Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ekaa kertaa kuulat siellä!

Vierailija
28.07.2014 |

Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.

Todistaako tämä, että en ole löysä ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon treenannu Fazerin kuulilla, mutta makeanhimo voittaa yleensä seksihimon jo siinä vaiheessa kun avaan paketin. Noi kyllä pysyy hyvin sisällä ja kuulemma pillukin maistuu ihanan jouluiselta!

Vierailija
22/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:59"]Niin, kaikki on aina kateellisia.

Mulla pysyy hyvin keilapallo.

T. Viiden lapsen äiti

[/quote]

Mitä ylpeiltävää tuossa on?

Löysä mikä löysä.

Vierailija
24/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain säännöllisyyttä. Vaikkei joka päivä jaksaisi tehdä, yrittää ainakin joka toinen.

Vierailija
25/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:58"]Mä oon treenannu Fazerin kuulilla, mutta makeanhimo voittaa yleensä seksihimon jo siinä vaiheessa kun avaan paketin. Noi kyllä pysyy hyvin sisällä ja kuulemma pillukin maistuu ihanan jouluiselta!

[/quote]

No mutta tässäpä kiva idea! Vihreä kuula pimperoon, mies metrin päähän ottamaan koppia ja ei muuta kuin pullauttelemaan!

Vierailija
26/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:24"]

Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.

[/quote]

koitappa jännittää lantiopohjaa ja vetää niitä ulos samalla.

hyvät lihakset oikein kiertyvät eri esineiden ympärille.

oma nainen alkanu vasta vanhemmalla iällä fanittamaan noita juttuja mutta aika tavaran "kaupihtoo",

Vierailija
27/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:24"]

[/quote]

koitappa jännittää lantiopohjaa ja vetää niitä ulos samalla.

hyvät lihakset oikein kiertyvät eri esineiden ympärille.

oma nainen alkanu vasta vanhemmalla iällä fanittamaan noita juttuja mutta aika tavaran "kaupihtoo",

[/quote]

Häh??

Vierailija
28/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häkkyrä häntäs päässä? :D

sääli että tämä lihas-jutut kuuluvat "sairaisiin ja perversseihin" kategoriaan.

voit imeä niitä syvemmälle ja työntää ulos asti. hyvää reeniä. muista että olet uniikki

nainen suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan