Kehtaisitko käydä kaupassa juuri suihkussa käyneenä → hiukset märkinä?
Mä en pystyis menemään. Vähintään pitäisi kuivata ne hiukset.
Kommentit (81)
Jep, olen käynytkin.
Olen käynyt myös risaisissa likaisissa metsäkamppeissa kun on metsäpäivän jälkeen pitänyt hakea äkkiä jotain kaupasta. Ja kas kummaa sain ostettua leipää ym. tarpeellista sellaisissakin kamppeissa.
Olen käynyt. Tosin näillä keleillä tukka kerkee kuivumaan jo sinne kauppaan kävellessä. Talvella toki odotan tukan kuivumista
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???
[/quote]
Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/
Ap
Periaatteessa pystyisin, mutta vältän sitä, lähinnä lähi-Siwassa olen käynyt. Pyrin olemaan suht siisti kun lähden ulos
Lähikaupassa kyllä, kauemmas en lähtisi
Ja jos vaikka tuttuja tulisi vastaan.
Ap
Ööö ootte te kyllä. Mä käyn kaupassa esim uintireissun jälkeen, päällä uikkarit ja caprit, hiukset märkänä. Ja ei kyllä kukaan ole ihmetellyt. Mutta mä nyt käyn vaunulenkillä pinkit feikkicrocsit jalassa joten taidan olla vaan tosi out.
On se kyllä epäsiistiä mennä suihkunraikkaana hiukset kosteana kauppaan. ;-)
Käytiin muksujen kanssa uimassa ja sen jälkeen kaupassa. Olisko pitänyt ensin mennä kauppaan ja jättää ostokset tulikuumaan autoon, ettei vaan kukaan näe minua tukka märkänä (tosin tällä helteellä se on hikinen muutenkin...)? No, ei sen puoleen, olen käynyt kaupassa myös hikisenä treenin jälkeen, ilman rintsikoita, crockseissa, ... Jos joku musta jotain kaiken tän perusteella ajattelee niin ei ole minun murhe.
Olen todellakin käynyt. Puhdashan siinä on. Aina parempi puhtaana kuin se viereinen siinä kassajonossa, joka ei pariin päivään vettä lähelle päässytkään.
En todellakaan. Onneksi ei ole koskaan tullut tilannetta, että pitäisi. Osaan suunnitella menemiseni niin, ettei tule kiirettä lähteä märillä hiuksilla minnekään. Toisekseen saan hiukset kuivaimella parissa minuutissa kuntoon.
Menen aina märillä hiuksilla ulos, mielestäni se on ihan normaalia. Sehän on vaan vettä joka kyllä kuivuu. Ihan sama näänkö tuttuja.
Kävin viime viikollaki xD ja näillä keleillä menee uimisen piikkiinki ihan hyvin. Oon kyl kassal ite töis ja jos joku tulee siihe suihkun raikkaana tukka märkänä niin eka oon kyl sillee hmm kivat hiukset mut sit ne ei sentää haise pahalle niiku jotku asiakkaat että pointsit siitä. Ihmisten pitäis muutenki murehtii vähän vähemmän mitä muut ajattelee!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:46"]Käytiin muksujen kanssa uimassa ja sen jälkeen kaupassa. Olisko pitänyt ensin mennä kauppaan ja jättää ostokset tulikuumaan autoon, ettei vaan kukaan näe minua tukka märkänä (tosin tällä helteellä se on hikinen muutenkin...)? No, ei sen puoleen, olen käynyt kaupassa myös hikisenä treenin jälkeen, ilman rintsikoita, crockseissa, ... Jos joku musta jotain kaiken tän perusteella ajattelee niin ei ole minun murhe.
[/quote]
Ilman rintsikoita? :-O
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???
[/quote]
Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/
Ap
[/quote]
On sinulla vaikea elämä, jos annat tuntemattomien ihmisten kuvitteellisten mielipiteiden rajoittaa elämääsi niin paljon, että jopa kaupassa käyminen on vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:46"]Usein käyn, jopa töissä niin.
[/quote]
Missä töissä voi olla märissä hiuksissa?
Missäköhän näitä märkähius-tyyppejä liikkuu? En ole elämäni aikana (40+v.) montaa nähnyt.
14
Entinen työkaveri kertoi joskus hihitellen että olivat miehensä kanssa käyneet Prismassa lenkkivaatteissa. Että varmaan ihmiset ihmetteli.. Olin että WTF.