Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käydä kaupassa juuri suihkussa käyneenä → hiukset märkinä?

Vierailija
29.07.2014 |

Mä en pystyis menemään. Vähintään pitäisi kuivata ne hiukset.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri kertoi joskus hihitellen että olivat miehensä kanssa käyneet Prismassa lenkkivaatteissa. Että varmaan ihmiset ihmetteli.. Olin että WTF.

Vierailija
22/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Miksi en kehtaisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen käynytkin.

Olen käynyt myös risaisissa likaisissa metsäkamppeissa kun on metsäpäivän jälkeen pitänyt hakea äkkiä jotain kaupasta. Ja kas kummaa sain ostettua leipää ym. tarpeellista sellaisissakin kamppeissa.

Vierailija
24/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Tosin näillä keleillä tukka kerkee kuivumaan jo sinne kauppaan kävellessä. Talvella toki odotan tukan kuivumista

Vierailija
25/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???

[/quote]

Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/

Ap

Vierailija
26/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pystyisin, mutta vältän sitä, lähinnä lähi-Siwassa olen käynyt. Pyrin olemaan suht siisti kun lähden ulos

Vierailija
27/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa kyllä, kauemmas en lähtisi

Vierailija
28/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vaikka tuttuja tulisi vastaan.

Ap

Vierailija
29/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ootte te kyllä. Mä käyn kaupassa esim uintireissun jälkeen, päällä uikkarit ja caprit, hiukset märkänä. Ja ei kyllä kukaan ole ihmetellyt. Mutta mä nyt käyn vaunulenkillä pinkit feikkicrocsit jalassa joten taidan olla vaan tosi out.

Vierailija
30/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä epäsiistiä mennä suihkunraikkaana hiukset kosteana kauppaan. ;-)

Vierailija
31/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin muksujen kanssa uimassa ja sen jälkeen kaupassa. Olisko pitänyt ensin mennä kauppaan ja jättää ostokset tulikuumaan autoon, ettei vaan kukaan näe minua tukka märkänä (tosin tällä helteellä se on hikinen muutenkin...)? No, ei sen puoleen, olen käynyt kaupassa myös hikisenä treenin jälkeen, ilman rintsikoita, crockseissa, ... Jos joku musta jotain kaiken tän perusteella ajattelee niin ei ole minun murhe.

Vierailija
32/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käyn, jopa töissä niin.

Vierailija
33/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin käynyt. Puhdashan siinä on. Aina parempi puhtaana kuin se viereinen siinä kassajonossa, joka ei pariin päivään vettä lähelle päässytkään.

Vierailija
34/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Onneksi ei ole koskaan tullut tilannetta, että pitäisi. Osaan suunnitella menemiseni niin, ettei tule kiirettä lähteä märillä hiuksilla minnekään. Toisekseen saan hiukset kuivaimella parissa minuutissa kuntoon.

Vierailija
35/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina märillä hiuksilla ulos, mielestäni se on ihan normaalia. Sehän on vaan vettä joka kyllä kuivuu. Ihan sama näänkö tuttuja.

Vierailija
36/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikollaki xD ja näillä keleillä menee uimisen piikkiinki ihan hyvin. Oon kyl kassal ite töis ja jos joku tulee siihe suihkun raikkaana tukka märkänä niin eka oon kyl sillee hmm kivat hiukset mut sit ne ei sentää haise pahalle niiku jotku asiakkaat että pointsit siitä. Ihmisten pitäis muutenki murehtii vähän vähemmän mitä muut ajattelee!

Vierailija
37/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:46"]Käytiin muksujen kanssa uimassa ja sen jälkeen kaupassa. Olisko pitänyt ensin mennä kauppaan ja jättää ostokset tulikuumaan autoon, ettei vaan kukaan näe minua tukka märkänä (tosin tällä helteellä se on hikinen muutenkin...)? No, ei sen puoleen, olen käynyt kaupassa myös hikisenä treenin jälkeen, ilman rintsikoita, crockseissa, ... Jos joku musta jotain kaiken tän perusteella ajattelee niin ei ole minun murhe.

[/quote]

Ilman rintsikoita? :-O

Vierailija
38/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???

[/quote]

Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/

Ap

[/quote]

On sinulla vaikea elämä, jos annat tuntemattomien ihmisten kuvitteellisten mielipiteiden rajoittaa elämääsi niin paljon, että jopa kaupassa käyminen on vaikeaa.

Vierailija
39/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:46"]Usein käyn, jopa töissä niin.

[/quote]

Missä töissä voi olla märissä hiuksissa?

Vierailija
40/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän näitä märkähius-tyyppejä liikkuu? En ole elämäni aikana (40+v.) montaa nähnyt.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi