Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käydä kaupassa juuri suihkussa käyneenä → hiukset märkinä?

Vierailija
29.07.2014 |

Mä en pystyis menemään. Vähintään pitäisi kuivata ne hiukset.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Käyn kaupassa hiukset märkänä, mikäli tarvis. Rakennustyömaalta olen mennyt kauppaan hikisenä ja maalisilla (jopa hieman rikkinäisillä) vaatteilla. Lähikaupassa (mm. Tammiston Citymarket) olen käynyt pikaisesti pyjaman housut ja crocsit jalassa. Minulle ei ole mitään väliä sillä, mitä tuntemattomat ihmiset minusta ajattelevat.

Vierailija
62/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no totta. Mulla onkin kauniit hiukset ja olen muutenkin kaunis, suihkunraikkaana, tukka märkänä. Ohut,lyhyt luihuke olis kyllä järkkyy märkänä. Ei kai sen kuivaamisessa kovin kauan sit aikaa edes mene. Joten ymmärrän huonotukkaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule äkkiseltään mieleen montakaan paikkaa tai tilannetta, jossa joskus en olisi ollut tukka märkänä. :D Kaupassa nyt vaikka kuinka usein, töissä, kaupungilla, joskus baarissakin. Hienommissa juhlissa en, niihin täytyy tietysti tälläytyä. Miksi ne märät hiukset on niin kamalat? Kuivuuhan ne siinä pikkuhiljaa. 

Vierailija
64/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:12"]kehtaisin, on ollut pakko.

Mutta vielä useimmin olen käynyt hikisen treenin jälkeen naama punaisena hiestä valuen, toinen meikattu kulmakarvakin oli kerran oli  hien mukana hävinnyt.

[/quote]

:`D

On siinä varmaan ollut näky.

Vierailija
65/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:10"]

En oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä kaupassa käynti on jotenkin niin spesiaalia, että sitä varten pitäisi oikein panostaa. 

[/quote]Koska nämä hygienian seireenit menettäisivät rutiininsa ja identiteettinsä, mikäli he joskus joutuisivat kakan ja ihmisyyden kanssa tekemisiin - siis mahdollisimman hajuttomia, mauttomia kuoria. Pelkäävät sitä toista - mädänhajuista - puolta elämästä. Tai ehkä jokin sairas etiketti on luonut heidät ja heidän vanhempansa?

Vierailija
66/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:12"]kehtaisin, on ollut pakko.

Mutta vielä useimmin olen käynyt hikisen treenin jälkeen naama punaisena hiestä valuen, toinen meikattu kulmakarvakin oli kerran oli  hien mukana hävinnyt.

[/quote]

:`D

On siinä varmaan ollut näky.

[/quote]

Mä oon ollu jopa baarissa salivaatteissa, suoraan salilta! OMG!!!! (eri vastaaja)

Mikä näiden aloittajien keski-ikä oikein mahtaa olla? 15? Ei hätää, kyllä se ikä tuo sitä itsevarmuutta :).

Vierailija
67/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 jatkaa: ai niin, tuo mitä 43 sanoi muistutti minua, että olen myös monet kerrat lähtenyt baariin tai juhliin tukka vielä märkänä. Minulla on nimittäin sellainen tukka, että parhaat kampaukset saa kosteaan tukkaan - paksu ja kihartuva. Eli pesen, pyyhekuivaan, annan hetken kuivua, sitten kampaan. Hitaasti kuivuvana tukkani on usein vielä alkuillan ajan kostea, mutta ei sitä siinä vaiheessa enää juuri näe. En tätä ehkä ihan hienoimpiin juhliin tekisi, ellei aikataulujen vuoksi ole ihan pakko, mutta kaikkiin muihin tilanteisiin on toiminut hyvin.

Vierailija
68/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen aika usein töissä hiukset märkinä. Jos hiukset on likaiset ja tulen pyörällä töihin, niin käyn suihkussa ja vaihdan työvaatteet vasta työpaikan pukkarissa. Voi ne hiukset siellä kuivatakin, mutta en välttämättä jaksa, jos ei satu heti aamusta olemaan jotain palaveria. Yleensäkin annan hiuksien kuivua itsestään, mulla on paksut hiukset ja hyvällä leikkauksella ne kuivuu itsestään ihan nättiin muotoon, ei ollenkaan lättänään. Pysyy paremmassa kunnossakin, kun ei koko ajan föönaa.  

IT-alalla asiantuntijahommissa. Ei täällä ketään kiinnosta, miten mun tukka on vaan se, mitä saan aikaan. 

Vierailija
69/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt monta kertaa. Mitä sitten? Ainakin oon puhdas :)

Vierailija
70/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:35"]Totta kai. Miksi en kehtaisi???

[/quote]

Epäsiistin näköistä ja tukka länässä. :-/

Ap

[/quote]

Ei mulla ainakaan ole mitenkään länässä, kyllä mä esikuivaan pyyhkeellä. mieheltä terkkuja, että nainen märässä tukassa on seksikäs :P

Vierailija
71/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä voi. Konttorihommia julkisella puolella. Olen lähes joka aamu tullut töihin hiukset märkinä. Ketä se häiritsee? Ei minusta märkä tukka ole sen "rumempi" kuin epäonnistunut värjäys tai kunnon juurikasvu.

Vierailija
72/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kosteat ja kihartavat hiukset ovat varsin kauniit.

Vierailija
73/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan uimastakin olen mennyt kauppaan, ei ollut edes puhtaassa vedessä uitetut hiukset.

Paksut ja pitkät hiukseni vaativat kuivumiseen 2-3 tuntia, en todellakaan jää odottelemaan suihkun jälkeen hiusten kuivumista, kun näillä helteillä olen käynyt vähintään 2 kertaa päivässä suihkussa.

Vierailija
74/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen mennyt, salilta suihkun kautta kauppaan tai aamutreenin jälkeen töihin. Parempi suihkun kautta kuin hikisenä, vai?

Vierailija
75/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käydä kaupassa ihan minkälaisena tahansa. Ei se ole mikään näyttäytymispaikka. Joskus olen mennyt jopa hiusnaamio päässä. Päälle vaan huivi ja hyvin kehtaa :)

Vierailija
76/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin auihkun raikkaana kuin likaisena

Vierailija
77/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:32"]

Mä en pystyis menemään. Vähintään pitäisi kuivata ne hiukset.

[/quote]

Tietysti kehtaan,ei se eole salaisuus että pesen hiuksiani :)

Vierailija
78/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, koska hiukset on niin kiharat, että kuivuessaan alkavat pörhistellä sekopäisesti.

Vierailija
79/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:41"]

Ja jos vaikka tuttuja tulisi vastaan.

Ap

[/quote]

Entäs sitten? Ei pesulla käymisessä ole mitään häpeällistä.

Vierailija
80/81 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi miespuolinen lääkäri tulee usein aamulla märillä hiuksilla (lyhyehköt, paksut) töihin. Ekaa kertaa kun näin tämän, mietin vain hiljaa mielessäni, että onpa ihan sairaan rasvainen tukka........ Kummasti se näytti puhtaammalta parin potilaan jälkeen kuivuttuaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme