Miten kestätte idiootteja/idioottimaista käytöstä?
Luin tuota hygieniakeskustelua, ja siitä tuli mieleeni, että miten muut ihmiset kestää toisten ihmisten ällöttäviä/idioottimaisia tapoja?
Esimerkkejä:
- Anoppi ei pese ikinä käsiään, vaan esim. vessassakäymisen ja nenänkaivamisen jälkeen tekee sinulle salaattia
- Työkaveri valittaa kaikki päivät ja jättää yhteiset hommat tekemättä
- Kumppani pyynnöistä huolimatta vaihtaa kalsarit vain kerran viikossa ja heittelee likaiset lattioille
- Lähikaupan kassa on aina naama vihaisena eikä tervehdi
- Junassa keski-ikäiset miehet tuijottavat avoimesti ja huohottavat teinityttöjä
Miten näitä idiootteja kestää?
Kommentit (9)
mitäs meinasit tehdä niille sitten jos ei kestä ? tappaa? AP!
Idiootin pinnaa on helppo kiristää kun homman osaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:54"]Liikenteessä huvittelen punaisia päin ajavien kustannuksella lähtemällä reippaasti heti vihreän sytyttyä liikkeelle. Usein joutuu päin punaisia ajava kusipää jarruttamaan paniikissa... heh!
Ne valot ovat noudattamista varten.
[/quote]
Liikenteessä minäkin usein ärsyynnyn. Osa ei vaan piittaa muista yhtään eikä tajua mistään.
Ihmettelen näitä jotka kääntyvät minne sattuu ilman vilkkua, syöksyvät jostain takapuskuriini kiinni vaikka ajan pientä ylinopeutta, protestoivat heti jos ajan vasenta kaistaa (ei ole moottoritie), eivät tajua ollenkaan että oikealta tulevaa väistetään ellei liikennemerkki muuta sano. Eivät tajua mitään. Suuressa ruuhkassa lähtevät ohittamaan, vaikka jonossa olisi 675 autoa.
Ei niitä kestäkään.
t. ihmisvihaaja
Vieraista ihmisistä en välitä. Nostan itseni typeryyksien yläpuolelle enkä huomaa niitä. Tuttuja joutuu joskus pakosta sietämään, mutta olen niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Ja esim. sottapyttyanopille en menisi syömään, tapaisin sitä ilman kokkailuja. Paskaista miestä en katsoisi ollenkaan.
Mäkin haluaisin olla välittämättä, mutta jostain syystä jään aina kamalasti miettimään noita tilanteita :S
ap
Väkivalta opettaa, jopa idiootteja.
Liikenteessä huvittelen punaisia päin ajavien kustannuksella lähtemällä reippaasti heti vihreän sytyttyä liikkeelle. Usein joutuu päin punaisia ajava kusipää jarruttamaan paniikissa... heh!
Ne valot ovat noudattamista varten.
Eivätkö muut tosiaan kohtaa idiootteja missään? :)