Miehet, nyt siittiöitä luovuttamaan!
Siittiöistä on huutava pula. Luovuttajalle korvataan matkakulut ja mahdolliset Kelan päivärahan suuruiset ansionmenetykset. Auttakaa naisia, osallistukaa synnytystalkoisiin. Suomi nousuun!
https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/1221a51a-2d30-49fa-88c2-0823…
Kommentit (90)
No ei. Ei lapsia enää tähän maailmaan.
En luovuta mälliä koska siitä ei makseta.
lain mukaan nuo keinosiitetyt lapset saavat luovuttajan henkilötiedot tietoonsa
eipä kiinnostaisi se että eräs päivä ovella hengaa räkänokka narkkari joka kinuaa rahaa isyyteen vedoten
Luovutan kun saan asiallisen korvauksen ja 100% varmuuden että perästä ei millään aikavälillä kuulu mitään.
"Matkakulut ja Kela-päiväraha"
Halvalla menee ja kiinnostanee korkeintaan spurgutasoisia luovuttajia.
Monen miehen sperma ei edes kelpaa luovutukseen, koska laatuvaatimukset ovat kovat luovuttajille.
Olen vaaleaihoinen heteromies, tuskin minua kelpuutetaan.
Tämä on väärä palsta. Mielenterveysongelmat ja muut sairaudet tarkistetaan kyllä.
Lähtökohdan tulee olla auttamishalu, eikä raha, mutta turha selittää eettisiä asioita näille tyypeille, koska eivät sovi luovuttajiksi.
En luovuta. Jos nainen ei saa miestä niin pysyköön lapsettomana.
Tuosta spermanluovutuksesta on tehty hirvittävä prosessi. Ottaisivat vain spermat talteen ja verikokeet ja asia hoidettu. Voisivat sitten huonot spermat heittää vain roskikseen. Toki huonoja eriä silti tulisi mukaan, mutta mahdollisesti saataisiin enemmän luovuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän he saavat aina muunmaalaisten spermaa, joten se ei sikäli ole ongelma, mutta suomalaiset geenit vaan katoavat.
Et muutenkaan kelpaisi luovuttajaksi, koska et ole terve.
Luovutan vain luomuna, joten kaikki kiinnostuneet kottaraiset jonoon, minä raakkaan sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän he saavat aina muunmaalaisten spermaa, joten se ei sikäli ole ongelma, mutta suomalaiset geenit vaan katoavat.
Et muutenkaan kelpaisi luovuttajaksi, koska et ole terve.
Suomalaisten geenien katoamista täällä toivotaankin joten kadotkoot.
Kansa joka ei halua elää kadotkoon.
Älkää huonogeeniset alkoholin suurkuluttajat tai alkoholismiin taipuvaiset jatkako surkeita geenejänne.
Kaikki ongelmat eivät tule esiin kuin vasta kun niistä lapsi kärsii.
Ensin tehdään luovutus mahdollisimman hankalaksi, sitten pitää antaa kaikki mahdolliset tiedot todennäköisesti ulkomaille myytäväksi, ja lopulta palkkiolla ei saisi edes päätä täyteen.
Puhumattakaan siitä että sitten puolentoista vuosikymmenen jälkeen pamahtaa joku elatusvelvollisuus paikalle kun feministihallinto muuttaa lakia että kyllähän noista on miehen maksettava tietenkin.
Ruotsissa luovuttajat ovat jälkikäteen joutuneet maksamaan elatusmaksuja. Jos on omalla spermalla vaikka 5 lesboa keinosiemennetty niin siinä on elämä pilalla.
Wokeista voisi löytyä auttamishaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tehdään luovutus mahdollisimman hankalaksi, sitten pitää antaa kaikki mahdolliset tiedot todennäköisesti ulkomaille myytäväksi, ja lopulta palkkiolla ei saisi edes päätä täyteen.
Puhumattakaan siitä että sitten puolentoista vuosikymmenen jälkeen pamahtaa joku elatusvelvollisuus paikalle kun feministihallinto muuttaa lakia että kyllähän noista on miehen maksettava tietenkin.
Tuo että palkkiolla ei saa edes päätä täyteen... Olet oikealla tiellä nyt, pidä se!
Olen yrittänyt 'luovuttaa' jopa väkisin, mutta aina päätynyt linnaan. T. Mahmud
En ole luovuttaja, olen voittaja.