Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies lyö nyrkillä seinään reiän?

Vierailija
29.07.2014 |

Huomasin tuttavaperheen luona kyläillessä huoneen seinässä reiän. Saunassa ohimennen kysäisin tästä rouvalta, joka vähätteli "mies vähän suutahti, on niin äkkipikainen. Onneksi ei meitä lyö vaan purkaa vihansa muualle."

Onko tämä normaalia käytöstä? Meillä kun suututaan, niin saatetaan toki huutaa pää punaisena, mutta kyllä mielestäni vihaansa pitää jotenkin pystyä hallitsemaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt kyllä ihan tyhmiä vastauksia

Itse olen erittäin rauhallinen mies, enkä ikinä ole tapellut tai haastanut riitaa kenenkän kanssa. Joskus kuitenkin esimerkiksi puhelimessa alkaa vituttamaan niin paljon, että yhden kännykän olen heittänyt seinään, sillä se oli ainoa esine mihin voin sillä sekunnilla purkaa vitutuksen. Sekunnin päästä se jo harmitti. Olen myös tiiliseinään kiskaissut puhelimessa puhumisen jälkeen. En silti ole väkivaltainen ihminen missään tapauksessa.

Jos olisi nyrkkeilysäkki, niin mielummin sitä tietysti olisin lyönyt. Pointti on se, että joskus vain joku asia voi alkaa vituttaa aivan suunnattomasti, ja jotenkin se höyry voi päästä pihalle. En näe, että puhelimen seinään paiskaaminen tai nyrkillä pöytään/seinään mäjäyttäminen kertoo juurikaan ihmisen väkivaltaisuudesta.

Vierailija
42/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Meille oli jo luvattu keikka ja sitten ei päästykään. Vitutti niin paljon, meni vähän muutakin paskaksi siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:08"]

WT

[/quote]

No tätä minäkin ajattelin...

Vierailija
44/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni löi. Se aukaisi silmät. Luojan kiitos tajusin erota.

Vierailija
45/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:28"]

Sellainen, joka raivoaa, eikä kylene hillitsemään itseään, saati puhumalla YRITTÄÄ selvittää asioita.  Väkivalta, oli kohteena sitten seinä, vaimo tai vaikka pöydällä olleet tavarat, on  A I N A  väärin!!! Kenenkään ei pidä sietää sitä, että toinen rikkoo tavaroita, kotia tai pahimmoillaan toisen ihmisen! Sellaiset ihmiset pitäisi kaikki saattaa pakkoterapiaan, jossa kaivaisivat ulos sen, mikä siellä sisuksissa jäytää ja aiheuttaa tuollaisia oireita!

FIKSU MIES EI KÄYTÄ VÄKIVALTAA!!! Ei seiniin, ei tavaroihin, ei ihmisiin! Fiksu mies hillitsee itsensä ja koettaa keskustelemalla ja NEUVOTTELEMALLA ratkaista ongelmiaan. Vaan eihän tuollainen k-pää halua ja kykene neuvottelemaan fiksun naisen kanssa, sehän olis sama kuin antaisi suosiolla naiselle periksi, vai?! Siksi pitää nyrkit ottaa avuksi!

[/quote]

1. Kommenttisi perusteella et ole fiksu nainen. 2. Naiset eivät joskus tajua, miten paljon he ärsyttävät miehiä. Jos luulet, että voit sanoa mitä tahansa miehellesi koska olet "vihainen", olet hyödytön idiootti ja ansaitsen raivarin saavan miehen.

[/quote] Voi p, yläpeukutin vahingossa tätä ja koska olen läppärillä, antoi jostain syystä tupla-yläpeukut. Järkyttävä kirjoitus, jota en todellakaan olisi yläpeukuttanut. 

Jokainen on ITSE vastuussa tunnereaktioistaan ja toiminnastaan. Sama juttu kuin sanoisi väkivallan / raiskauksen uhrin olevan itse syyllinen kohteluunsa, koska "kerjäsi sitä.#

Vierailija
46/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:54"]

Aivan käsittämättömiä vastauksia. Että on ihan hyväksyttävää raivostua niin, että vetää seinät paskaksi?

Mä elin tuollaisen ihmisen kanssa. Milloin oli seinät, milloin ovet täynnä reikiä. Niistä meni läpi nyrkki tai kattila tai jotain muuta, mikä sattui käteen osumaan. Meni rikki puhelimet, kaukosäätimet, astiat, kaikki. Pikkuhiljaa ei enää sekään riittänyt raivon purkamiseen, seuraavaksi mua roikutettiin porraskaiteella, tönittiin pitkin seiniä, pideltiin kiinni kurkusta. Mutta hei, eihän se nyt mitään väkivaltaa ollut, kun ei suoranaisesti lyöty nyrkillä.

Mua oksettaa ihmiset, joiden mielestä on ok suuttuessaan hajottaa paikkoja. Se ei ole mitään muuta kuin kusipäisyyttä ja mielisairautta. Jos seurustelukumppanini tekisi jotain tuollaista yhdenkin kerran, se olisi jutun loppu siihen paikkaan. Fiksut ja tasapainoiset ihmiset hoitavat tunnemyrskynsä ihan jollain muulla tavalla, kuin väkivallalla.

[/quote]

Totta. Mulla on tapana naiskennella ympäriinsä. Se pitää kotihuolet perspektiivissä ja jaksan hymyillä arjen keskellä. Johonkin ne paineet on purettava, ja mielestäni sivistynyt ihminen purkaa paineensa juuri niin kuin minä.

Vierailija
47/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Raisa Cacciatore kehottaa opettamaan lasta purkamaan pahimmat kiukkunsa esim. tyynyä heittämällä. Mikä tällaisessa on ihmeellistä? Itsellä ollut kaksikin seinää lyönyttä miestä, en pidä ihmeellisenä. Tosin ohjaisin lyömään vaikka säkkiä.

Psykologian silmissä ihminen on luonnostaan aggressiivinen, kysymys on ainoastaan, miten sen saa purettua muita vahingoittamatta. Nykyään vain kammoksutaan kaikkea väkivaltaan viittaavaankaan.

Ja ei, en tässä puollustele väkivaltaisuutta toista IHMISTÄ kohtaan, vaan nimenomaan ohjaan siitä pois.

Vierailija
48/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aika turhautunut mies, pari kertaa olen itse seinään nyrkillä lyönyt tässä elämässä. Olen rauhallinen mies, enkä yleensä suutu koskaan, mutta sitä ei vain jotkut ihmiset ymmärrä että ihmisillä on myös se lopullinen katkeamispiste. Jotkut naiset eivät vain ymmärrä lopettaa, he jatkavat niinkauan kunnes hermot menee ja sitten silmät lautasina hämmästelevät viattomina enkeleinä, että miten se nyt hermonsa menetti ja enhän minä viaton enkeli tehnyt mitään ja onpas se mies kauhean agressiivinen.

Eli syy on aina miehessä, jos hän ei tuntevana ihmisenä kestä loputtomasti henkistä väkivaltaa, haukkumista, naisella ei tietenkään ole mitään osaa eikä arpaa siihen miehen lopulliseen hermojen menettämiseen.

Nykyään lähden ulos, paiskaan oven mennessä ja tulen takaisin sitten kun tulen. Soitan yleensä puhelimella ja jos nainen ei vieläkään ymmärrä lopettaa, niin en tule kotiin niin pitkään kunnes hän tajuaa ja jos homma jatkuu loputtomiin otan eron, niinkuin yhden naisen kohdalla tein. Minun ei miehenä tarvitse sietää henkistä väkivaltaa loputtomiin, kuten ei yhdenkään naisen sitä tarvitse sietää.

Vierailija
49/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös syyllistynyt samaan. Vaimo oli nimissäni olevalla autolla saanut 3 parkkisakkoa, eikä puhunut minulle mitään. Piilotti myös kaikki perintään menneet kirjeet. Siinä oli sitten ihan päivistä kiinni luottotietojen menetys. Suutuin niin vitusti että laitoin TÄYSIN atomeiksi n.5 metriä leveän väliseinän joka oli makkarin ja olohuoneen välillä. Mikä hulluinta tämän jälkeen harrastimme niin raivokasta seksiä että vieläkin muistelen sitä lämmöllä vaikkakin olen toisen naisen kanssa naimisissa :)

Vierailija
50/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun yksin niin ei ole ketään näkemässä raivokohtauksiani! :)

Vierailija
51/51 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:37"]

Huomasin tuttavaperheen luona kyläillessä huoneen seinässä reiän. Saunassa ohimennen kysäisin tästä rouvalta, joka vähätteli "mies vähän suutahti, on niin äkkipikainen. Onneksi ei meitä lyö vaan purkaa vihansa muualle."

Onko tämä normaalia käytöstä? Meillä kun suututaan, niin saatetaan toki huutaa pää punaisena, mutta kyllä mielestäni vihaansa pitää jotenkin pystyä hallitsemaan.

[/quote]

Hallitsee perhettään pelolla. Lyö seinään reiän näyttääkseen millaista vahinkoa olisi voinut tulla kohdalle sattuvalle ihmiselle. Varsin epätervettä touhua. Miten itse suhtautuisit naiseen, joka suuttuessaan heittelee keittiön kaapista arkiastiat ikkunan läpi pihalle? Kustannukset korjauksista suunnilleen samat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi