Lue keskustelun säännöt.
Kasper, Jesper ja Joonatan :)
28.07.2014 |
tekisi mieli antaa nimiksi meidän super suloisille kolmospojille.
Ovat tomeria ja sitkeitä vaikka syntyivät ennen aikojaan.
Mitä mielleyhtymiä herättää nimet?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up