Painan 54 kg, pituus 171
Tuntuu lihavalta :( ! Tiedän että en sitä ole mutta olo vaan tuntuu siltä koko ajan :(
Kommentit (17)
Pitäiskö tässä nyt sanoa että "no ethän ole! Laihan mitoissa oot!". Lopeta se ulina ja mene lenkille jos on läsä olo, sillä se loppuu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:31"]
Pitäiskö tässä nyt sanoa että "no ethän ole! Laihan mitoissa oot!". Lopeta se ulina ja mene lenkille jos on läsä olo, sillä se loppuu.
[/quote] ei tietenkää, tiedän että oon hoikissa mitoissa. Ei vaan tunnu hoikalta. Ja oon lähdössä lenkille puolen tunnin päästä.
ap
Lähdetkö lenkkiseuraksi? täällä 165 cm/65kg ja myös melko läsä olo
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:30"]
huomiohuora.
[/quote]
miksi?
ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:33"]
Lähdetkö lenkkiseuraksi? täällä 165 cm/65kg ja myös melko läsä olo
[/quote]
juu mielelläni! Missäpäin lenkkeiltäis?
Ap
No sitten kannattaa mennä lääkäriin, koska se läski on kyllä vaan ja ainoastaan sun pään sisällä. Mulla sama pituus ja painan 53kg, ja näytän anorektikolta. Tiedätkö, että bmikin sanoo, että alipaino?
Minä olen 175 cm ja painan 74 kg. En ole lihava.
8 täällä vielä: Itsellä tavoitteena ensi kesään mennessä saada 10-13kg lisää painoa :)
Uskon. Olen saman pituinen ja ennen raskautta painoin 56 kiloa ja nyt raskauden jälkeen 60 kiloa ja olo on lihava. Vatsa ja reidet suurentuneet niin, ettei vanhat housut enää tunnu hyviltä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:37"]
No sitten kannattaa mennä lääkäriin, koska se läski on kyllä vaan ja ainoastaan sun pään sisällä. Mulla sama pituus ja painan 53kg, ja näytän anorektikolta. Tiedätkö, että bmikin sanoo, että alipaino?
[/quote] Oon sanonu tästä lääkärille mut eipä oo tapahtunut mitään. Lekuri pitää vain turhamaisena, paino kun ei ole hälyttävän alhainen kuulemma.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:42"]
Minä olen 175 cm ja painan 74 kg. En ole lihava.
[/quote] Kaippa se on ihmisestä kiinni. Tiedän samoissa mitoissa olevia ihmisiä kuin sinä ja normaaleilta näyttävät.
ap
Millanen lihasmassa sulla on? Noilla mitoilla voit vielä olla laihaläski (et välttämättä), joten onko kyse siitä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:42"]
8 täällä vielä: Itsellä tavoitteena ensi kesään mennessä saada 10-13kg lisää painoa :)
[/quote] Good for you, olet tervehenkinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:51"]
Millanen lihasmassa sulla on? Noilla mitoilla voit vielä olla laihaläski (et välttämättä), joten onko kyse siitä?
[/quote] Kuntoilen kyllä. Rasvaprosentti viime mittauksessa 19, en tiedä olenko laihaläski.
Ap
Minä olen 171cm/64kg ja mielestäni sporttinen ja kaunis.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:55"]
Minä olen 171cm/64kg ja mielestäni sporttinen ja kaunis.
[/quote]
Useimmat normaalipainoiset näyttää hyvältä minunkin silmään. Itse vaan olen kamala ;(
Ap
huomiohuora.