Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä poikkeuksellisen kaunis nainen

Vierailija
28.07.2014 |

Tässä lehtijutussa on yksi parhaan näköisistä naisista, mitä tällainen kohta neljäkymppinen mies on tähän ikään mennessä nähnyt.

Tämä vastauksena usein pohdittuun yleiseen kysymykseen siitä, millainen nainen on viehättävä. 

(Juttu koskee sitä, ettei tyttönen pääse missikisoihin, kun hänellä on lapsi.)

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2707273/Its-disgrace-outdated-rule-Furious-model-told-compete-Miss-England-mother.html

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:50"]No tuo Kardashian (mitensekirjoitetaan) on ihan ok, muttei kyllä mikään unelmanainen. Mutta: mikä on tuon ko. neitokaisen meriitti? Tai siis, jos lukee jotain hömppäsaittia, IS, IL ym. niin aina tuo eukko pomppaa esiin. Onko hän vaan jonkun kuuluisan puoliso, tytär tms. vai onko joku näyttelijä, malli tai jotain?i

[/quote]miksi pitäisi olla joku meriitti? seuraapa brittien julkkiksia, suurin osa rikkaiden lapsia ja tositv tähtösiä.

Vierailija
2/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian on armenialainen nimi eli nainen tuskin näyttää arabilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:40"]

Sievä on mutta tuskin poikkeuksellisen kaunis.

Claudia Lynx, Aishwarya Rai, Kim Kardashian, Mayte Garcia ja Manuela Testolini ovat mielestäni todella upeita. t. N 25v

[/quote]

Aishwarya RAI on kaunis nainen. Tuo apn linkkaama lähinnä nätti eikä minusta edes kovin kivan näköinen.

Vierailija
4/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi, hyvän näköinen ja runkoinen on vaikka itse olen kiinnostuneempi vaaleista naisista.

Charlize theron ehkä kaunein nainen maailmassa.

Vierailija
5/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap, linkistä. Ilo silmälle.

Vierailija
6/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristine Kreuk, Audrey Hepburn, christy turlington, ah!

Vierailija
7/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erittäin nätti nainen ja olisin onnesta soikeana, jos näyttäisin tuolta, vaikka en pahalta itsekään näytä. Mutta on niitä kauniimpiakin tullut nähtyä :)

Vierailija
8/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän ällöttää tässä se, että tyttö näyttää lapsenkasvoiselta teiniltä ja ap taas on noin nelikymppinen :/ tytöllä on hyvin pyöreät ja lapselliset kasvot. Ymmärrän että nuoret naiset on tietysti kauniimpia kuin yli 30v, mutta että lapsenkasvoinen... Itse en syttyisi täysi-ikäisestä komeasta lapsenkasvoisesta pojasta mutta täysi-ikäinen miehenkasvoinen&kroppainen voisi olla ok.

Vierailija
9/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainen ja söpö tytär:)

Vierailija
10/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:52"]

Lisää vettä myllyyn. Tässä on mun mielestä yksi kauneimmista jonka tiedän. Ja tiedän myös ettei välttämättä kukaan ole mun kans samaa mieltä.

Jelena Korikova.

[/quote]

Kaunis on, muttei luonnonkaunis. Nosejob ja rasvaimu on tehty ja huulissa botoxia!

Vierailija
11/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:04"]

Oletko rasisti vai miksi höpötät koko ajan halvoista arabieukoista?

[/quote]

Mene hoitoon jos näet rasismia kaikkialla. Mua on luultu pärstän perusteella arabiksi, joten olen mielestäni pätevä arvostelemaan "perusarabieukkoja" niin paljon kuin haluan! :D t. se aiempi

Vierailija
12/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän tavallisen näköinen tosiaan, vaikka nätti. Ja kyllähän Kim Kardashian on aivan älyttömän kaunis ja symmetrinen kasvoiltaan, eikä ole ainakaan vielä mennyt pilaamaan naamansa kammottavilla ankkahuulilla. Muuten kyllä ärsyttävä julkkkis ja ehkä planeetan karrrrrmein vaatemaku.

Vierailija
13/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:04"]

Kardashian on armenialainen nimi eli nainen tuskin näyttää arabilta.

