Koppurat jalat ja sandaalit - hyh
Joka kesä sama ilmiö, sandaalit ja niissä kammottavat kovettumaiset jalat, joiden keltaiset kovettumat ja känsät muistuttavat lähinnä kaviota. Monella myös sieniset kynnet, joiden kynsisienen runnomaa tilaa ei kynsilakka peitä.
Kun ollaan niin kauhean tarkkoja siitä, että karvaa ei kasva missään, laitellaan rakennekynsiä, ripsi- ja hiusjatkeita, luulisi että jalkansa vaivautuisi EDES raspaamaan, mutta ei - muuten ollaan olevinaan niin täydellisiä, mutta paksut kovettumakaviot ja sienikynnet ei haittaa yhtään??????
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:01"]
On sanottu että nykynaisella on 3 työtä: palkkatyö, kotityöt ja ulkonäkötyö.
Itseäni ainakaan ei kiinosta käyttää aikaani ylenmääräiseen puunamiseen. Mielummin käytän vapaa-aikaani mukavasti ja naitin elämästä.
Enkä kyttää muita naisia.
[/quote]
Minä ymmärsin, että tässä on kyse nimenomaan niistä, jotka muuten puleeraa itseään, mutta kovettumat saa olla ja rehottaa. Ei ne kaviojalat varmaan niin kiinnitäkään huomiota jos on muutenkin sellainen ei meikkiä ja karvat saa rehottaa-tyyppinen, mutta kun on tekoripseä tekotukkaa ja meikit, olettaisi että jalatkin olisi edes välttävässä kondiksessa.
Yritän muistaa viikottain öljytä jalat ja laittaa yöksi muovipussit päälle ja aamulla raspata. Tämän neuvon sain lääkäriltäni, kun kerroin ongelmastani. Viikottain kun tuon tekisin, pysyisivät kantapäät jotenkuten kunnossa.
Nyt en ole pariin viikkoon ennen nukkumaanmenoa muistanut öljytemppua ja sen kyllä huomaa.... Olen pahoillani, ei näytä kauniilta ei. Mutta usko pois että kyllä ne kantapäät ovat kipeätkin. Eli kärsin itsekin tästä ongelmasta. Tänä iltana yritän saada kantapäät hoitoon.
Anteeksi. Tiedostan tilanteen. Mutta mun kovettumiin ei ole tänä kesänä auttanut ammattilaisen tekemä jalkahoito, ei kotihoito, ei rasvat eikä mitkään. Kynnet olen lakannut. Sandaalit on ainoat jotka mahtuu jalkaan.
:(
t. Rv 39