Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan itsestäni torjuvamman näköisen/oloisen?

Vierailija
31.07.2014 |

Ottaa välillä pannuun tämmöinenkin, kun todella helposti juuri minulta tullaan kysymään jotakin tai ihan muuten vain tullaan juttelemaan mulle jotain turhaa. Siis vieraat ihmiset tulevat, hyvänä paikkaesimerkkinä bussipysäkki tai muu paikka/tilanne, missä odotellaan jotakin. Tämä ärsyttää minua etenkin työpäivien jälkeen, koska todellakin haluaisin vain olla ja odotella siinä rauhassa itsekseni ja olla HILJAA, koska esim. työssä mulla on ihmiskontakteja todellakin aivan omiksi tarpeikseni. Yritän siis olla siinä ns. sulkeutuneena ja jos nyt en tylynä, niin sellaisena neutraalina ja ei-kontaktia-ottavana, mutta johan siltikin tämän tästä... Argh.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:31"]

Vaihda pukeutumis-, hius-, meikkaustyyliä. Näytät helpolta kohteelta.

[/quote]

En todellakaan vaihda. Tyylini on omani ja olen tyytyväisenä juuri sellainen kuin olen, enkä tosiaankaan ole mikään ääripää enkä myöskään mikään sotkuinen ihminen tms. Ei mulla ole tarvetta esittääkään oikeastaan yhtään mitään, ja helppona kohteena pitäminen sinänsä voisi olla paha virhe. Osaan kyllä tarpeen vaatiessa puolustautua yllättävän lujastikin, mutta nämähän eivät ole sellaisia tilanteita ollenkaan, kuten jo aiemmin kirjoitinkin. Hyvillä aikeillahan nuo ovat lähestyneet, muttei aina olisi niin väliksi.

ap

Vierailija
22/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:39"]

[/quote]

En todellakaan vaihda. Tyylini on omani ja olen tyytyväisenä juuri sellainen kuin olen, enkä tosiaankaan ole mikään ääripää enkä myöskään mikään sotkuinen ihminen tms. Ei mulla ole tarvetta esittääkään oikeastaan yhtään mitään, ja helppona kohteena pitäminen sinänsä voisi olla paha virhe. Osaan kyllä tarpeen vaatiessa puolustautua yllättävän lujastikin, mutta nämähän eivät ole sellaisia tilanteita ollenkaan, kuten jo aiemmin kirjoitinkin. Hyvillä aikeillahan nuo ovat lähestyneet, muttei aina olisi niin väliksi.

ap

[/quote]

Älä sitten valita. Kerjäät huomiota ja sitä saat. Siirry omaan kulkuneuvoon, autoon, pyörään jne. Ei ne  sinun perässä juokse kun ajat autolla töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin että pistät kuulokkeet korville ja syvennyt kirjaasi/kännykkääsi. Harva lähestyy ihmistä joka ei kuule mitään :D

Vierailija
24/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat aurinkolasit silmille ettei katseesi näy ja nappikuulokkeet korviin, vaikka et kuuntelisi mitään. Toimii.

Vierailija
25/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

Älä sitten valita. Kerjäät huomiota ja sitä saat. Siirry omaan kulkuneuvoon, autoon, pyörään jne. Ei ne  sinun perässä juokse kun ajat autolla töihin.

[/quote]

Ok, helpottiko tuo nyt sinua? En minä millään tavoin näissä tilanteissa kerjää huomiota, ja senhän lukemansa tekstin helposti ymmärtävä ihminen olisi varmaankin jo käsittänyt teksteistäni.

Mutta kiitos hyvistä (ja hauskoistakin) vinkeistä teille joillekin. Taidan kuitenkin jättää ainakin sen viinapullon ottamatta mukaan... :)

ap

Vierailija
26/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele aina jotakuta surkeita fiiliksiä aiheuttanutta ihmistä.

Niin ilme on pahan näköinen.

Vierailija
27/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Ok, helpottiko tuo nyt sinua? En minä millään tavoin näissä tilanteissa kerjää huomiota, ja senhän lukemansa tekstin helposti ymmärtävä ihminen olisi varmaankin jo käsittänyt teksteistäni.

Mutta kiitos hyvistä (ja hauskoistakin) vinkeistä teille joillekin. Taidan kuitenkin jättää ainakin sen viinapullon ottamatta mukaan... :)

ap

[/quote]

Minulle tuli kaikki juopot juttelemaan kun pidin pitkiä hiuksia. Leikkasin ne lyhyeksi niin eipä enää tulleet. Hyvä puoli tässä on se, että olet viehettävän näköinen, positiivinen, helposti lähestyttävä. Ennakkoluulot, ulkonäkö vaikuttaa lähestymiseen eniten.