[/quote]

Todellakin hän on armenialaista juurta. Olen jotenkin ulkonäön perusteella sekoittanut hänet sen suomalaisen naisen kanssa naimisissa olevan arabipösön tyttäriin, mielestäni heissä on samaa näköä.

Kim on oikeastaan USAn Martina Aitolehti, eli julkisuus on perua panemisesta nuorisoidolin kanssa (Ray J).

Vierailija
14/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:36"]

Minua vähän ällöttää tässä se, että tyttö näyttää lapsenkasvoiselta teiniltä ja ap taas on noin nelikymppinen :/ tytöllä on hyvin pyöreät ja lapselliset kasvot. Ymmärrän että nuoret naiset on tietysti kauniimpia kuin yli 30v, mutta että lapsenkasvoinen... Itse en syttyisi täysi-ikäisestä komeasta lapsenkasvoisesta pojasta mutta täysi-ikäinen miehenkasvoinen&kroppainen voisi olla ok.

[/quote]

Nykymaailma. Itse 25-vuotiaana kauniina naisena alan olee liian vanha miehille, 16-20 v. ovat miesten mielestä kauneimpia ja haluttavimpia :) Jep, tervettä!

Vierailija
15/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:19"]Tässä lehtijutussa on yksi parhaan näköisistä naisista, mitä tällainen kohta neljäkymppinen mies on tähän ikään mennessä nähnyt.

Tämä vastauksena usein pohdittuun yleiseen kysymykseen siitä, millainen nainen on viehättävä. 

(Juttu koskee sitä, ettei tyttönen pääse missikisoihin, kun hänellä on lapsi.)

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2707273/Its-disgrace-outdated-rule-Furious-model-told-compete-Miss-England-mother.html

[/quote]

Taitaa neljäkymppinen mies olla vähän kalleellaan pikkutyttöihin, kun kuvan nainen on kasvoiltaan ihan teini. Kauniimpia naisia kävelee joka päivä vastaan eli muuta sieltä takahikiältä ihmisten ilmoille, niin ei tarvitse käteen vetää tuolaisen kuvan takia.

Vierailija
16/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateelliset/kateellinen mode heti miinustamassa oikein urakalla!

itse katsoin tuota uutista myös eilen, katsoin että ihan ok näköinen, omasta mielestäni perusnätti. Ei siis ruma, mutta ei välttämättä koko maailman kauneinkaan. Hölmöä vaan kun heti ollaan miinustamassa, näkeehän tuosta että ihan nätti on, persoonallinen hymy ainakin. Tosin siellä ei saakkaan ilmaista oikomishoitoa hampaille kuten Suomessa lapset saavat.

Vierailija
17/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateelliset/kateellinen mode heti miinustamassa oikein urakalla!

itse katsoin tuota uutista myös eilen, katsoin että ihan ok näköinen, omasta mielestäni perusnätti. Ei siis ruma, mutta ei välttämättä koko maailman kauneinkaan. Hölmöä vaan kun heti ollaan miinustamassa, näkeehän tuosta että ihan nätti on, persoonallinen hymy ainakin. Tosin siellä ei saakkaan ilmaista oikomishoitoa hampaille kuten Suomessa lapset saavat.

Vierailija
18/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:22"]

Charlize theron ehkä kaunein nainen maailmassa.

[/quote]

Se on kuulemman kauhea kusipää.

Vierailija
19/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:04"]

Oletko rasisti vai miksi höpötät koko ajan halvoista arabieukoista?

[/quote]

Mua on luultu pärstän perusteella arabiksi, joten olen mielestäni pätevä arvostelemaan "perusarabieukkoja" niin paljon kuin haluan! :D t. se aiempi

[/quote]

Olipa omituinen kommentti.

Vierailija
20/66 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on tuikitavallisen näköinen arabiakka tyyppinen, jos matkustelee huomaa että koko Etelä-Eurooppa, muslimimaat, latinalainen Amerikka jne. ovat täynnä aivan Kimin näköisiä naisia. Todellinen kaunotar sen sijaan mielestäni on Megan Fox, vaikka onkin aika tavis.