Keksikää hyvä nimi reilusti ylipainoisen laihdutusblogille!
Aamulla napsahti päässä ja NYT pääsen eroon tästä ylipainosta. 45kg pudotus on tavoitteena. Aikaa saa mennä vaikka 5 vuotta kunhan vaan paino putoaa. Tekisi mieli alkaa kirjoittaa blogia, mutten keksi nimeä. Auttakaa!
Kommentit (107)
I've had it!
Tuhannen ja yhden yön laihdutus
repsahdankuitenkin.blogspot.fi :D
Läski huomionhakija etsii anoreksiaa
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:16"]
oletko päättänyt laihdutustavan? Voin antaa vinkin, että jos pudotettavaa on noin paljon, älä ainakaan aloita vähäkalorista ja rasvatonta ruokavaliota tai sulla jää ihan kaikki nahka roikkumaan, VHH-tyylillä iho pysyy kimmoisana ja pysyy laihdutuksessa paremmin mukana, jos ei ole rahaa käydä sitten leikkauttamassa ylimääräistä ihoa pois, mulla ei ole. Itse olen laihtunut 12kg maaliskuusta, 15kg vielä jäljellä T.23
[/quote]
En ole ap, mutta antaisitko esimerkin mitä pitäisi syödä? Tai jonkun nettisivun, jonka avulla pääsee helposti alkuun. Aamu ei ala ilman kaurapuuroa, johon on sotkettu rkl öljyä, raejuustoa ja marjoja, mutta muuten olen avoin ruokavalioehdotuksille.
Valaasta silliksi :D
Huomenna hoikempi
"Ravitsemusaihepiiriä ja siihen liittyvien muutoksien vaikutuksia käsittelevä internet-tietoverkossa julkaistava jatkuvasti päivitettävä kirjoitelma"
Läskit lähtee lomalle, toi oli paras :D
Ellan elämäntapamuutos
Ellan uusi elämä
Ellan elämänkoulu
Ellan elämää
jos nimesi on Ella muutoin vaihda oma nimesi tilalle
Lisään
Ellan parempi elämä
Ellan herätys
Ellalla napsahti
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:41"]
Ellan elämäntapamuutos