Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä itki hysteerisesti heti neitsyyden menetyksen jälkeen!

Vierailija
30.07.2014 |

Tai no, "tyttö" oli jo täyttänyt 19 ja siirsi aamulla viimeiset muuttokamat opiskelija-asuntoonsa. Hänen vanhempansa eivät hyväksyneet meidän suhdetta joten päättiin kaiken varalta odottaa seksin kanssa kunnes naisystäväni saa hankittua oman asunnon. Kaikki sujui muuten erinomaisesti mutta heti aktin jälkeen nainen itki hysteerisesti vaikka halusi halata ja sanoi että kaikki on hyvin eikä kaduta yhtään. Ilmeisesti joku henkinen tms. juttu? Minä ainakin pelästyin hiukan että mitä tästäkin seuraa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olit surkea

Vierailija
2/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olit surkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vielä valmis tai olit väärä mies hänelle. Ellei tähän liity jokin uskonnon aivopesu.

Vierailija
4/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä.

Vierailija
5/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulette? Kysin eikä se ainakaan myöntänyt että olisi mitään hätää. Tavattiin juhannuksena ja ollaan tapailtu säännöllisesti kesän aikana mutta kuten sanoin, vanhemmat ei hyväksy suhdettamme eikä haluttu sen takia aloittaa seksielämä kun hän asui vanhempiensa luona. Puhuttu ollaan hyvinkin paljon ja hän oli käsitykseni mukaan hyvinkin valmis.

Vierailija
6/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika yleistä että nainen itkee seksin jälkeen ilman syytä :P syitä vissiin tutkitaan mutta ei ole vielä täyttä selvyyttä mistä se johtuu. 

Vierailija
7/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys voi laueta myös itkuna. Ikään kuin helpotus siitä, että jännitys on nyt ohi.

Vierailija
8/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tunteet nousi pintaan

- On voinut odottaa ekakerrasta jotain taivaan aukeamista, mitä se yleensä ei ole

- On ehkä itkenyt kipua ja siihen liittyvää pelästymistä jälkikäteen

Vierailija
9/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa asiaa mistä ne ei porua saisi väännettyä?

Vierailija
10/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki onnesta, sai varmaan elämänsä panon!

Vierailija
11/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat kyllä itkeä hysteerisesti ihan mistä vain. Tämä on niitä elämän suuria mysteereitä jotka ei meille miehille aukea varmaan koskaan.

Vierailija
12/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon itkenyt kahesti seksin jälkeen harrastettuani sitä rakkaani kanssa kun olin just saanut todella intensiivisen orgasmin. Tunteet vain nousi pintaan kun oli niin herkkä hetki rakkaan ihmisen kanssa.

Vierailija
13/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoi ettei mitään hätää tai muuta vialla niin tuskin on. Mullakin käynyt esim peppuneitsyyden menettäessä juuri noin että heti sen jälkeen tuli iso itku, vaikka ihan vapaaehtoisesti leikkiin lähdin ja olo oli seksin aikana kaikin puolin hyvä. En itsekään tiedä mistä johtui, varmaan juuri tuo jännittävän ja intensiivisen tilanteen laukeaminen mikä luultavimmin tässäkin tapauksessa kyseenä :) Eiköhän naisesi ihan normaali ole!

Vierailija
14/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulussakin kysytään: Itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla...

T. Yksi joka itkee usein hyvän seksin jälkeen (en huonon)

Vierailija
15/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan herkkis, joka itkee aina kun jostain joutuu luopumaan.

Vierailija
16/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kalvon puhkeaminen sattui? Itse kyllä itken useinkin ja siis juuri oikein hyvän ja läheisen session jälkeen. Jotain hormoneja vereen kai tulee. Ihana tunne, mutta ei sille sen kummempaa syytä ole. Joskus nauretaan miehen kanssa yhdessä kun niin itkettää. Älä siis huoli, halaa tyttöäsi!

Vierailija
17/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kahden miehen poikuuden ja kummallakin kerralla mies itki. Kuulemma helpotuksesta että jes, vihdoin se tapahtui.

Vierailija
18/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:43"]Naiset voivat kyllä itkeä hysteerisesti ihan mistä vain. Tämä on niitä elämän suuria mysteereitä jotka ei meille miehille aukea varmaan koskaan.

[/quote]

Ei mulle naisellekaan. Terveisin hysteerisesti itkijä

Vierailija
19/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sanot tyttöä naisystäväksi, kuinka vanha itse olet?

Vierailija
20/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joskus itken kun rakastelen mieheni kans. Jotenkin se tavallaan haavoittaakin kun tykkää toisesta niin pirusti ja "antaa itsensä kokonaan" toiselle. Se tunne vaan kun on löytänyt sen toisen puoliskonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän