Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestätte idiootteja/idioottimaista käytöstä?

Vierailija
30.07.2014 |

Luin tuota hygieniakeskustelua, ja siitä tuli mieleeni, että miten muut ihmiset kestää toisten ihmisten ällöttäviä/idioottimaisia tapoja?

Esimerkkejä:

- Anoppi ei pese ikinä käsiään, vaan esim. vessassakäymisen ja nenänkaivamisen jälkeen tekee sinulle salaattia

- Työkaveri valittaa kaikki päivät ja jättää yhteiset hommat tekemättä

- Kumppani pyynnöistä huolimatta vaihtaa kalsarit vain kerran viikossa ja heittelee likaiset lattioille

- Lähikaupan kassa on aina naama vihaisena eikä tervehdi

- Junassa keski-ikäiset miehet tuijottavat avoimesti ja huohottavat teinityttöjä

 

Miten näitä idiootteja kestää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö muut tosiaan kohtaa idiootteja missään? :)

Vierailija
2/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs meinasit tehdä niille sitten jos ei kestä ? tappaa? AP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin pinnaa on helppo kiristää kun homman osaa.

Vierailija
4/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:54"]Liikenteessä huvittelen punaisia päin ajavien kustannuksella lähtemällä reippaasti heti vihreän sytyttyä liikkeelle. Usein joutuu päin punaisia ajava kusipää jarruttamaan paniikissa... heh!

Ne valot ovat noudattamista varten.

[/quote]

Liikenteessä minäkin usein ärsyynnyn. Osa ei vaan piittaa muista yhtään eikä tajua mistään.

Ihmettelen näitä jotka kääntyvät minne sattuu ilman vilkkua, syöksyvät jostain takapuskuriini kiinni vaikka ajan pientä ylinopeutta, protestoivat heti jos ajan vasenta kaistaa (ei ole moottoritie), eivät tajua ollenkaan että oikealta tulevaa väistetään ellei liikennemerkki muuta sano. Eivät tajua mitään. Suuressa ruuhkassa lähtevät ohittamaan, vaikka jonossa olisi 675 autoa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kestäkään. 

t. ihmisvihaaja

Vierailija
6/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraista ihmisistä en välitä. Nostan itseni typeryyksien yläpuolelle enkä huomaa niitä. Tuttuja joutuu joskus pakosta sietämään, mutta olen niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Ja esim. sottapyttyanopille en menisi syömään, tapaisin sitä ilman kokkailuja. Paskaista miestä en katsoisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin olla välittämättä, mutta jostain syystä jään aina kamalasti miettimään noita tilanteita :S

ap

Vierailija
8/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta opettaa, jopa idiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä huvittelen punaisia päin ajavien kustannuksella lähtemällä reippaasti heti vihreän sytyttyä liikkeelle. Usein joutuu päin punaisia ajava kusipää jarruttamaan paniikissa... heh!
Ne valot ovat noudattamista varten.