Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käydä kaupassa juuri suihkussa käyneenä → hiukset märkinä?

Vierailija
29.07.2014 |

Mä en pystyis menemään. Vähintään pitäisi kuivata ne hiukset.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:35"]

Entinen työkaveri kertoi joskus hihitellen että olivat miehensä kanssa käyneet Prismassa lenkkivaatteissa. Että varmaan ihmiset ihmetteli.. Olin että WTF.

[/quote]uuUUuu...on kyllä olleet rohkeita! Tulee mieleen se Lapinlahden Lintujen sketsi: "...on se HURJA!"

Vierailija
2/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kauppaan ja töihin tukka märkänä mennään reippasti täälläkin :)

En mielelläni föönaa kun mun hiuslaatu ei siitä tykkää, hiukset kuivaa koppuraksi. Talvella vaan on pakko varovasti silloin tällöin kuivatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan..no ok, mutta ei töihin mennä tukka märkänä hyvänen aika!!

Peskää ne hiukset vaikka edellisenä iltana ja aamulla vain suihku. Pitää ne vaatteetkin olla töissä siistit ja KUIVAT, niin miksei sitten hiukset..? Ei hyvää päivää.......  Stokkan kassatyttö ja Osuuspankin työntekijä asiakaspalvelussa hiukset märkinä? Oikeastiko ihan ok?

Vierailija
4/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:28"]Kauppaan..no ok, mutta ei töihin mennä tukka märkänä hyvänen aika!!

Peskää ne hiukset vaikka edellisenä iltana ja aamulla vain suihku. Pitää ne vaatteetkin olla töissä siistit ja KUIVAT, niin miksei sitten hiukset..? Ei hyvää päivää.......  Stokkan kassatyttö ja Osuuspankin työntekijä asiakaspalvelussa hiukset märkinä? Oikeastiko ihan ok?

[/quote]

Törppö.

Vierailija
5/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän lähden joka paikkaan hiukset märkinä, en käytä juuri koskaan kuivaajaa. Jos ei hiukset ehdi matkan aikana kuivua, niin sitten olen töissä, koulussa, bussissa, kaupassa, lentokoneessa ja jopa treffeillä hiukset vähän kosteina. Eipä ole tullut mieleenkään että Se jotakuta haittaisi. Kuulun tosin myös siihen ihmisryhmään joka on ihan tarpeeksi nätti ilman meikkiäkin (kaikki kuuluu).

Vierailija
6/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, viimeksi tänään tein niin. Hiukseni ei ole koskaan auki, joten ihan sama onko ne märät vai kuivat.

Vierailija
7/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käydä, mutta en usein sitä harrasta. Mutta esim. joskus salin jälkeen pesen salilla hiukset niin pitäähän sitä sit ruokakaupalla käydä märässä tukassa.

Vierailija
8/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:28"]Kauppaan..no ok, mutta ei töihin mennä tukka märkänä hyvänen aika!!

[/quote]

Törppö.

[/quote]

Ehkä olen sitten törppö, mutta en halua nähdä sinun märkinä valuvia hiuksiasi asioidessani kaupassa tai toimistoissa. Hyvin törppöä :)

Vierailija
9/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:52"]

En. Kuivaisin hiukset, ja vähän meikkiä. JOku roti sentäs ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan.

[/quote]

Öh, mua ei kyllä hetkauta pätkääkään ootko meikissä tai ilman, märissä tai kuivissa hiuksissa. Kunnioitus muita ihmisä kohtaan :)) juupa juu. Kyl se on sun oma pääs joka sen estää ja ajatus siitä mitä muut ajatelee. Tiedoks, me ei ajatella mitään eikä loukkaannuta vaikka kulkisit märissä hiuksissa, maikittä ja verkkareissa kaupassa.

Vierailija
10/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toimistotyö,eikä käy asiakkaita. Olen usein pessyt hiukset aamulla ja laittanut märät hiukset vain ponnarille tai nutturalle. Olen jäynyt kaupassa uimarannan jälkeen uimapuku päällä ja pyyhe vyötärölle kiedottuna. Olikohan crocsit jalassa. Jos perheen kanssa mennää rannalle en ota edes käsilaukkua,meikkipussia tms mukaan. Avaimet riittää. Kuinka monta sydäbkohtausta aiheutin? Hoko poliisit vja sossu kolkuttelee ovea?

Vierailija
11/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Törppö.

[/quote]

Ehkä olen sitten törppö, mutta en halua nähdä sinun märkinä valuvia hiuksiasi asioidessani kaupassa tai toimistoissa. Hyvin törppöä :)

[/quote]

Voit vaikka kaupassa asioidessasi katsella tuotevalikoimaa tai kauppalappuasi, eikä muiden asiakkaiden hiuskuontaloa.

Vierailija
12/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut jopa omissa häissäni. Sellainen tiukka ballerina kyttyrä märkiin hiuksiin ja koristeeksi runsaasti oikeita kukkia. Kesti hyvin kun kuivui muotoonsa. Eli kehutaan kyllä lähteä kauppaankin. Mutta vaatii pitkän tukan ja sellaiset kasvot, että tiukasti taakse vedetty hiukset näyttää hyvältä.

Vierailija
13/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, etenkin näin kesäkuumalla. Tukkahan on jo melkein kuivakin kauppaan asti päästessä.

Vierailija
14/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.olen suihkunraikkaana kauneimmillani.

Vierailija
15/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kaupassa yömekko päällä ilman alushousuja ja tukka märkänä suihkun takia. So what

Vierailija
16/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:12"]kehtaisin, on ollut pakko.

Mutta vielä useimmin olen käynyt hikisen treenin jälkeen naama punaisena hiestä valuen, toinen meikattu kulmakarvakin oli kerran oli  hien mukana hävinnyt.

[/quote]

:`D

On siinä varmaan ollut näky.

[/quote]

Kukaan ei jaksa kaupassa katsella kenenkään kulmakarvoja ja hiuksia.

Vierailija
17/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kasvattanut pitkää tukkaani 20 vuotta. Se on paksu ja hyväkuntoinen ja saan siitä pari kertaa viikossa kehuja ja ihasteluja täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Aikoinaan hiukseni olivat ohuet eivätkä kasvaneet mutta hyvällä hoidolla hiuksistani on tullut upeat, vaikka itse sanonkin.

Yksi hiusteni salaisuus on se että en käytä kuumalaitteita kuten fööniä tai rautaa kuin pari kertaa vuodessa. Monilla föönin suurkuluttajilla on vuosien käytön jälkeen hyvin ohut tukka. Mieluummin kuljen tukka märkänä salin tai uimahallin jälkeen kaupassa kuin hommaan föönaamalla ohuen huonokuntoisen tukan. Ennen uimahallia tai parin tunnin treeniä ei voi aina käydä kaupassa jos vaikka ostaa pakastemarjoja, silloin on pakko mennä treenin jälkeen. Kerran eräs ohuthiuksinen salituttavani vittuili mulle kun lähdin salilta suihkun jälkeen ilman föönausta. Nii-in.

Itse olen aina tähdännyt ulkonäön hoidossa pitkäkestoiseen kauneuteen, siihen miltä näytän vielä vuosien päästä. Siksi en suosi ulkonäköä lyhytaikaisesti parantaviin mutta pitkällä kestolla tuhoaviin ratkaisuihin kuten auringonottoon tai rasvattomiin dietteihin tai tukan rasittamiseen myrkyillä tai kuumalaitteilla tai silikonilla. Nyt olen 40-v, ja olen kyllä tyytyväinen ratkaisuihini kun vertaan itseäni ystäviini jotka jo parikymppisinä aloittivat fööni-suoristusrauta-auringonotto -rumbansa ja ovat vältelleet rasvojen syöntiä dieteillänsä.

tässä siis vinkkini upeaan tukkaan: -ei silikonituotteita, mieluiten luomushampoo ja hoitsikka, ei muotoilutuotteita

- ei kuumalaitteita, ei hankausta, kohtele kuin silkkiä

-terveellinen ravinto, runsaasti hyvälaatuista rasvaa

Muutenkin uskon että kauneus ja naisellisuus tulee syvemmältä kuin silotetusta ulkokuoresta.

Vierailija
18/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???

[/quote]

Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/

Ap

[/quote]

Kuinka monta vataantullutta shoppailijaa muistat itse viime reissultasi?

Vierailija
19/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ja näin kesähelteillä se on ihan joka päiväistä. En ikinä kuivata hiuksia vaan annan niitteen kuivua itsestään. Talvella ja kylmään aikaan pesen hiukset illalla, niin ovat aamulla kuivat.

Vierailija
20/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:47"]

Kävin viime viikollaki xD ja näillä keleillä menee uimisen piikkiinki ihan hyvin. Oon kyl kassal ite töis ja jos joku tulee siihe suihkun raikkaana tukka märkänä niin eka oon kyl sillee hmm kivat hiukset mut sit ne ei sentää haise pahalle niiku jotku asiakkaat että pointsit siitä. Ihmisten pitäis muutenki murehtii vähän vähemmän mitä muut ajattelee!

[/quote]

Ajateletko oikeesti märistä hiuksista noin "hmm". Ei uskois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi