Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymaasturin korkeus ongelma ?

Vierailija
30.07.2014 |

Ollaan hankkimassa citymaasturia (h= 1715mm) seuraavaksi autoksi ja tajusin että se ei mahtuisi lähimmän ostarin kellarin parkkihalliin. Em parkin ovessa on ilmoitus että vain alle 1700 mm korkeat autot mahtuu.

Lisäksi tajusin että kun maasturin takaoven avaa ostoskasseille se nousee jonnekin 2000mm korkeuteen tai jopa ylemmäs. Halleissa on varmaan kyllä yleensä suurempi korkeus ajoväylällä ja sen vieressä, mutta sisäänajon kohdalla voi olla yllättävän ahdasta.

Siispä kyselen kokemuksianne;

Missä kaikkialla citymaasturin korkeus ( yli 1700mm ) on tullut ongelmaksi ?

Mahtuuko yli 1700mm korkea auto normaalihinnalla laivoihin ja yleensä useimpiin parkkihalleihin ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusi Honda CR-V, jonka korkeus näkyy olevan 1685mm. Ei ole kyllä ollut missään mitään ongelmia korkeuden kanssa ja laivallekin pääsee h-auton lipun hinnalla.

Ja muutenkin loistava auto ja testien mukaan vikoja ei ole mitään.

Vierailija
2/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeusongelma poistuu nopeasti, kun ajat esim. 1,65 korkeaan alikulkutunneliin sopivalla vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CR-V meilläkin eikä mitään ongelmia. Oman pihan katokseen en tosin ole uskaltanut sovittaa, mutta lähinnä siksi että meillä on pienempikin auto joka siihen on helpompi ajaa.

Vierailija
4/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen loukko se parkkihalli oikein on? Siis 170 cm ihminen ei voi seistä hallissa suorassa? Ei tuommoisia halleja voi olla.

Vierailija
5/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tukeva rullamitta ja käy itse mittaamassa, miten korkea parkkihallin oviaukko on.

Vierailija
6/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä vähän persiilleen tämä ap:n leveily yritys! Tätsä täällä kuolee nauruun, se ei toi mun ukko, joka on 187 senttiä pitkä, mahdu parkkihalliin kuin kaksinkerroin. Apua, tulee pissa housuun!

Vierailija
7/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa parkkihallissa suuaukko/ajorampit ovat matalampia kuin itse pysäköintitila.

Vierailija
8/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

kiitos vastauksista.

Kysymykselle hekottelevat miehet voivat käydä ajelemassa esim. maastureillaan Helsingin Munkkivuoren ostariin jossa roikkuu puupalikka ovella rajoittamaan yli 1700 mm korkeiden autojen ajelua. Itse halli on varmaan korkeampi ainakin ajoväylien kohdalla, mutta usein ongelmia on kohdassa jossa auto siirtyy kaltevalta rampilta kellariin tai iv- putkien kohdalla.

Maastureita ei em hallissa paljon viimeksi ajellessa näkynyt.

Vierailija
9/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuoren ostarin parkkihalli on todella pieni ja vanha! Entä jos vaan jättäisit ulkopaikoille, jossa tilaa kuitenkin lähes aina on sen verran..?

Vierailija
10/10 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 170cm kuulostaa kyllä tosi matalalta. 190cm olen nähnyt parkkihallin korkeutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi