Mistä ja millaisen miehen minä voisin sitten realistisesti löytää?
Ikää 30v, lapsia kaksi (kouluikäisiä), opiskelen amk-tasolla ja käyn töissä (hoitoala). Ulkoisesti en mikään kedon kaunein kukkanen mutta en rumakaan, hoikka ja sporttinen. Luonne (liian) kiltti, pohdiskeleva, positiivinen, rauhallinen.
Lapset on puolet ajasta minulla. Treffeillä olen käynyt paljonkin mutta tuntuu ettei mikään juttu natsaa. Suurimmaksi osaksi kai kaatuu lapsiasiaan. Niin millaisia miehiä sit kannattaisi valita? Etten esim ahdistele vahingossa vauvapalstan herkkiä lapsettomia miehiä tuolla tinderissä… 🤭
Kommentit (91)
Itse lapsellisena miehenä en ole eron jälkeen oikein katsellut kuin naisia, joilla on lapsia. Tai hyvin nopeasti opin, että samanlaisessa elämäntilanteessa olevat ihmiset ymmärtävät helpommin toisiaan ja osaavat asettautua toistensa asemaan. Empatiaa ja silleen. Uskon, että on muitakin samanlaisia miehiä. Voihan olla, että sellaiset miehet eivät ole myöskään kaikkein äänekkäimmin esillä.
Varmaan muita vanhempia, jotka ymmärtävät, mitä vuoroviikkosysteemi käytännössä merkitsee seurustelun kannalta?
Paha sanoa kyllä realismista, kun oma kumppanini on paperilla täysin epärealistinen saalis minulle.
Muuten vaikuttaa kiinnostavalta, mutta paljon treffeillä käynyt pelimiesten pelinappula on ehdoton ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Itse lapsellisena miehenä en ole eron jälkeen oikein katsellut kuin naisia, joilla on lapsia. Tai hyvin nopeasti opin, että samanlaisessa elämäntilanteessa olevat ihmiset ymmärtävät helpommin toisiaan ja osaavat asettautua toistensa asemaan. Empatiaa ja silleen. Uskon, että on muitakin samanlaisia miehiä. Voihan olla, että sellaiset miehet eivät ole myöskään kaikkein äänekkäimmin esillä.
Sen olen itsekin huomannut että parhaiten natsaa niiden kanssa kenellä on myös lapsia. Onhan lapsettoman usein vaikeaa ymmärtää tai sietää sitä että minulla on lapsiaikataulut. Ne taas joilla on itsekin niin ymmärtää ja sietää asian luonnollisesti paremmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuten vaikuttaa kiinnostavalta, mutta paljon treffeillä käynyt pelimiesten pelinappula on ehdoton ei kiitos!
No en minäkään haluaisi miestä joka paheksuu naisia jotka käy treffeillä. Oisko pitänyt ottaa eka vastaantulija joka suostuu, ettei vaan tulis käytyä treffeillä yli yhden kanssa vai? 😂 Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis torjut naiset jotka nimenomaisesti olisi niitä, jotka voisivat sinua todella arvostaa ja pitää kultakimpaleena? No, logiikkansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vihaisia, velttoja palstajormia lojuu täällä niin paljon että niihin kompastuu.
Että jos sìlkka letaali idiootti kelpaa niin täältä.
Vaikutat hyvin ilkeältä ihmiseltä.
Mielelläsi haukut muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis torjut naiset jotka nimenomaisesti olisi niitä, jotka voisivat sinua todella arvostaa ja pitää kultakimpaleena? No, logiikkansa kullakin.
Tottakai panisin ja jättäisin sitten kuten muutkin. On kai minulakin oikeudet jatkaa treffailua, kuten ap on tehnyt myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai panisin ja jättäisin sitten kuten muutkin. On kai minulakin oikeudet jatkaa treffailua, kuten ap on tehnyt myös.
Mitä ihmettä sinä nyt siellä kiukuttelet? Minun puolesta saat treffailla ja paneskella(?) ihan niin paljon kuin lystäät! Anna mennä vaan!
Itselleni treffit tarkoittaa kyllä kävelyllä tai kahvilla käymistä, ei panemista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin epävarma ihmisvihaaja ei lämmitä kyllä ketään myöskään. Neitseenä pääset luostariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläsi haukut muita.
Tosiasioita mainitsin, kun ne kuulemma KIIHOTTAA (PS:n mukaan, ja miksi me emme heitä uskoisi?)
Setämiesvikinä alkoi heti. Käytetty nainen, heh heh.
Käyttämättömien hylkymiesten horinaa, katkeraa ja lannanhajuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläsi haukut muita.
Faktan toteaminen ei ole haukkumista. Toki tällä kertaa ketjussa vaikuttaa olevan muutama asiallinen kun normaali mies. Propsit heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä nyt siellä kiukuttelet? Minun puolesta saat treffailla ja paneskella(?) ihan niin paljon kuin lystäät! Anna mennä vaan!
Itselleni treffit tarkoittaa kyllä kävelyllä tai kahvilla käymistä, ei panemista. Ap
Ai niinkö. No minä treffailenkin sitten kyllä lähes joka päivä, usein kahdesti kolmestikin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhana tätinä kerron, että kolmekymppisenä jäin totaaliyh ksi 3 alle 5v kanssa. Olin varma, että tässä tämä meneekin sitten tämän lapsilauman kanssa itsekseni loppuelämä. Väärässä olin. Ukkoja on ollut tarjolla yli tarpeen lapsista huolimatta. Aina löytää, jos haluaa. Mutta keskity niihin lapsiin. Ehdit kyllä myöhemminkin. Mikä ihmeen kiire ihmisellä on sännätä suhteesta toiseen, lapset vievät kuitenkin niin paljon voimia. Näin vanhempana sen näkee selkeämmin.
Mistä sait käsityksen että en keskity lapsiini? Olen ollut kohta kolme vuotta yksin, ei todellakaan voi sanoa että “hypin suhteesta toiseen”. Ainut suhde ikinä on ollut suhde heidän isäänsä. Nyt lapset on jo isompia eivätkä tarvitse minua koko ajan, ja itse kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä ja seksiä. Onko se niin väärin viiden vuoden jälkeen? Ap
No se on kysynnän ja tarjonnan laki. Meitä on monta lapsetontakin alle 3-kymppistä naista jotka olleet vuosia ilman seksiä ja hellyyttä. Miksi hyvän miehen pitäisi juuri sinut valita tehtävään, etenkään jos ei ole ulkonäköäkään? Onko sinulla jotain mielenkiinnon kohteita lasten ulkopuolella, vai pitääkö pelkän kivan luonteen voittaa kilpailussa muita kivoja luonteita vastaan?
Enää työpaikkaan ei riitä se että lukee vaativaa alaa, sillä niin tekee sadat miljoonat muutkin, ja työvoiman tarvetta ollaan muutenkin supistamassa pois ja korvaamassa koneilla.
Enää hyvään mieheen ei riitä se että on itsekin kiva ja hyvännäköinen, lapseton, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava. Niin ovat sadat miljoonat muutkin, ja naisen tarvetta ollaan muutenkin supistamassa pois ja korvaamassa koneilla.
Kerro ainakin tekstissä että sinulla on lapsia kotona. Niin ei tarvitse kysellä niitä.
Tositarkoituksella liikenteessä, niin lapset este.
Rakas sisko, älä hyvä ihminen alene tuolle tasolle, että haet tämän palstan trollien hyväksyntää ja mielipiteitä.
Valinta on helppoa.
Livetilanteessa: jos mies on selvästi huomannut sinut, katsoo kiinnostuneen näköisesti, ehkä hymyileekin => lähestyminen on sallittua.
Netissä: jos mies kiinnostaa sinua ja sinä mahdut hänen kriteereihinsä => lähestyminen on sallittua.
Eikä koskaan kannata lähestyä ketään muuta kuin sellaisia, jotka aidosti kiinnostavat.
Aika harva mies tosiaan haluaa lähteä isäpuoleksi toisen miehen lapsille.
Mutta jos nainen on poikkeuksellisen hyvännäköinen, alkaa toki varmaan kiinnostuneita miehiä löytymäään ihan eri tavalla tuohonkin hommaan.
Eli oma suositus: panosta ulkonäköösi, ja koita sillä nostaa arvoasi parisuhdemarkkinoilla.
Olet monin tavoin kuin minä muutama vuosi sitten. Eroina se että olet vähän nuorempi, lapsesi ovat vähän isompia, ja minä olin hyväpalkkaisessa työssä. Muuten aika lailla samanlainen kuvaus kuin mitä olisin voinut itsestäni silloin kirjoittaa.
Tiedostin jo silloin sen, että naisen tärkeimmät ominaisuudet tämän päivän sinkkumarkkinoilla on ulkoisia. Kasvoilleen nyt ei ilman kirurgiaa isoja voi tehdä, mutta hampaat ja ihon voi hoitaa kuntoon jos niissä on jotain. Mutta kropalleen voikin sitten enemmän. Itse treenasin kroppani sellaiseen kuntoon, jossa se ei valtaosalla naisista ole koskaan elämänsä aikana. Treenistä tuli samalla elämäntapa, joka on säilynyt mukana. Ja siis niinhän se oli, että miesten suhteen flaksia kyllä oli. Itse treffailin avoimin mielin siinä mielessä, että kun oma pinkka oli ja on kunnossa, elättäjää ei tarvinnut etsiä vaan sain kyllä perustaa kaikki päätökset ihan sydämelle. Päädyin lopulta yhteen (ihan siis rakastuttiin) itseäni nuoremman lapsettoman miehen kanssa. Olemme eläneet jo kohta kymmenen vuotta ns. erillissuhteessa eli omissa asunnoissa. Mies kyllä viettää aikaa myös mun teinien kanssa tätä nykyä, mutta yhteen muutetaan vasta kunnes teinit lähtee omilleen. Sitä toki jo suunnitellaan.
Kauhean suoraa puhetta ja kaikki ei tykkää, mutta kyllä se monin tavoin ihan niin raadollista on kuin miltä se kuulostaa. Pelaa niillä korteilla mitä sulle on annettu.
Se on vain tapana aina sanoa naisille, joilla on lapsia, että älä mitään miehiä, lapsiisi nyt vaan keskityt, T eri