittaa kiinnostusta, mutta se on vaikeaa. Eikö löytyisi ketään mukavaa, tavallista miestä, joka olisi valmis näkemään vähän vaivaa ja murtamaan suojamuurini? Eipä kai. Mutta narskuja osaan jo varoa. 

t. forever alone

[/quote]

Millainen se kunnon mies oli? Voitko kuvailla piirteitä? Mulla sama ongelma kuin sulla siis mutten osaa tunnistaa vielä hyviä miehiä niistä jotka alussa vaan hämää kunnon miestä.

Vierailija
22/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:03"]Minä olen ujo ja introvertti. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta vaikutan siltä. Olen sellainen jääkuningattaren oloinen, vaikka oikeasti tosiaan vain arka näissä asioissa. Niinpä minun saldoni onkin pari narskua ja pelimiestä, ja vain yksi kunnollinen mies, jonka tyhmyyttäni ja nuoruuttani karkoitin. 

Haluaisin olla avoimempi ja rohkeampi, ja osoittaa kiinnostusta, mutta se on vaikeaa. Eikö löytyisi ketään mukavaa, tavallista miestä, joka olisi valmis näkemään vähän vaivaa ja murtamaan suojamuurini? Eipä kai. Mutta narskuja osaan jo varoa. 

t. forever alone

[/quote]

Millainen se kunnon mies oli? Voitko kuvailla piirteitä? Mulla sama ongelma kuin sulla siis mutten osaa tunnistaa vielä hyviä miehiä niistä jotka alussa vaan hämää kunnon miestä.

[/quote]

Se oli sellainen kiltti. Vähän epävarma (mutta tosi hyvä sängyssä! *huoh*). Aina sanoi, ettei ymmärrä miten munkaltainen nainen on sen kanssa (tyhmyyttäni ja nuoruuttani aloin uskoa tähän), mukava, luotettava, huumorintajuinen. Olihan se mustasukkainen ja vähän höpsö, mutta sellainen normaali, joka ei esittänyt mitään. Puhui rehellisesti asioista ja tunteistaan. Ennen kaikkea ei pelannut mitään helvetin pelejä! Eikä manipuloinut. Hymyili paljon ja aidosti. 

Vieläkin tulee ikävä :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:49"]Minkälainen ihminen oikeasti esittää jotakin vaikeasti tavoiteltavaa? Mitä hän kuvittelee sillä saavuttavansa?

[/quote]

Kuvittelee olevansa haluttavampi vastakkaiselle sukupuolelle. (tai samalle jos kyse on homoseksuaalista.) Aika harva oikeasti uskoo tuohon että jotakin parantuisi esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta moni sitä vaan harrastaa.

[/quote]

Ei sitä pelkästään vastakkaisen sukupuolen vuoksi tehdä. Kyllähän ihminen (ja ainakin nainen) joka esittää vaikeasti saatavaa yrittää sillä muutenkin saada statustaan korkeammaksi ja kerätä pisteitä ihan kaikilta. Ei vain ihastukseltaan.

Vierailija
24/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:03"]

Minä olen ujo ja introvertti. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta vaikutan siltä. Olen sellainen jääkuningattaren oloinen, vaikka oikeasti tosiaan vain arka näissä asioissa. Niinpä minun saldoni onkin pari narskua ja pelimiestä, ja vain yksi kunnollinen mies, jonka tyhmyyttäni ja nuoruuttani karkoitin. 

t. forever alone

[/quote]

Kyllä siitä eroon voi päästä, mutta pitää rikkoa rajojaan. Olen luonteeltani todella introvertti ja lähtokohdiltani olen ollut todella ujo mies. Niin ujo, ettei yhtään mitään kokemuksia ollut naisista 26-vuotiaanakaan vielä. En edes silmiin saanut katsottua nanosekuntia pidempään. Kun huomaat miten vaikeaa voi olla avoin ja rohkea lähestyvälle miehelle, voit uskoa lähestymisen olleen vielä paljon vaikeampaa, tuntui mahdottomalta.

Tuossa iässä oli pakko myöntää itselleen, ettei se ollut mitään elämää. Jäin liian paljosta paitsi. Kävin nolaamassa itseni pari kertaa haparoivilla lähestymisillä, mutta en kuollut niihin. Oli niin paljon tahtoa, että väkisin runttasin sen pelon helvettiin ja sain hankittua ensimmäisen parisuhteen ennen 27-ikävuotta, joka kesti useamman vuoden. Eilen kävin pitkästä aikaa viihteellä ja lähestyin yksin tuntemattomia naisia, osa heistä oli kaveriporukoissa keskenään ja menin pokkana sekaan esittäytymään ja juttelemaan. Otin pelkkiä alkoholittomia juomia, en tarvitse apua humalasta, enkä jäätynyt yhtään tai jännittänyt pahemmin.

