Lapsella todettiin eläinallergia, päätimme miehen kanssa muuttaa erillemme jotta voimme pitää koiran, emme eroa, kaikki pitää hulluina
Koira on lapsellekin rakas eikä siitä luopuminen ole vaihtoehto. Joten poika asuu isänsä kanssa ja tyttö, eli koira,minun.
Kommentit (89)
🤮 ja "tyttö, eli koira, minun" 🤮🤮
Se on elukka EI sun tytär!
Pölöinä pidän teitä minäkin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoito olisi paras, lapsi asuu normaalisti koiran kanssa, mutta koiraa ei päästetä lapsen makuuhuoneeseen ym. Itselläni on koira-allergia, mutta perheessä on aina ollut koiria, en saa oireita enää.
Ei toimi. Kun lapsemme alkoi oirehtia kissasta emme päästäneet sitä enää lapsen huoneeseen ja imuroin joka päivä, silti lapsi yski ja hinkkasi kutisevia silmiään. Edes Histec ei helpottanut. Koko perhe itki kun uudet omistajat haki kissan ja lapsi sai pitkään raivareita asiasta mutta pakko mikä pakko. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
pidä vaan. olen ylepä puutteistani mutta mieheni rakastaa minua ja suorastaan jumaloi. koira on minulle tärkeä. Ap
Lapsi kärsii enemmän teidän ”erosta” kuin koirasta luopumisesta.
Itsekin kahden koiran omistaja
Mielestäni rohkea ja aidosti eläinystävällinen päätös. Upea esimerkki muille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidä vaan. olen ylepä puutteistani mutta mieheni rakastaa minua ja suorastaan jumaloi. koira on minulle tärkeä. Ap
Hulluus viety seuraavalle levelille.
Vierailija kirjoitti:
Hänen on aika oppia elämän realiteetit.Ap
Ymmärsinkö oikein, että miehesi rakastaa lapsia ja sinä koiria?
Kuulostaa ehkä hyvältä. En pidä huonona ideana. Varsinkin jos poika ei ole enää kovin pieni, ymmärtää asiaa tai voit asua lähellä. Osa lapsista kyllä kaipaa äitiä kovasti, riippuu lapsesta.
Hyvä ratkaisu, hatunnosto ap:lle. Jos eläimen ottaa, siitä pidetään huoli loppuun saakka. Koiran elinikä on jokatapauksessa niin lyhyt että tuo on vaan väliaikainen ratkaisu.
Ja lapsi voi tosiaankin vielä siedättyä. Mulla on paha koira-allergia mutta mulla on aina ollut koira/ koiria. Omaan koiraan siedättyy muutamassa kuukaudessa, vieraista koirista saan allergiaa.
Ennenkin olen todennut, että koiranomistajat ovat oma rotunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoito olisi paras, lapsi asuu normaalisti koiran kanssa, mutta koiraa ei päästetä lapsen makuuhuoneeseen ym. Itselläni on koira-allergia, mutta perheessä on aina ollut koiria, en saa oireita enää.
Ei toimi. Kun lapsemme alkoi oirehtia kissasta emme päästäneet sitä enää lapsen huoneeseen ja imuroin joka päivä, silti lapsi yski ja hinkkasi kutisevia silmiään. Edes Histec ei helpottanut. Koko perhe itki kun uudet omistajat haki kissan ja lapsi sai pitkään raivareita asiasta mutta pakko mikä pakko. Ei ap
Jos allergialääke ei auta se on jotain muuta kuin allergiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen on aika oppia elämän realiteetit.Ap
Äh, nyt pilasit ihan ok virityksen.
1/5 luovuudesta, ilmiselvyys tiputti pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidä vaan. olen ylepä puutteistani mutta mieheni rakastaa minua ja suorastaan jumaloi. koira on minulle tärkeä. Ap[/quote
Tämä on ei ollut minä! A.p
"Meitä pidetään hulluina!", huusivat hullut.
Olisitte luopuneet siitä lapsesta. Koira on kuitenkin perheenjäsen ja sillä on yksilöllinen persoona.
Lapsia saa hankittua lisää, paljon halvemmalla kuin koiria. Synnyttäminenkin maksaa vaan pari sataa.
Kuka täällä jo vastailee minuna?!
Lapsi on siis 8v ja koira 5v, voisi sanoa että ovat kasvaneet yhdessä. Asumme rivitalossa ja tuossa metsän toisella puolella on kaupungin kerrostaloja, aion etsiä niistä asunnon. Lapsi pääsee metsän läpi luokseni ja voi ulkoiluttaa koiraa tutuilla poluilla :)
Erillään asuminen ei myöskään ole minulle ja miehelleni niin kauheaa kuin luulisi, meillä oli kaksi vuotta omat asunnot ja aloimme etsiä yhteista vasta, kun päätimme yrittää lasta.
A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain toimii, joillain ei.
Minulle puhkesi lapsena allergia mutta isäni ei suostunut luopumaan koirastamne. Siedätyin sille lopulta.
Apn kannattaisi kokeilla.