Onko totta että Vero Moda torakkajutun syypää??
Kommentit (63)
Mikä torakkajuttu? Valaiskaa minua pliiiiiiiis.
Mietin just eilen, uskaltaakohan Kampin k-marketistakaan nyt ostaa. Torakathan leviää ilmanvaihtokanavaan ja rakenteisiin. Hyi, hyi!!!
Mä mietin tätä kans, nimittäin Ideaparkin Vero Moda, Jack&Jones ja Pieces on myös olleet suljettuna viikonlopusta lähtien "teknisen vian vuoksi". Noi on siis vierekkäiset liikkeet.
En tiedä voiko asialla olla mitään yhteyttä, mut tulipahan mieleen. Jos niille on tullut samanlainen torakkalähetys?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:40"]
Hyh, ostin sieltä kuukausi sitten pari juttua, pitäisköhän hävittää...
[/quote]
Ei se enää auta, jos sieltä on torakoita tullut mukana:D
Noi on kaikki Bestsellerin brändejä ja luultavasti saaneet juuri samat lähetykset. Töissä heillä ollessani meidän ois pitänyt mm. laittaa myyntiin homeessa olleita takkeja, eka vaan pyyhkiä se home pois. Ei lopulta laitettu kun työntekijät nosti metelin mutta esimies oli alunperin sitä mieltä että hyvin voi myydä jos näkyvän homeen saa pois.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:55"]
Mä mietin tätä kans, nimittäin Ideaparkin Vero Moda, Jack&Jones ja Pieces on myös olleet suljettuna viikonlopusta lähtien "teknisen vian vuoksi". Noi on siis vierekkäiset liikkeet.
En tiedä voiko asialla olla mitään yhteyttä, mut tulipahan mieleen. Jos niille on tullut samanlainen torakkalähetys?
[/quote]
Onko tää totta? Jus tänään aattelin lähteä käymään Ideaparkissa. Mutta eipä taida enää huvittaa ostaa mistään kauppakeskusksesta mitään, jossa kyseinen liike sijaitsee, samat kamathan niille tulee pitkin Suomea. Ja torakathan tunnetusti leviää todella vikkelään.
Totta kai saman ketjun kaikkiin liikkeisiin leviää tuontitavarasta nyt ne munat. Ällöä!!! Topakkaa ei saa pois jos sen kotiinsa onnistuu saamaan.
Torakka syö ruoanmurusia ja ulostaa syöntipaikoilleen, myös hiukset riittävät torakkayhdyskunnan ruoaksi.
Ajateltiin mennä muksun kanssan tänään ideaparkkiin. Onkohan muihinkin kauppoihin jo levinnyt torakoita ilmanvaihto ym. kanavia pitkin? Onko sinne nyt järkevää lähteä?
Hyi!! Olen ostanut vaikka mitä!! Toisesta Vero Modasta mutta kuitenkin!! Milloin ne huomaa jos niitä on tullut mukana? Ja miten?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:09"]
Onko tää totta? Jus tänään aattelin lähteä käymään Ideaparkissa. Mutta eipä taida enää huvittaa ostaa mistään kauppakeskusksesta mitään, jossa kyseinen liike sijaitsee, samat kamathan niille tulee pitkin Suomea. Ja torakathan tunnetusti leviää todella vikkelään.
[/quote]
On totta, että ko. liikkeet on ollut suljettuina lauantaista lähtien, sen voi tarkistaa vaikka Ideaparkin nettisivuilta. Tänään pitäis kai aueta? Syytä en tiedä, kunhan spekuloin tolla yhteydellä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:25"]
Hyi!! Olen ostanut vaikka mitä!! Toisesta Vero Modasta mutta kuitenkin!! Milloin ne huomaa jos niitä on tullut mukana? Ja miten?
[/quote]
Jos sammutat vaikka illalla kylppärissä valot ja tunnin Päästä naps uudestaan päälle, torakat rapista vilistävät lattialla, kosmetiikkapurkkien välissä, missä vaan. Jos ovat teillä. Torakka on hyvin nopea. Jos veskissä näkee pari torakkaa, näkymättömissä on jo valtava yhdyskunta.
Voiko sinne ideaparkkiin nyt mennä huoletta?
Kylppärissä tai keittiössä! Aikoinaan kieliharjoittelussa Venäjällä ollessani aina aamuisin, kun laittoi valon, pienet ja isot vikkelät torakat ottivat ritolat mm. jääkaapin päällä.
Hyh, ostin sieltä kuukausi sitten pari juttua, pitäisköhän hävittää...