Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimistotyöntekijät, sihteerit, assarit. Paljonko saatte palkkaa??

Vierailija
30.07.2014 |

Millä alalla olette?

Työtehtävät?

Koulutus/työkokemus?

Palkka?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assistentti insinööritoimistossa. 2700 / kk brutto. Teen dokumentointia, toimistotöitä, puhtaaksipiirtoa, suunnittelun alkuvaiheen töitä ja avustavia suunnittelutehtäviäkin, mm. laskelmia, rakennuslupahakemusten ja erilaisten lomakkeiden täytön alustavia tehtäviä ts. täytän lomakkeet niin pitkälle kuin osaan ja suunnittelijat täyttävät ja allekirjoittavat loput. Lisäksi teen tarjouksia ym.. Työnkuva on aika monipuolinen Olen sellainen b-luokan insinööri, joka tajuaa tekniikasta vähän, mutta ei tarpeeksi. Matikassa olen aina ollut hyvä. Olen alan vaihtaja, aikaisemmin olen myös yo-merkonomi ja olin ikuisissa pätkätöissä. Kokemusta alalta viisi vuotta, palkka noussut alkuvaiheesta muutaman kympin vuodessa.

Ei juuri mitään etuja pienessä perheyrityksessä, lähinnä kahvit talon puolesta ja siinä se. Otin kun en parempaakaan saanut ja tarkoitus oli hankkia työkokemusta, mutta olen kuitenkin viihtynyt. Vastuu kasvaa vähitellen ja tänä vuonna pitäisi palkka nousta satasen verran. Niin ja teen myös firman työaikaseurannat ja laskutuksen, mikä nyt tosin kuuluu aiemmin mainittuihin toimistotöihin. Tilitoimisto hoitaa palkan laskennan ja kirjanpidon, pomo itse budjetin laadinnan ja maksaa laskut. Minä teen loput toimistohommat, tosin ei niitä enää paljon tuosta jää, mutta jotain pieniä. Työ on sopiva yhdistelmä pieniä haasteita, mutta muuten helpohkoja töitä, eikä ole kovin stressaavaa, joten en ole nyt halunnutkaan etsiä muuta.

Vierailija
82/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen sairaanhoitoala, laskutusosastolla 1800E/kk verojen jälkeen. Määräaikaisena olin. Lähes suoraan tradenomiksi valmistumisen jälkeen, työkokemus vain harjotteluista eikä oikeastaan edes suoraan assistentin töistä. Työ lähinnä laskutusta ja asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aspahommaa puhelimessa 2500e/kk

Vierailija
84/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyöntekijä, tarkemmin business controller pörssiyhtiössä. Kuukausipalkka 6300€

Vierailija
85/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija (tradenomi), kuukausipalkka 2320 €/brutto + ravintoetu, yksityinen työantaja, työkokemusta yhteensä 16 vuotta, josta palkanlaskentaa 8 vuotta.

Vierailija
86/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
87/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assistentti insinööritoimistossa. 2700 / kk brutto. Teen dokumentointia, toimistotöitä, puhtaaksipiirtoa, suunnittelun alkuvaiheen töitä ja avustavia suunnittelutehtäviäkin, mm. laskelmia, rakennuslupahakemusten ja erilaisten lomakkeiden täytön alustavia tehtäviä ts. täytän lomakkeet niin pitkälle kuin osaan ja suunnittelijat täyttävät ja allekirjoittavat loput. Lisäksi teen tarjouksia ym.. Työnkuva on aika monipuolinen Olen sellainen b-luokan insinööri, joka tajuaa tekniikasta vähän, mutta ei tarpeeksi. Matikassa olen aina ollut hyvä. Olen alan vaihtaja, aikaisemmin olen myös yo-merkonomi ja olin ikuisissa pätkätöissä. Kokemusta alalta viisi vuotta, palkka noussut alkuvaiheesta muutaman kympin vuodessa.

Ei juuri mitään etuja pienessä perheyrityksessä, lähinnä kahvit talon puolesta ja siinä se. Otin kun en parempaakaan saanut ja tarkoitus oli hankkia työkokemusta, mutta olen kuitenkin viihtynyt. Vastuu kasvaa vähitellen ja tänä vuonna pitäisi palkka nousta satasen verran. Niin ja teen myös firman työaikaseurannat ja laskutuksen, mikä nyt tosin kuuluu aiemmin mainittuihin toimistotöihin. Tilitoimisto hoitaa palkan laskennan ja kirjanpidon, pomo itse budjetin laadinnan ja maksaa laskut. Minä teen loput toimistohommat, tosin ei niitä enää paljon tuosta jää, mutta jotain pieniä. Työ on sopiva yhdistelmä pieniä haasteita, mutta muuten helpohkoja töitä, eikä ole kovin stressaavaa, joten en ole nyt halunnutkaan etsiä muuta.

Sanoit olevasi alanvaihtaja. Opiskelitko siis rakennusalaa vai miten päädyit rakennusalan assariksi? Vai pääsitkö pelkästään merkonomin papereilla noihin hommiin?

Vierailija
88/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen sairaanhoitoala, laskutusosastolla 1800E/kk verojen jälkeen. Määräaikaisena olin. Lähes suoraan tradenomiksi valmistumisen jälkeen, työkokemus vain harjotteluista eikä oikeastaan edes suoraan assistentin töistä. Työ lähinnä laskutusta ja asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse.

Kerro bruttopalkkasi, jotta se olisi vertailukelpoinen muiden kanssa.

Vierailija
89/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä teillä noin pienet palkat on???!! T. 4500 euroa kuukaudessa

Sihteeri/assistentti ja 4500 palkkaa?

Vierailija
90/92 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-merkonomi, kunnalla palkanlaskija, brutto 3100 €, kokemusta 33 vuotta. Muutama työ/virkaehtosopimus tulkittavana. Maksettavat palkat vuodessa 24 milj.

Vierailija
91/92 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskusavustaja, eli toimistotyötä ja sanelunpurkua teen tk:ssa. Brutto 2100e.

Vierailija
92/92 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskusavustaja, eli toimistotyötä ja sanelunpurkua teen tk:ssa. Brutto 2100e.

Niin ja siis merkonomi koulutukseltani.