Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies lyö nyrkillä seinään reiän?

Vierailija
29.07.2014 |

Huomasin tuttavaperheen luona kyläillessä huoneen seinässä reiän. Saunassa ohimennen kysäisin tästä rouvalta, joka vähätteli "mies vähän suutahti, on niin äkkipikainen. Onneksi ei meitä lyö vaan purkaa vihansa muualle."

Onko tämä normaalia käytöstä? Meillä kun suututaan, niin saatetaan toki huutaa pää punaisena, mutta kyllä mielestäni vihaansa pitää jotenkin pystyä hallitsemaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ja normaalia, noh, tavanomaista siellä täällä joissakin talouksissa. Parempihan se noin on kuin että perheenjäseniä mäntätään. Mikä sekin, valitettavasti, on suht tavanomaista aika monessakin huushollissa.

Vierailija
2/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun gyprocciseinät ottaa osumaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus pelkkään otsikkoon: väkivahva?

Vierailija
4/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen seinään sattunut. Parempi noin purkaa. 

Vierailija
5/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti, ei ole minun tarvinnut seiniä hakata ja sitten jos on pakko, niin mieluummin tiiliseinään

Vierailija
6/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin löin 18v kerran seinään kun olin riidoissa vanhempien kanssa, oli jotain lastulevyä ja meni läpi kuin vahingossa. 

Vierailija
7/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:43"]

Tätä se on kun gyprocciseinät ottaa osumaa :(

[/quote]

Mitenkäs tämä nyt liittyi asiaan?

Vierailija
8/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millanen? Mielenvikainen.

Vierailija
9/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on liikaa stressiä. Estot karsiutuvat pois, kun joutuu tarpeeksi pitkään kestämään stressiä ja sitten alkaa helpommin pienistäkin asioista reagoida voimakkaasti. Mielestäni ei mitenkään tavatonta. Jos on betoniseinään lyönyt reiän, niin on kyseessä vihainen Hulk.

Vierailija
10/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
11/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mielenvikainen. Jos mua oikein alkaa vituttamaan niin saatanpa liipaistakin siihen seinään nyrkillä. Itte sen kuitenkin korjaan ja oma on nyrkkini. Mä nyt ymmärrä mikä siinä on niin mielenvikaista.

Vierailija
12/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vihan hallintaa on purkaa se toiseen huutamalla pää punaisena? Seinän saa korjattua, mutta sanoja ei voi vetää takaisin.

Vierailija
13/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ex-avomiestä, muuten ihan hyviä tyyppejä tai ainakin niin luulin, kunnes jonain päivänä hermostuivat jollekin sarkastiselle kommentilleni ja löivät seinään (sen sijaan että minua lättyyn vaikka tiedän että isku oli tarkoitettu minulle!) Näissä seinäänllyöntitapauksissa oli kuitenkin viisi vuotta aikaeroa, ja muuten ihan eri tyyppiset persoonat kyseessä, mutta tuollaisen lapsellisen käytöksen takia ne ovat nimenomaan EXIÄ tänä päivänä ja jos uusi mieheni tekisi samaa niin harkitsisin myös sitä suhdetta uudestaan. Minä kun pidän lisäksi sisustamisesta enkä halua että kukaan pilaa hienoja seiniä!!!

Vierailija
14/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 11v yhdessä. Kerran suhteen alussa purki kiukkunsa niin että löi seinää. En enää muista mikä oli syy. Sen jälkeen niin ei ole tapahtunut! Että joskus voi kai olla yksittäinenkin puuska....

Vierailija
15/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies? No tietenkin SUOMALAINEN mies! :D

Vierailija
16/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen mammanpoika hakkaa seiniä jos ei saa mitä haluaa kun äitikin aina osti!

Vierailija
17/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:14"]

Millainen mies? No tietenkin SUOMALAINEN mies! :D

[/quote]

Kuule kyllä ne lattarit vasta kilahtaakin. Exäni on Etelä-Amerikasta, ja kerran raivoissaan potki oven hajalle. Oli vihainen ITSELLEEN. Muuten ihana mies, mutta kun suuttui, niin sitten mentiin. Seksi tosin mahtavaa myös. <3

Vierailija
18/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ihmiset jotka ei koskaan suutu on sitten niitä, jotka purkavat ne aggressionsa vittuilemalla sarjassa kaikille lähelläolijoille jotka sitten saattavat riittävästi suuttuessaan mm. läväyttää seinästä läpi.

Yleensä tuollainen on merkki helvetillisestä vitutuksesta ja sekin johtuu yleensä jostain.

Vierailija
19/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko oikeasti tuollaisia miehiä? Onneksi ei omalle kohdalle ole osunut. Meillä ei edes huudeta toisillemme, kaikesta voidaan puhua. Ja ihan tavallisia duunareita ollaan

Vierailija
20/51 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tuttavaperheen luona, jossa oli useampia reikiä kipsilevyseinässä. Yhden reiän tarina oli sellainen, että mies pilvipäissään halusi näyttää pojalleen miten "Rocky" lyö, kun olivat pilvessä katsoneet nyrkkeilyleffaa. Sanoisin, että se ei ole normaalia käytöstä. Tosin ei mielestäni pää punaisenakaan huutaminen ole. Kerrankin perheemme heräsi, kun alakerran naapuripariskunta huutaa toisilleen täyttä kurkkua kello 2 aamuyöllä ja toinen soitti poliisin rauhoittamaan tilannetta. Jos tarvitsee poliisin virka-apua parisuhteessa niin kannattaisi vähän miettiä suhteen jatkamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan