Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Vanhemmalla" iällä neitsyytensä menettäneet - miksi odotit niin kauan?

Vierailija
25.08.2006 |

Minkä ikäinen olit ja mikä tilanne missä neitsyys meni?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käydä siksi täällä. Ei kaikki täällä ole äitejä.

Vierailija
22/37 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kaikki täällä ole äitejä.

Tosin tuskin kukaan kummi täällä käy ihan vain siksi, että on kummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden naisten kanssa. Ihan asiallisia ihmisiä ovat. Tämä on sentään aika hyvä paikka kysellä ja keskustella asioista, useimmiten on joku paikalla kommentoimassa ja auttamassa. Harvoilla keskustelupalstoilla näin.

Eiköhän ne jotka terrorisoivat täällä silloin tällöin tai heittelevät ihme kommentteja ole jotain pikkupoikia tai " pikku" miehiä..

Vierailija
24/37 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys että olin vielä neitsyt. Olen tosi seksuaalinen ja itsetyydytystä harrastin säännöllisesti, mutta jotenkin en halunnut " menettää" neitsyyttä yhden illan jutulle. .. no, yhden illan jutulle se sit kumminkin meni kun tajusin että niitä suuria rakkauksia ei siis tulekaan ;-)

sittemmin olen harrastanut joitakin yhden illan juttuja vuosien varrella ja valitettavasti ne ei kyllä tunnu tyydyttäviltä, en saa aina orgasmiakaan. Eli siinä mielessä ei harmita vaikka en yhden illan juttuja nuorempana harrastanutkaan.

niin ja nyt siis naimisissa ja kaksi lasta ja kyllä parasta seksiä on parisuhdeseksi. siis minulle.

Vierailija
25/37 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei tullut aiemmin tuota seksiäkään harrastettua.

Vierailija
26/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 22v, poikuus tallella ja olisin kyllä naisten kanssa tekemisissä mutta olen ujo enkä koe että naiset olisivat kiinnostuneita minusta aidosti, sekin häiritsee että jos minä tällä iällä naisen hankin niin hän ei ole neitsyt, minun joko pitää löytää toinen neitsyt tai sitten harrastaa "muutamia" yhden yön juttuja ja vasta sen jälkeen voisin harkita suhdetta kokeneemman naisen kanssa, en pystyisi hyväksymään sitä että nainen jota rakastan on ollut jo muiden kanssa, ja siihen se rakkaus sitten lössähtäisi, mutta jos molemmat ovat tehneet samaa niin kummankaan ei tarvitse olla katkeria toisen menneisyydestä.

onhan noita mahdollisuuksia ollut pari kertaa, siis ei mitään yhden yön juttuja vaan naispuoliset tutut ovat halunneet että oltaisiin tutustuttu paremmin mutta kun olen tämmöinen jänishousu että menen paniikkiin ku nainen lähestyy, eipä sitten ole tullut ikinä annettua edes mahdollisuutta naisille, kerran olen itse lähestynyt ylä-asteella erästä tyttöä ja käytiinkin syömässä ja tutustuttiin vähän mutta kun ehdotin että tehtäisiin toistekkin jotain niin hän vain sanoi että en ole kiinnostava henkilö, sen jälkeen en olekkaan uskaltanut naisia lähestyä, enkä myöskään mennä naisten kanssa ulos jos ovat pyytäneet, pelkään vain että en ole kenenkään mielestä kiinnostava henkilö, kaverit aina ihmettelevät että miksei minulla ole tyttöystävää vaikka olen mukava henkilö, tähän mennessä olen vaintullut siihen tulokseen että olen joko naisten mielestä liian ruma, tai sitten naiset yksinkertaisesti pitävät kusipäistä, välillä saa jopa kuulla kettuilua siitä kuinka minulla on poikuus tallella, vaikka omasta mielestäni useimmat kaverini ovat "rumempia" kuin minä niin silti heillä noita tyttöystäviä on.

Vierailija
27/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaaltaan ei tullut mieleenkään vedellä niiden satunnaisten kundien kanssa, jotka olisin kelpuuttanut vällyihin. Kukaan heistä kun ei ollut vakavasti otettavaa poikaystävämateriaalia.

Sitten kun oikeasti helmi tuli vastaan, niin hain pillerit :)

Vierailija
28/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ainakaa äiti voi olla jos et seksiä oo harrastanut, vai ootko adoptoinut lapsen? Silloin toki ymmärrän.

Vai mikä on syy että tällä palstalla surffailet? En meinaa että ei sais, mielenkiinnosta vaan kyselen mikä on motiivisi`? : )

Täällä on puhetta aika paljon muustakin kuin vauvoista. Googlaa melkein mikä tahansa aihe, niin päädyt tänne. Ja sitten sitä jää koukkuun näihin idiootteihin tai muuten vaan älyvapaisiin väittelyihin :).

Ainakaan minä en täälä lapsiasioiden vuoksi hengaile vaan koska tämä on ehkä aktiivisin keskustelupalsta, mitä suomesta löytyy. Esim. S24:lla aihealueet on pilkottu niin suppeiksi, ettei siellä jaksa pyöriä. Täällä löytyy kaikki samalta palstalta politiikasta kasvatukseen ja päivän polttavista asioista löytyy aina ketju.

Vierailija
29/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ainakaa äiti voi olla jos et seksiä oo harrastanut, vai ootko adoptoinut lapsen? Silloin toki ymmärrän.

Vai mikä on syy että tällä palstalla surffailet? En meinaa että ei sais, mielenkiinnosta vaan kyselen mikä on motiivisi`? : )

Täällä on puhetta aika paljon muustakin kuin vauvoista. Googlaa melkein mikä tahansa aihe, niin päädyt tänne. Ja sitten sitä jää koukkuun näihin idiootteihin tai muuten vaan älyvapaisiin väittelyihin :).

Ainakaan minä en täälä lapsiasioiden vuoksi hengaile vaan koska tämä on ehkä aktiivisin keskustelupalsta, mitä suomesta löytyy. Esim. S24:lla aihealueet on pilkottu niin suppeiksi, ettei siellä jaksa pyöriä. Täällä löytyy kaikki samalta palstalta politiikasta kasvatukseen ja päivän polttavista asioista löytyy aina ketju.

En siis ollut tuon alkuperäisen kysymyksen kohde.

Vierailija
30/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin kyllä, että olisin hoitanut asian jollain kännisellä yhdenillanjutulla, kun neitsyys alkoi ahdistaa, mutta en tavannut edes ketään sopivaa tuntematonta. Jälkikäteen ajatellen olisin kyllä voinut rohkeammin tavata ihmisiä netistä tmv, mutta olen aina tuntenut itseni vieraantuneeksi ja olen estoinen.

Neityys meni sitten vasta nykyisin seurustelukumppanin kanssa 29-vuotiaana.

Vierailija
31/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana meni. Olin (ja olen yhä) sosiaalisilta taidoiltani kamalan kömpelö. En yllättyisi vaikka olisin asperger. Lisäksi olen aina ollut ujo. Ei tällaiset tyttöjä saa. Puutteistani huolimatta mielestäni ylitin itseni, sillä pyysin oma-aloitteisesti useaakin tyttöä ulos. Yksikään ei tosin suostunut. Paitsi se yksi sitten, mikä johti sänkyhommiin. Sen jälkeen onkin taas ollut hiljaista 4 vuotta.

Vierailija
32/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana meni. Olin (ja olen yhä) sosiaalisilta taidoiltani kamalan kömpelö. En yllättyisi vaikka olisin asperger. Lisäksi olen aina ollut ujo. Ei tällaiset tyttöjä saa. Puutteistani huolimatta mielestäni ylitin itseni, sillä pyysin oma-aloitteisesti useaakin tyttöä ulos. Yksikään ei tosin suostunut. Paitsi se yksi sitten, mikä johti sänkyhommiin. Sen jälkeen onkin taas ollut hiljaista 4 vuotta.

Olin koulukiusattu ja pohja itseluottamukselta puuttui vuosikaudet.

Vierailija
33/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vain saanut pesää ennen. Ei kai niitä muita syitä nyt ole olemassa?

Vierailija
34/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen nainen, jota ei niin hirveästi kiinnosta parisuhteet, että sellaiseen yrittäisin aktiivisesti hakeutua. Aseksuaalinen en ole, mutta taitaa olla liian hyvä itsetunto. En ole ikinä tuntenut painetta yhtään mihinkään asiaan, "kun kaikki muutkin".

Vierailija
35/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yli 25-v on.

Vierailija
36/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän mielestänsä kiinnostava etkä ainakaan ruma:) Uskalla vaan mennä. Ihan varmasti tyttöjä jännittää myös. Oletko miettinyt että joku sua pyytänyt saattaa olla ottanut raskaasti sen ettet lähtenytkään ja ajattelee ettei itse ole kiinnostava.

itse 22v, poikuus tallella ja olisin kyllä naisten kanssa tekemisissä mutta olen ujo enkä koe että naiset olisivat kiinnostuneita minusta aidosti, sekin häiritsee että jos minä tällä iällä naisen hankin niin hän ei ole neitsyt, minun joko pitää löytää toinen neitsyt tai sitten harrastaa "muutamia" yhden yön juttuja ja vasta sen jälkeen voisin harkita suhdetta kokeneemman naisen kanssa, en pystyisi hyväksymään sitä että nainen jota rakastan on ollut jo muiden kanssa, ja siihen se rakkaus sitten lössähtäisi, mutta jos molemmat ovat tehneet samaa niin kummankaan ei tarvitse olla katkeria toisen menneisyydestä.

onhan noita mahdollisuuksia ollut pari kertaa, siis ei mitään yhden yön juttuja vaan naispuoliset tutut ovat halunneet että oltaisiin tutustuttu paremmin mutta kun olen tämmöinen jänishousu että menen paniikkiin ku nainen lähestyy, eipä sitten ole tullut ikinä annettua edes mahdollisuutta naisille, kerran olen itse lähestynyt ylä-asteella erästä tyttöä ja käytiinkin syömässä ja tutustuttiin vähän mutta kun ehdotin että tehtäisiin toistekkin jotain niin hän vain sanoi että en ole kiinnostava henkilö, sen jälkeen en olekkaan uskaltanut naisia lähestyä, enkä myöskään mennä naisten kanssa ulos jos ovat pyytäneet, pelkään vain että en ole kenenkään mielestä kiinnostava henkilö, kaverit aina ihmettelevät että miksei minulla ole tyttöystävää vaikka olen mukava henkilö, tähän mennessä olen vaintullut siihen tulokseen että olen joko naisten mielestä liian ruma, tai sitten naiset yksinkertaisesti pitävät kusipäistä, välillä saa jopa kuulla kettuilua siitä kuinka minulla on poikuus tallella, vaikka omasta mielestäni useimmat kaverini ovat "rumempia" kuin minä niin silti heillä noita tyttöystäviä on.

Vierailija
37/37 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinen miesystävä puoliksi pakotti seksiin. Olen aina vihannut seksiä. Oikeastaan olen aseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan