Toimistotyöntekijät, sihteerit, assarit. Paljonko saatte palkkaa??
Millä alalla olette?
Työtehtävät?
Koulutus/työkokemus?
Palkka?
Kommentit (92)
Julkisella toimistosihteeri, perustoimistotöitä laskutusta yms. Työkokemusta noin 2 vuotta ja palkka 1900 euroa/kk.
Julkisella osastosihteeri, työkokemusta 4 v., bruttona palkka 2750 e. Työtehtävät aika sekalaisia toimistohommia; matkavarauksia, kokousten varailuja ym.
2300
AMK tradenomi
2,5 v äitiysloman sijainen matkailualalla
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:40"]Julkisella osastosihteeri, työkokemusta 4 v., bruttona palkka 2750 e. Työtehtävät aika sekalaisia toimistohommia; matkavarauksia, kokousten varailuja ym.
[/quote]
Ai niin, ei ammattikoulutusta, lukiopohja vaan.
Opintosihteeri korkeakoulussa. Alan työkokemusta 4 vuotta. Brutto 2348€ (36h/vko).
2450 euroa, sain satasen just lisää kun otin lisähommia
3500 e, sairaalassa töissä. Ja on mielestäni hyvä palkka mun koulutuksella, mutta on erityisosaamista.
2200 €, yksityisellä, tradenomi, 2 v työkokemusta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:49"]3500 e, sairaalassa töissä. Ja on mielestäni hyvä palkka mun koulutuksella, mutta on erityisosaamista.
[/quote]
Aika hyvin kuvastaa sairaalamaailmaa. Erikoistuvana lääkärinä ollessa palkka oli huonompi ja töitä sai tehdä niska limassa :O Sattuneesta syystä onkin entinen työpaikka...
Millä alalla olette? Tekniikan ala, assistentti pienessä suunnittelutoimistossa
Työtehtävät? Dokumentointi, pöytäkirjojen laadinta, aineiston valmistelu tilitoimistolle, matkakulujen laskenta, jonkun verran cad-piirtämistä, paljon erilaista laskenta-tehtävää, arkiston hoito, myös kahvinkeitto, mutta sitä tekee meillä kaikki, mikrotukihenkilön tehtävät niille, jotka eivät itse osaa, suurin osa tosin osaa, mutta asennan esimerkiksi ohjelmat, niille, jotka eivät osaa, tai sitten eivät ehdi. Kopiointia voi olla joskus, mutta aika harvoin. Lähinnä jotain isompia juttuja, mitä suunnittelijat eivät itse ehdi. Sitten on kaikenlaista pientä näperrystä, mitä ei välttämättä ole edes joka viikko: seurantataulukoiden päivitystä, projektiaikataulujen ajan tasalla pitoa yms. Olen toisessa firmassa tehnyt samankaltaista hommaa dokumentoijan nimellä, mutta pienemmällä palkalla.
Koulutus/työkokemus? 2 amk-tutkintoa ylimmät, yo ja pari vanhaa opistotason tutktintoa, tutkinnot kahdelta eri alalta.
Palkka? 2700 euroa/kk brutto. Vaikke et kysynyt: Ihan ok näistä hommista, en pidä palkkaa liian pienenä, vaan tehtävät ovat koulutustasoon nähden olleet vaatimattomia. Mutta otin kun ei muutakaan ollut ja tätä tarjottiin, sekä vaativuustasoa on vähän nostettukin ja samalla luvattu vähän parempaa palkkaa, kun asiakasta voi töistäni veloittaa enemmän enkä tee niin paljon nollatunteja sitten enää. Työkokemusta nykyisessä firmassa 3,5 vuotta ja alkupalkkani oli 2350. Eli vähän on noussut ylimääräistäkin.
Toimistotöitä + asiakaspalvelua + kassanhoitoa, 2050 €/kk. Olen merkonomi, samalla työnantajalla 12 v. töissä - ja palkasta voittekin päätellä että olen kunnan palveluksessa.
Merkonomi, kunnalla, 2350€. Paska palkka,ei tällä elä.
toimistotyötä asiakaspalvelun kanssa, tradenomi, 2600e/kk taulukkopalkka, viis vuotta. Tässä se elämä sitte oli.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:14"]
Millä alalla olette? Koulusihteeri
Työtehtävät? oppilashallinto (ts. ohjelman pääkäyttäjä), henkilöstöhallinto eli käytännössä palkat ja työsopparit, laskutus, tilaukset (kirjat, tarvikkeet, välineet, siivousasiat jne.), rehtorin päätösvalmistelu, kokoussihteeri, kansliapalvelut ja koulun arkiston ylläpito. Tässä pintapuolisesti se mitä teen.
Koulutus/työkokemus? HSO-sihteeri/19 vuotta taitaa olla nyt
Palkka? surkeat 2300€/kk brutto. Kaikki ikälisät.
[/quote]
Toimistosihteeri valtiolla, yo-merkonomi, 3000e, 30v alalla
Enimmäkseen monipuolisia taloushallinnon töitä, tapahtumajärjestelyjä, monissa projekteissa työkielenä englanti.
Erikoissairaanhoidossa osastonsihteerinä 2134 e/kk. Siinä mukana viiden vuoden kokemuslisä. Koulutuksena tradenomi...
Kaupunki, laskutus ja myyntireskontran hoitaminen, pian valmistuva tradenomi (kesälomasijaisena), palkka noin 1800e