Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Örkkiämmät sokkotreffeillä.

Vierailija
28.07.2014 |

Minkä vuoksi naiset mainostavat itseään kauniiksi ja hyvänäköiseksi kun sokkotreffeille mennessä pöydässä istuu Taru Sormusten Herran " Örkki". Vieläpä se Sarumanin kaivama romuluisempi versio.

Olisi kiva jos siellä joskus olisi haltian näköinen Arwen Undómieleli = Liv Tyler.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan se ihme jos on kuvaa nähnyt ettei vastaa todellisuutta... Ne on aina tyyliin 10 vuotta ja 20 kiloa myöhemmin... Yleensä tulee ajatelleeksi että "voi ei".

Vierailija
2/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyydä nähdä kuvaa, ja jos olet sen nähnyt, et ole sokkotreffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin joku Kaloriina käyttänyt nuoremman & nätimmän siskonsa kuvaa tms.

Vierailija
4/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkkiämmät. XD Juu, jos päivänvalossa suostuu tapaamaan, niin on varmaan sitä Sarumanin uruk-hai-rotua. Varo, ettet joudu syödyksi. :D Kannattaa olla hyvin varuillaan, ovat hurjaa porukkaa.

Vierailija
5/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa sen naisen pettymystä. Toivoo ehkä pääsevänsä keskustelemaan fiksun ja sivistyneen ihmisen kanssa, mutta joutuukin kohtaamaan pinnallisen ääliön.

Vierailija
6/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tänään. RÖYH.

Vierailija
7/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:36"]

Ajatelkaapa sen naisen pettymystä. Toivoo ehkä pääsevänsä keskustelemaan fiksun ja sivistyneen ihmisen kanssa, mutta joutuukin kohtaamaan pinnallisen ääliön.

[/quote]

Niinpä. Örkilläkin on tunteet. :(

Vierailija
8/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt..

Mies

Vierailija
9/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo itse näyttää Viggolta voi odottaa Liviä. Luultavasti olet Gimli ja örkkisi ansainnut.

Vierailija
10/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä oon pohtinut pitkään. Ja sama miehissä "komeaksi kehuttu" nii äitis sano vai? Jos joskus "joutuisin" nettideittailemaan. Laittaisin tarkoituksella huonon kuvan jonka tiedän vastaavan kaikkea muuta kuin todellisuutta, näin ei miehelle tulisi ainakaan pettymyksiä ja siivilöitäisiin samalla sieltä ne pinnalliset pois.

Vierailija
11/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää tuore kuva ennen livetapaamista.

Perusmenettelyä tuollainen, jos ei halua livenä pettyä.

Vierailija
12/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on örkkiämmä? Kerran oon ollu sokkotreffeillä ja vastassa oli mies joka siirtyi toisesta pöydästä siihen sovittuun pöytään. Mies huokasi ja sanoi odottaneensa paikalle jotain kauhean näköistä ja uskalsi vasta siirtyä oikeaan pöytään kun näki että olenkin nätti. ??? Voin sanoa että en viihtynyt kauaa niin pinnallisen tyypin seurassa. Kyllä ei ole mies eikä mikään jos ei yksiä treffejä saa läpi nolaamatta itseään, olkoonkin millainen nainen tahansa siinä treffikumppanina.

Vierailija
13/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:42"]Jo itse näyttää Viggolta voi odottaa Liviä. Luultavasti olet Gimli ja örkkisi ansainnut.

[/quote]

Ap, you've been served!

Vierailija
14/14 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole örkkiämmä enkä kyllä Livikään, mutta ihan siedettävän näköinen ja kokoinen naisihminen. Jos minun treffiseurani osoittautuisi vaikka minkälaiseksi örkkiukoksi, niin kyllä kohteliaisuuden vuoksi pystyisin yhdet treffit sietämään. Kunhan vastapuoli ei ole pinnallinen idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä