Toivon asiallisia vastauksia. Jos mahdollisten oireiden vuoksi pelkäät ottaa koronarokotetta
niin eikö itse tauti pelota? Long covid? Kysyn tätä siis ihan vilpittömstä mielenkiinnosta. En ole kiinnostunut salaliittoteorioista joten toivon ettei tähän ketjuun nyt tule mikrosiru-valtaeliitti jne. juttua (huttua).
Kysymys oli siis heille jotka jättävät, tai harkitsevat, rokotteen skippaamista mahdollisten oireiden vuoksi.
Kommentit (218)
Tauti tulee jos on tullakseen ja siihen voi jonkin verran itsekin vaikuttaa. Esim nyt ei kannata rällätä yötämyöden baarissa.
En saisi itsesyytöksiä vaiennettua jos ehdoin tahdoin menisin piikitettäväksi ja saisin jotain hankalia haittavaikutuskia. Saati että veisin sinne lapseni. Vieläkin vituttaa pienelle lapselle annettu sikapiikki, vaikkei narkolepsia-arpa meille osunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on valhetta. En usko mihinkään variantteihin.
Tarkoitus on pelotella ihmisiä.
Flunssaa on aina ollut.
Katsokaa faktoja: sairaaloissa tosi vähän k-potilaita!
Sairaalassa on vähän k-potilaita, koska rokote toimii.
Rokotteen antama suoja kuulemma 6 kk.
Vierailija kirjoitti:
Tauti tulee jos on tullakseen ja siihen voi jonkin verran itsekin vaikuttaa. Esim nyt ei kannata rällätä yötämyöden baarissa.
En saisi itsesyytöksiä vaiennettua jos ehdoin tahdoin menisin piikitettäväksi ja saisin jotain hankalia haittavaikutuskia. Saati että veisin sinne lapseni. Vieläkin vituttaa pienelle lapselle annettu sikapiikki, vaikkei narkolepsia-arpa meille osunutkaan.
Mitä hankalia haittavaikutuksia Pfizerista pelkäät saavasi?
Vierailija kirjoitti:
Rokote on ihan vain tapp oase. Ei sillä ole tekemistä terveyden kanssa.
Millä perusteella?
Ei tauti pelota koska olen sairastanut sen silloin kun rokotteita ei vielä ollut. Lapseni sairasti sen loppusyksystä ja sain enää todella lievät oireet verrattuna ensimmäiseen kertaan. Seuraava altistuminen kun tuli niin meillä pysyttiin terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini saikuttaa aina huonosti nukutun yön tai ihan vaan vitutuksen takia. Lääkärille luettelee noita lehdissä mainittuja long covidin oireita.
.
Minullekin on ystävä sanonut ihan suoraan, että töissä vetoaa long covidiin, jos ei meinaa jaksaa. Vaikka ei hänellä ole sen kummallisempaa oloa kuin ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on valhetta. En usko mihinkään variantteihin.
Tarkoitus on pelotella ihmisiä.
Flunssaa on aina ollut.
Katsokaa faktoja: sairaaloissa tosi vähän k-potilaita!Sairaalassa on vähän k-potilaita, koska rokote toimii.
Israelissa ja Britanniassa yli puolet sairaalahoidossa olivista koronapotilaista on rokotettuja, osa tuplarokotettuja.
Pelkään rokotusta enemmän. Toi long covid juttu kuulostaa muutenkin ihan huuhaalle ja pelottelulle. Kun on jo aiemmin saanut rokotteista ja lääkkeistä haittoja, on helppo valita näistä kahdesta se pienempi paha eli ei rokotukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ehkä oli se jo silloin ihan alussa, ehkä olen jopa sairastanut sen ainakin kahteen kertaan ja olen kärsinyt erilaisista oireista siitä asti.
Pelkään rokotetta ja etenkin sitä, jos se tulee pakolliseksi. Koska en halua enää yhtään lisää mitään mikä saattaisi kuormittaa elimistöäni yhtään nykyistä enempää. Koronalta pystyy suojautumaan halutessaan, rokotteen haitoilta ei.
se tulee väkisinkin pakolliseksi jos rokotekattavuus ei ole riittävän suuri
missään ei ole varaa maksaa rokotetta välttelevien loisten sairaalakuluja
Valitettavasti minäkin olen joutunut maksamaan sinun peruskoulutuksestasi, vaikka se näyttääkin menneen hukkaan, sillä et osaa edes aloittaa lauseita isoilla kirjaimilla ja päättää niitä pisteisiin. Missä kaupungissa pääsee ekalta luokalta tokalle noilla taidoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote on ihan vain tapp oase. Ei sillä ole tekemistä terveyden kanssa.
Niin on. Se on bioase.
Tyyliin kukaan ei ole siihen kuollut, ehkä pari va?nhusta. Miksi olisi bioase?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ehkä oli se jo silloin ihan alussa, ehkä olen jopa sairastanut sen ainakin kahteen kertaan ja olen kärsinyt erilaisista oireista siitä asti.
Pelkään rokotetta ja etenkin sitä, jos se tulee pakolliseksi. Koska en halua enää yhtään lisää mitään mikä saattaisi kuormittaa elimistöäni yhtään nykyistä enempää. Koronalta pystyy suojautumaan halutessaan, rokotteen haitoilta ei.
se tulee väkisinkin pakolliseksi jos rokotekattavuus ei ole riittävän suuri
missään ei ole varaa maksaa rokotetta välttelevien loisten sairaalakuluja
Mitäpä, jos tietyllä aikavälillä rokote aiheuttaa tauteja ja oireita. Meinaatko niiden hoitamisen olevan ilmaista?
ei tietenkään
suomen valtio on varannut tätä varten rahaa joten se asia on hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Pelkään rokotusta enemmän. Toi long covid juttu kuulostaa muutenkin ihan huuhaalle ja pelottelulle. Kun on jo aiemmin saanut rokotteista ja lääkkeistä haittoja, on helppo valita näistä kahdesta se pienempi paha eli ei rokotukselle.
Millä perusteella huuhaata?
Kroonisessa väsymysoireyhtymässä on vastaavat oireet ja on ihan yleistä tietoa, että sen voi saada infektiotaudin jälkeen. Ei mitään uutta siis.
Vierailija kirjoitti:
aivan matemaattisesti voidaan todistaa että ikävä kyllä se ei ole se pienempi paha
No niin, tästäkin tuli tiedevastaisten pelottelu-huuhaanlevittamisketju... ylläri.
Vierailija kirjoitti:
1) pcr- testit epäluotettavia, saadaan monistettua joten epäilyttävää.
Täten saadaan isot luvut joita media rummuttaa2) media käyttää mm. Asko Järvistä uutisoinnissa jolla on paljon yhteyksiä esim. lääkeyhtiöihin
3,) media pelottelee eikä kerro piikkien haitoista eikä kuolemista
4) media sensuroi ( myös täällä)
5) vain 1,8 % sairastunut Suomessa
6) sairaalassa tosi vähän potilaita
7) kuolleisuus ei ole noussut
8) influenssa kadonnut mutta kummasti tässä uudessa taudissa on flunssan oireet
Jos media susta sensuroi, mene vaikka Fimean sivuille tai lue itse tutkimusartikkeleita rokotteista.
Sairaalassa on vähän potilaita, koska rokotteet toimii.
Influenssa on kadonnut, koska nämä koronatoimet eli maskit, turvavälit, sosiaalisten kohtaamisten välttely ja käsihygienia ovat alunperin nimenomaan influenssan estokeinoja, ei koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan matemaattisesti voidaan todistaa että ikävä kyllä se ei ole se pienempi paha
jank jank. sinun matemaattiset viestisi kyllä tunnistaa, etkä enää osaa antaa mitään uutta tähän ketjuun.
Ei pelota long covid, koska minulla on vuosikausia ollut ja nuo long covid oireet. Enpä usko että pahenisivat siitä, ja jos pahenisivat, niin se olisi tavallaan hyvä koska sitten kuntoni olisi jo niin huono että lääkäreiden olisi jo ihan pakko tutkia paremmin ja antaa joku dg ja hoito. Myös mahdolliset korvaukset kiinnostaisivat kovasti, kun tähän mennessä olen saanut köyhyysrajalla kituuttaa ilman mitään mahdollisuutta saada tukea ja apua tilanteeseeni.
Siksipä kävin maanantaina ottamassa rokotteen. Mitään siitä ei tosin tullut, vähän kättä juili illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin itsestäni, en matematiikasta. Aloituksessa muistaakseni kysyttiin omia ajatuksia. Minä koen, että rokotus on minulle suurempi riski.
Mihin minun verorahani yht'äkkiä hävisivät? Töitä minäkin teen, ilmeisesti minä sitten maksoin sinun rokotteen, jos näin mustavalkoisia ollaan? Ole hyvä vain :)