Miksi et halua mennä naimisiin?
Pelottaako sitoutuminen niin paljon, vai mikä on taustalla?
Kommentit (33)
En tykkää kenestäkään niin paljon, että haluaisin vaivoikseni. Miehillä ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Se ei ole mitään sitoutumista :D
Puolet eroaa ja toisestakin puolesta moni on yhdessä jostain ihme periaatteesta, kärsien.
Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle.
Koska en deittaile. Haluan olla yksin.
En ole yhtä ennalta-arvattava, että vanhempani olisivat voineet jo ennen syntymääni suunnittelemaan elämäni kulun, vaikka niin yrittivätkin tehdä ;)
Sitoutuminen = suhteesta lähteminen tehdään hankalaksi ja kalliiksi, jotta et voisi jättää huonoa kumppania.
Minä otan parisuhteeni mieluummin ilman moisia sitoutumisia, kiitos vain.
Avovaimoni oli jääräpää, joka ei ottanut muiden mielipidettä huomioon. Naimisiin olisi halunnut, mutta tässä asiassa minulla oli viimeinen sana.
Olen elänyt mieheni kanssa avoliitossa 15 vuotta. Naimisiin meno ei muuta mitään. Vanhentunut instituutio muutenkin.
Taloudellinen tilanteeni on parempi ilman avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kenestäkään niin paljon, että haluaisin vaivoikseni. Miehillä ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Sama pätee muhun erona että olen mies eli naisilla ei ole mulle mitään tarjottavaa.
Miksi pitäisi? Eikö ihmiset luota puolisoihinsa tai ole riittävän sitoutuneita jo avoliitossa?
Vierailija kirjoitti:
En ole tavallinen perusmuija.
Jei! Tuut varmaan jätkien kans paremmin toimeen, eiks ni?
En pysty sitoutumaan ja panostamaan parisuhteeseen niin paljon kuin pitäisi, siksi olen mieluummin yksin.
Takana reilu 20 vuoden avoliitto josta kolme lasta joten perhe-elämääkin on eletty, nyt on muun aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavallinen perusmuija.
Jei! Tuut varmaan jätkien kans paremmin toimeen, eiks ni?
Tuut vissiin tyttöjen kans paremmin toimeen, eiks ni?
Vierailija kirjoitti:
En pysty sitoutumaan ja panostamaan parisuhteeseen niin paljon kuin pitäisi, siksi olen mieluummin yksin.
Takana reilu 20 vuoden avoliitto josta kolme lasta joten perhe-elämääkin on eletty, nyt on muun aika.
Porsiminen sitoo enemmän kuin naimisiinmeno, siksi moni nainen tiineeksi hankkiutuukin.
En vaan ole kiinnostunut sitomaan itseäni toiseen ihmiseen avioliitolla. Voin olla pitkässä parisuhteessa ilmankin. Lisäksi jos tulee ero niin ei tarvitse käydä läpi raskasta avioeroprosessia.
Olen naimisissa, mutta en menisi naimisiin enää, jos ero tulisi. Varallisuutta on sen verran ja haluan jättää kaiken omalle jälkeläiselle.
Ei ole oikein mitään syytä, kun en halua lapsia tai edes asua yhdessä kumppanin kanssa.