Rentoutuminen ja rohkeus tulee siitä, ettei pelkää epäonnistumista. Epäonnistumiset eivät ole vakavia, jos niitä ei ota vakavasti.

Vierailija
25/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ujo ja introvertti. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta vaikutan siltä. Olen sellainen jääkuningattaren oloinen, vaikka oikeasti tosiaan vain arka näissä asioissa. Niinpä minun saldoni onkin pari narskua ja pelimiestä, ja vain yksi kunnollinen mies, jonka tyhmyyttäni ja nuoruuttani karkoitin. 

t. forever alone

[/quote]

Miten se kuori murretaan? Miten sä muuten käyttäydyt, jos sua ei oikeasti kiinnosta?

Vierailija
26/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:04"]

Miten se kuori murretaan? Miten sä muuten käyttäydyt, jos sua ei oikeasti kiinnosta?

[/quote]

Olen tuollaisen kuoren murtanut. Siinä täytyy uskoa toisen pitävän sinusta, vaikka näyttää siltä, ettei pidä. Hyvä tapa saada selvää on pyytää treffeille. Jos nainen tulee, hän pitää sinusta. Eräs tällainen tapaus vaikutti melko kylmältä minua kohtaan. Ei juuri puhunut tai huomioinut mitenkään. Itse piti olla paljon äänessä, ettei ollut hiljaista. Usein treffien jälkeen ajattelin, että se taisi oli siinä. Hän ei pyytänyt jatkoa tapaamisille, mutta minä pyysin ja hänen suostuessa tuli aina uusi kipinä siitä, että hänen täytyy pitää minusta edes vähän.

Lopulta suli sitten se kuori ja alta paljastui ihan erilainen nainen, puhelias, iloinen, rento ja rakastava. Siinä vaiheessa sain itse palata tavalliseen rooliini kuuntelijaksi, helpotus minulle. Mutta olipas aika kovan työn takana, ihan työstä kävi. Olin hänen ensimmäinen poikaystävänsä ja uskoisin hänen olevan minulle vähän kiitollinenkin siitä, että mursin ujouden kuoren siinä missä muut miehen luovuttivat hänen kanssaan.

Vierailija
27/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee paikkansa.

Vaikeasti tavoiteltavaa leikkivät naiset tosin ovat sitä alinta pohjasakkaa, jota kukaan tasokkaampi mies ei vaivaudu edes yrittämään.

Vierailija
28/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:33"]Pitänee paikkansa.

Vaikeasti tavoiteltavaa leikkivät naiset tosin ovat sitä alinta pohjasakkaa, jota kukaan tasokkaampi mies ei vaivaudu edes yrittämään.

[/quote]

On niitä miehiäkin jotka leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa. Ja ovat myös sitä alinta pohjasakkaa. Tai eivät ainakaan minua kiinnosta yhtään.

Vierailija
29/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:33"]

Pitänee paikkansa.

[/quote]

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Vierailija
30/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:33"]Pitänee paikkansa.

[/quote]

On niitä miehiäkin jotka leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa. Ja ovat myös sitä alinta pohjasakkaa. Tai eivät ainakaan minua kiinnosta yhtään.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Kaikki parisuhdepelejä pelaavat ihmiset ovat pohjasakkaa, johon ei kannata haaskata aikaansa.

Vierailija
31/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:33"]

Pitänee paikkansa.

[/quote]

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

[/quote]

Lähdepäs baariin feikkaamaan kaikki ajatuksesi ja tunteesi, botox-bimbo.

Vierailija
32/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tuollainen nykyään. Ennen flirttailin ja puhuin miehille mutta en enää. En tiedä mistä se johtuu. Ehk olen särkenyt sydämmen liian monesti.

Ehkä odotan sitä että kun olen töykeä ja luotaantyöntävä enkä edes hymyile (saatan kyllä katsoa silmiin) niin se joka oikeasti haluaa minuun tutustua niin yrittää ja tulee juttelemaan. Vaikka sanoisin tylysti niin hän yrittäisi silti. Silloin tuntisin itseni haluttavaksi ja varmaksi. Jos siis olisin itsekkin kiinnostunut vaikka en näyttäisi sitä tarpeeksi.

Nykyään tuntuu siltä että jos menisin itse juttelemaan niin olisin heti kamala tyrkky ja kunnon lortto. Asiahan ei varmasti oikeasti näin ole mutta en voi sille mitään mitä tunnen ja ajatuskin kuvottaa.

