Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja jalkoja polttelee iltaisin. Mistä apua?

Vierailija
20.07.2014 |

Muutenkin on kuuma, enkä saa hikoilultani oikein nukuttua :( ikkunaakaan ei voi makuuhuoneessa pitää yöllä auki tuon esikoisen takia. Mikä avuksi edes kuumottaviin jalkoihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relakasoiva lihasvoide :)

Vierailija
2/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi pakkasessa jäähtynyt kauratyyny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumsuihke oli mulla ihan ykkönen, lisäksi rautaa. Rautatabletit eivät toimineet, join jotain apteekista saatavaa mehua, joka ilmeisesti imeytyi paremmin.

Vierailija
4/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi ehkä hieman magnesiumit ja parhaiten auttoivat jalkakylvyt (lämmintä vettä ja jalkakylpysuolaa jalkakylpylaitteeseen).

Vierailija
5/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa villasukat. Oon nyt 34+ ja lähes alusta asti nukkunut villasukat jalassa, muuten on jalat tulikuumat polviin asti...

Vierailija
6/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaako matala Hb tuota jalkojen kuumotusta? Neuvolassa mitattiin arvo 101 eikä nouse kovin hyvin edes floradixilla. Kaurasäkkiä pitääkin kokeilla. Kiitos vastaajille :)

Ap

Vierailija
7/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastele pyyhe ja käy sen alle alasti. Minä olen käyttänyt tuota jo pitkään apuna. Toimii. :)

Vierailija
8/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikkuna ja esikoinen liittyy toisiinsa? Huutaako se niin että naapurit hermostuu?

Vierailija
9/10 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:53"]Aiheuttaako matala Hb tuota jalkojen kuumotusta? Neuvolassa mitattiin arvo 101 eikä nouse kovin hyvin edes floradixilla. Kaurasäkkiä pitääkin kokeilla. Kiitos vastaajille :)

Ap

[/quote]

Kokeile vaikka huomenna tai joku päivä sitä jalkakylpyäkin (ainakin 15 minuutin ajan ja mieluiten jalkakylpylaitteella). Yllätyin siitä, miten hyvin se auttoi tosiaan! Mulla poltteli jalkoja parikin kuukautta loppuraskauden aikana ja se auttoi hyvin.

Vierailija
10/10 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:53"]

Aiheuttaako matala Hb tuota jalkojen kuumotusta? Neuvolassa mitattiin arvo 101 eikä nouse kovin hyvin edes floradixilla. Kaurasäkkiä pitääkin kokeilla. Kiitos vastaajille :)

Ap

[/quote]

Aiheuttaa, ja ilmeisesti myös magnesiumin puute. Mulla tuli todella pahoja suonenvetoja, saatoin herätä keskellä yötä siihen, että jalka vääntyi ihan luonnottomaan asentoon ja sattui aivan tajuttomasti. Muistaakseni Obsidan on myös sellainen rautavalmiste, jonka pitäisi auttaa juuri tuohon, vaikka itsellä tuo mehu toimikin paremmin. Ja suosittelen vieläkin sitä magnesiumsuihketta, sillä apu tuli paljon nopeammin kuin rautalisällä, koska sitä pystyy suihkuttelemaan suoraan niihin kuumottaviin kohtiin :) t. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi