Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte jos myyjä sanoo käyttävänsä myymäänsä tuotetta itse?

Vierailija
13.09.2014 |

Siis "mullakin on tällainen ja olen ollut tyytyväinen" -tyyliin. Ajatteletteko, että hän yrittää vain epätoivoisena puhua kauppoja, vai pidättekö uskottavana? Mietin, kun olen joillekin asiakkaille kertonut oikeita ja todellisia kokemuksiani työpaikkani tuotteista, niin kannattaisiko vain pitää leipäläpi kiinni vai jatkaa samaan malliin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tuotteesta. Kyllä mä usein pidän sitä uskottavana. Tosin itsekin teen myyntityötä ja pakko myöntää että joskus hieman valehtelen, tuote ei ole itselläni mutta sen sijaan hyvä ystäväni käyttää ja on ylistänyt maasta tai taivaisiin..helpompi kertoa asiakkaalle se omana kokemuksena. Mutta en siis ikinä täysin huijaa. Jos en tuotetta kovin tunne tai en tykkää niin en mä sitä erityisesti hehkuta.

Vierailija
2/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan (aitoja) henkilökohtaisia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niiin tuotteesta. Esim. jos kyse olisi vaikka ruoka-aineesta ja myyjä osaisi vielä hiukan perustella, niin kyllä se purisi.

Ja yleensähän sitä muutenkin tulee puhuttua sitten muutakin asiaa siitä tuotteesta kuin vain, että "käytän itsekin". Eli siinä jää vähän tilaa asiakkaan muullekin pohdinnalle. Joku kosmetiikka tai shampoot taas on vähän hankalampi juttu, kun ihmisillä on niin erilaisia iho- ja hiustyyppejä.

Vierailija
4/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote voi sopia hänelle, ei välttämättä sinulle.

Vierailija
5/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekauppojen myyjillä tuntuu olevan jokainen vaate kaupasta. Kerran tosin myyjä sanoi, että olisi itse hankkinut ostamani farkut, mutta hänen perseensä ei mahtunut niihin. Vai niin.

Vierailija
6/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Tämä on ensimmäinen koulutustani vastaava työpaikka, ja olen tietysti innoissani. Pitkäaikaisena asiakkaana (harrastustausta) tunsin jo ennestään valikoimaa aika hyvin. Kiva, ettei vilpitöntä innostustani sentään (vielä) ole lytätty. Mitään sellaista en suosittele omalla kokemuksella, mistä ei ole omaa kokemusta. Ja osaan siis kertoa paljon muutakin kuin että itsellänikin on sama tuote.

Vierailija
7/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella tyytyväinen, kun kerran eräs myyjä sanoi käyttävänsä tuotetta itse, mitä olin juuri ostamassa. Sanoi tuotteen olevan huono ja että hän ei itse pystynyt käyttämään sitä ollenkaan, koska ei sopinut vaaleisiin hiuksiin. Hän etsi vähän, siis ehkä n.1e kalliimman tuotteen ja sanoi, että se on parempaa. Olin todella kiitollinen ja kiitin myyjää. :)