Toki olen myös joskus ystävällinen ja puheliaskin mutta jos mies näyttää kiinnostustaan niin liukenen paikalta. Jos mies ei lähde perääni tai tule myöhemmin juttelemaan tai etsi vaikka facebook profiiliani niin silloin hän ei pitänyt minusta tarpeeki.

Miten saisin taas sen iloisen flirttailevan ihmisen itsestäni esiin kun tuntemukseni ovat nämä?

Mitä mieltä olette?

Vierailija
33/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. forever alone

[/quote]Jätä jo toi narsistikortti pois. Jos joku ei susta erityisen paljon tykännyt, ja annettuasi jatkoi matkaansa, älä sotke sitä narsismiin.

Vierailija
34/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä helpotus löytää tämä ketju! Ihan kuin minusta nuo viestit, ihanaa kun en olekaan yksin tämän kanssa. Ja ennenkaikkea; vihdoin tajuan miksi mun elämääni tulee kerta toisensa jälkeen niitä pelimiehiä sun muita pelaajia. En mäkään tarkoituksella ole viileä ja torjuva, olen vain ujo ja epävarma ja tuo on pelkkää ulkokuorta. Mä olen jo pitkään toivonut, että elämääni tulisi sellainen kiltti ja kunnollinen mies, joka tosiaaan sinnikkäästi jaksaisi mua piirittää eikä luovuttaisi ja saisi näin suojamuurini katoamaan.

Tällä hetkellä jälleen yhden pelimiehen kohdanneena en tosin jaksa enää uskoa siihen. Ne kiltit ja tavalliset ei edes katso muhun päin. Siis ikuisesti yksin minäkin. En jaksa enää mitään pelejä, olen mieluummin itsekseni vain.

Vierailija
35/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse feikkaa, vetää puoleensa muita feikkaajia. Tämä pätee kyllä kummassakin suunnassa, feikkaa sitten avoimuutta tai vetäytyvyyttä. Toisaalta jos oikeasti on idiootti, niin vetää kyllä puoleensa toisia idiootteja, vaikka ei feikkaisikaan.

Vierailija
36/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju herättää kyllä ajatuksia.

Vierailija
37/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valaistunut tästä keskustelusta :D Ujona ja myös introverttina olen saanut kuulla, että vaikutan muiden silmissä aluksi ylimieliseltä (vaikka se on vaan ujoutta). Kaikki miehet kenen kanssa olen parisuhdemielessä ollut tekemisissä ovat olleet juurikin niitä ei ns. kunnollisia miehiä, jotka jaksaa piirittää ja piirittää sen yhden asian takia.

Miten tähän voi alkaa vaikuttamaan? En mä yks-kaks voi avoimemmaksi ja sosiaalisemmaksi muuttua. 

Vierailija
38/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:44"]

Apua, olen myös ujo. Tämänkö takia aina tutustun vain kusipäihin ja sitoutumiskammoisiin?! Mutta minkä voin luonteelleni, lähetän tiedostamatta torjuvia signaaleja jotka nuo hyväksikäyttäjät nappaa. Onko tää biologian keino jättää ujot yksin?

[/quote]

se on biologian ja evoluution keino saada vahvimmat geenit jatkumaan. miehistä tarvitaan 1% jatkamaan sukua, naisista lähemmäs 100%.  parempi siis että noi 100% saavat geeninsä siltä parhaalta 1%. 

sama eläimillä, seuraappa vaan luonto-ohjelmia. naisille tuo sopii jotenkin luonnostaan etteivät huomaakaan ilmiön olemassaoloa, koska eivät katsele maailmaa miesten lasien läpi. 

Vierailija
39/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. forever alone

[/quote]

ei tavalliset miehet jaksa hakata 10m jääkuorta rikki, jossa odottaisi lämmin yllätys... yleensä pelkän jääkuoren havaitseminen karkottaa tavallisen mukavan miehen. se tulkitaan siten että nainen ei pidä tästä miehestä esim. ulkonäön takia ja mies ei viitsi hakata päätä seinään sadatta kertaa. mieskin on älykäs eläin eikä toista samoja virheitä. 

pelimies tavoittelee koska ei ole tosissaan eikä siis menetä mitään jos et kiinnostu, tavoitteena on vain pimpan saanti, emotionaalinen panostus 0 eikä siis menetä mitään jos nainen ei kiinnostu. tietää vaan että kun saa sen ujon luottamuksen niin pillua tulee

Vierailija
40/113 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:38"]

Se on vain tapa testata onko mies tarpeeksi rohkea ja taitava. Karkottaa luuserit.

[/quote]

Eiköhän se vain karkoita normimiehet. Jäljelle jää itserakkaat ja deegut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi