Mulla on ekaa kertaa kuulat siellä!
Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.
Todistaako tämä, että en ole löysä ?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:59"]Niin, kaikki on aina kateellisia.
Mulla pysyy hyvin keilapallo.
T. Viiden lapsen äiti
[/quote]
Mitä ylpeiltävää tuossa on?
Löysä mikä löysä.
Nyt vain säännöllisyyttä. Vaikkei joka päivä jaksaisi tehdä, yrittää ainakin joka toinen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:58"]Mä oon treenannu Fazerin kuulilla, mutta makeanhimo voittaa yleensä seksihimon jo siinä vaiheessa kun avaan paketin. Noi kyllä pysyy hyvin sisällä ja kuulemma pillukin maistuu ihanan jouluiselta!
[/quote]
No mutta tässäpä kiva idea! Vihreä kuula pimperoon, mies metrin päähän ottamaan koppia ja ei muuta kuin pullauttelemaan!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:24"]
Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.
[/quote]
koitappa jännittää lantiopohjaa ja vetää niitä ulos samalla.
hyvät lihakset oikein kiertyvät eri esineiden ympärille.
oma nainen alkanu vasta vanhemmalla iällä fanittamaan noita juttuja mutta aika tavaran "kaupihtoo",
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:24"]
[/quote]
koitappa jännittää lantiopohjaa ja vetää niitä ulos samalla.
hyvät lihakset oikein kiertyvät eri esineiden ympärille.
oma nainen alkanu vasta vanhemmalla iällä fanittamaan noita juttuja mutta aika tavaran "kaupihtoo",
[/quote]
Häh??
häkkyrä häntäs päässä? :D
sääli että tämä lihas-jutut kuuluvat "sairaisiin ja perversseihin" kategoriaan.
voit imeä niitä syvemmälle ja työntää ulos asti. hyvää reeniä. muista että olet uniikki
nainen suomessa.
Mä oon treenannu Fazerin kuulilla, mutta makeanhimo voittaa yleensä seksihimon jo siinä vaiheessa kun avaan paketin. Noi kyllä pysyy hyvin sisällä ja kuulemma pillukin maistuu ihanan jouluiselta!