Milloin olet itkenyt viimeksi?
Kommentit (41)
Tänään klo 15. Mies.
Itkin salaa yksin, kun mieleeni tuli flashbackina veljeni, joka teki itsarin aikoinaan.
Sunnuntaina lapseni haudalla. Lapseni kuoli jo neljä vuotta sitten. Olen nainen.
Eilen, velkaneuvojan luona. Ja olen nainen
Noin puoli tuntia sitten. Ahdistaa tekemättömät työt, mutta en pysty aloittamaan mistään. Joka päivä tehtävälista pitenee. Olen nainen.
Sunnuntai-iltana loman loppumista ja sen saman vanhan oravanpyörän käynnistymistä.
Siintä on jo useita vuosia, ei oikeastaan ole tapahtunut mitään edes mistä olisi syytä itkeä.
Kun kokeilin vaimoni alapäätä synnytyksen jälkeen.
Nainen ja juuri äsken. olen vaan niin väsynyt vauva-arkeen. Jotenkin maailmalla tällä hetkellä muutenkin kauhean kaoottinen tilanne ja ahdistaa kaikki.
Eilen. Rakasteltuani kokonaisvaltaisesti mieheni kanssa, orgasminhetkellä tunnelatauksen purkaus oli niin suuri.
Mä en itke koskaan, mä en ees muista millon viimeks itkin :/
joskus 2006, sertraliini toiminut hyvin?
Varmaan melkein kuukaus sitten. Itkin tuoretta eroani. Nainen.
Aamulla. Olen nainen. Itken joka päivä tai ainakin lähes joka päivä.
Eilen aamulla. Murehdin läheistä nuorta miestä, jolla on näennäisesti asiat erinomaisesti, mutta on välillä kovin onneton. Turhauttavaa, kun tuntuu, etten voi riittävästi auttaa. Olen nainen
Jaa-a... Viime vuonna itkin aika paljonkin, mut olenko itkeny tänä vuonna... En muista. Nainen olen.
Eilen hieman. Ahdisti maanantai ja uusi työviikko ja jokunen muukin asia.
Tänään raha-asioista. Olen nainen.