Keksikää hyvä nimi reilusti ylipainoisen laihdutusblogille!
Aamulla napsahti päässä ja NYT pääsen eroon tästä ylipainosta. 45kg pudotus on tavoitteena. Aikaa saa mennä vaikka 5 vuotta kunhan vaan paino putoaa. Tekisi mieli alkaa kirjoittaa blogia, mutten keksi nimeä. Auttakaa!
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:01"]
Kiitos vinkeistä :) Yksi nimi on mielessä, mutta pohdin vielä. Mille pohjalle blogia kannattaisi alkaa kirjoittaa? Blogger on tuttu, mutta entäs Lilyn pohja? Ap
[/quote]
Merenpohjalle. Mieluiten Mariaanien hautaan.
Läskisiirtola tai Ihrasiirtola.
Heihei höllyvät!
Normaalipainoa metsästämässä
Jos tosiaan blogin perustat, niin pistä linkkiä! Mua ainakin kiinnostais lukea :) Jos vaikka saisin vähän inspistä omienkin ihrojen sulatteluun!
Pulled Pork
Läskistä litteäksi
Vähemmän on enemmän
Pullukan päiväkirja
Läskit lähtee lomalle
Lihava leidi laulaa
Plösön potku persiiseen
Ihan helpoo keksii näitä..
ai luoja mua naurattaa nää nimi-ehdotukset. t.toinen bullero. Mutta kerrohan kun blokigi on valmis niin mie tuun lukijaksi.
oletko päättänyt laihdutustavan? Voin antaa vinkin, että jos pudotettavaa on noin paljon, älä ainakaan aloita vähäkalorista ja rasvatonta ruokavaliota tai sulla jää ihan kaikki nahka roikkumaan, VHH-tyylillä iho pysyy kimmoisana ja pysyy laihdutuksessa paremmin mukana, jos ei ole rahaa käydä sitten leikkauttamassa ylimääräistä ihoa pois, mulla ei ole. Itse olen laihtunut 12kg maaliskuusta, 15kg vielä jäljellä T.23
Possumunkin blogi